Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har også min fra sosialkontoret. For ekstremt mange år siden ble jeg arbeidsløs, hadde kun jobbet noen måneder etter utdannelsen og hadde ikke krav på dagpenger. I mens jeg søkte jobb hadde jeg derfor hjelp derfra.

I denne perioden hadde jeg klart å bli gravid selv med beskyttelse. Valgte å beholde av ulike grunner.

Fikk da slengt til meg "Det beste vil være om du bestiller abort med en gang. Du kan låne min telefon"

Jeg hadde fått hjelp i en måned da, og hadde hjelp tilsammen i tre måneder før jeg var i jobb igjen.

Jeg klarte faktisk ikke svare noe, jeg bare gråt og gikk fra kontoret. Heldig for meg var det en annen ansatt som overhørte kommentaren, og dette fikk store konsekvenser for den ansatte. Samtidig fikk jeg ny saksbehandler og fikk den behandlingen jeg fortjente.

Anonymous poster hash: 0d801...12f

Dette må være noe av det verste jeg har lest. Er helt stum...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.



Anonymous poster hash: 737ff...f08
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her var til halv pris. Så og si alle som kjøpte før meg tok hele brett. Holdt ikke med noen få kurver for meg da jeg skulle lage jordbærsylte av alt sammen, som skulle brukes til et vaffelsalg for idrettsforeningen.

Følte ikke noe forpliktelse for de som kom etter. Først til mølla..

Anonymous poster hash: d3fe7...f48

Ja, om ikke det skulle være lov, synes jeg butikken burde satt max 3 stk pr kunde f.eks. når de ikke gjør det så kan du jo i realiteten kjøpe alle brettene de hadde i butikken..

men folk er frekke ja.. om du ikke hadde andre varer i vognen, så kan det jo være de trodde det var butikkens ansatte som var på vei til å sette det frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

herregud

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

Gud, så frekke noen mennesker er!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

Opplevde noe lignende.

Jeg ble dratt av sløret på, bannet til og kalt terrorist på åpen gate uten at noen gjorde noe.

Jeg tror jeg har aldri har blitt så såret før. Sliter med dette enda.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

Herregud! Hun burde jo vært bøtelagt.

Anonymous poster hash: 58889...d2c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen den 12 mai, betalte med kort i skranken. i posten i dag kom det en giro på et beløp de hadde glemt å ta betalt for den 12, helt greit det også, MEN de klarte gi meg 45 kr!! i faktura avgift. WTF maken til frekkhet. skal jeg betale faktura avgift for noe DE gjorde feil? nei de får begynne å gjøre jobben sin riktig.

Samme hendte meg. Jeg orka ikke å stresse, så betalte bare beløpet. Men ble irritert :P

Anonymous poster hash: cc678...5c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for noen år tilbake så meldte jeg meg på en folkehøgskole.

Jeg hadde slitt psykisk i mange år, og meldte meg på i håp om at jeg skulle klare å karre meg ut av problemene, pluss at jeg tenkte at det var bra for meg å oppleve noe gøy, og få nye venner.

Året ble ganske vanskelig på mange måter, og jeg ringte til mamma og gråt.

Jeg sa at jeg var så lei, og at jeg ikke orket mer. Jeg har jo slitt med selvmordstanker før, og mamma trodde at jeg ville ta livet mitt.

Hun ble hysterisk, og ringte til kveldsvakten på skolen, og ba han om å gå opp på rommet mitt umiddelbart for å snakke med meg. (det visste ikke jeg)

Jeg lå i senga og gråt da det banket på døren, jeg trodde det var en av mine venninner, for jeg visste at hun skulle komme. Jeg åpnet, og der stod kveldsvakten og sier "hehehe, så du tenker på å ta livet ditt??" mens han lo og gliste det mest sleskeste smilet i hele verden.

Altså, jeg stod der med tårer i øynene, gråt og hikstet hysterisk, og han stod der og lo!!!!!! Faen for en idiot. Det gjorde jo alt mye verre, jeg følte meg kjempedum.



Anonymous poster hash: 6eedf...366
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe lignende.

Jeg ble dratt av sløret på, bannet til og kalt terrorist på åpen gate uten at noen gjorde noe.

Jeg tror jeg har aldri har blitt så såret før. Sliter med dette enda.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

:hakeslepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien møtte meg tilfeldig på et kjøpesenter. Hadde ikke møtt han på tre år. Først sier han at det er så hyggelig at jeg er gravid, noe jeg avkrefter med et smil. Da presterer han å si "Jammen *navnet mitt* da! du som var så pen og fin før."

Jo takk...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en fest jeg var på, ble det servert potetgull som ble sendt rundt.
Jeg tok en håndfull. Han som satt ved siden av kjeftet på meg.

Hvorfor?
Jo, fordi han mente at jeg ikke burde spise potetgull.

Hvorfor?
Fordi han mente at jeg ville slutte å være deilig og da ville han slutte å ha lyst på meg.

Det ble ikke no på han, for å si det sånn.

( Ikke at jeg hadde lyst på ham i utgangspunktet heller)

Jeg er nesten 180 høy, noen-og-seksti-kilo og spiser nøyaktig hvor mye potetgull jeg vil :laugh::jolie:



Anonymous poster hash: 31761...076
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En til jeg kom på: Jeg var på vei ned til kjøpesenteret for å møte samboeren min og på veien så møtte jeg en som samlet inn penger for "Redd barna". Jeg hadde ingen kontanter på meg og dette sa jeg til han. Han virket grei og hyggelig der og da, men så på kjøpesenteret så traff meg og samboeren på han igjen og han spurte samboeren min denne gangen. Samboeren min hadde heller ingen kontanter og når vi gikk vekk, så hørte jeg bøssebæreren komme med en stygg kommentar til oss. Altså, greit nok at de samler inn penger til en god sak, men de trenger ikke å være frekk i kjeften.... Det gir meg veldig liten lyst til å støtte de i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i kø ved skranke på Gardermoen og hadde en sånn ekstern trille til koffert som jeg hadde festet til kofferten. Hadde kofferten på siden av meg og snudde meg et øyeblikk for å levere pass og sånt til dame bak skranke. Da jeg snudde meg igjen så var ekstern trille fjernet fra koffert. Snudde og så meg rundt, men folk bare så tilbake og sa ingenting. Jeg fant ikke trillen igjen. Det var klart at noen hadde stjålet den i fullt åsyn, men jeg synes faktisk at det var særdeles frekt og teit at de som så på ikke gjorde en dritt heller. :(



Anonymous poster hash: 0c67a...149
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ringe om service på noe på jobb,og da måtte jeg ringe til dem vi hadde kjøpt det hos siden jeg ikke ante hvem jeg skulle kontakte. Dette hadde jeg fått beskjed av fra sjefen,så ringte ikke bare på måfå.

Første gang jeg ringte påstod fyren hardnakket at vi umulig kunne ha kjøpt dette hos dem,men det visste jeg jo at vi hadde. Kom ingen vei med han,og neida,han kunne ikke sjekke med noen andre for vi hadde ikke kjøpt dette hos han. Gadd ikke å holde på så avsluttet samtalen.

Prøvde å ringe igjen en annen dag,og selvsagt var det samme fyr som tok telefon. Påstod fortsatt at vi ikke hadde kjøpt produktet hos dem, og spurte også noen i bakgrunnen. De også avkreftet det mens de flirte hånlig,og ble til og med satt over til noen som bare bryskt avfeide meg. Ringte igjen en tredje gang,men heller ikke da kunne han hjelpe. Var rimelig drittlei av hele greia,men den siste gangen virket det som han forstod at jeg ikke bare var dum og ringte til dem hele tiden.

Endte med at jeg måtte gå gjennom sjefen,og få henne til å finne det ut. Syns det var rimelig frekt å bare avfeie noen på den måten,og fremheve dem som den dumme når man ikke engang gidder å gjøre litt research eller være litt mer ydmyk.

En annen gang hadde jeg vikar,som tydeligvis trodde at det var hun som styrte skuta,for når jeg kom tilbake på jobb så hadde hun forandret på småting hun ikke likte og satt egne priser på ting uten å spørre. I tillegg så det ut som det grisehuset,men hun trodde jo at hun visste alt for når hun var på opplæring skulle hun krangle og kverulere på alt og skryte av all erfaringen hun hadde.



Anonymous poster hash: d8c16...86e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Crazycatlady

En til jeg kom på: Jeg var på vei ned til kjøpesenteret for å møte samboeren min og på veien så møtte jeg en som samlet inn penger for "Redd barna". Jeg hadde ingen kontanter på meg og dette sa jeg til han. Han virket grei og hyggelig der og da, men så på kjøpesenteret så traff meg og samboeren på han igjen og han spurte samboeren min denne gangen. Samboeren min hadde heller ingen kontanter og når vi gikk vekk, så hørte jeg bøssebæreren komme med en stygg kommentar til oss. Altså, greit nok at de samler inn penger til en god sak, men de trenger ikke å være frekk i kjeften.... Det gir meg veldig liten lyst til å støtte de i det hele tatt.

Opplevde noe lignende. Sa nei til noen som skulle samle inn penger til et eller annet,og fikk bare en frekk kommentar slengt etter meg. Er det liksom sånn de tror at de skal få inn penger? Jeg fikk ikke akkurat lyst til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde akkurat nå: vi bestilte mat, og han som for å levere ringte på en gang og kom rett inn i stua vår. Kjæresten min ba han vente ute i gangen, så han gikk til gangen, men kom tilbake med en gang. Og han holdt på å slippe ut katten vår, som aldri har vært ute flr og ikke skal ut før om dn uke (katten hadde bandasje og Krage).. Han er alltid sånn da, at han kommer rett inn i stua, men synes det er frekt. Bodde tidligere med ei vennine, og da kom han rett inn og spurte om vi hadde baylies?

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er det frekkeste jeg har opplevd, men det var uansett veldig frekt. Jeg gikk innom Nikita og spurte hva det ville koste å ta etterveksten. Frisøren sa "ca. i underkant av 750kr", og det hørtes ut som en fair pris, så jeg bestilte time. Da jeg etter timen skulle betale, så ble prisen 1450kr!! Jeg ble helt paff og klarte ikke å si noe. Måtte ringe mamma som var på det samme senteret og få henne til å betale det jeg manglet. Angrer veldig i dag på at jeg ikke sa noe til frisøren, men jeg er veldig feig på sånt...

Herregud, det ble jo omtrent dobbel pris? Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ny på bensinstasjonen og det var soft-is tid. Jeg fikk ikke helt teket på det der, og ble pissenervøs hver gang noen skulle ha den i kjeks (sånn liten kjeks). Spesielt hvis de skulle ha noe tungt strø på. Så var det en gang, tror det var min tredje vakt eller noe, så kom det en mann i 30-årene inn og skulle ha 5 soft is. De to første gikk bra, også den tredje for den var i beger, men da jeg skulle ta nr. 4, så falt hele isen sammen da jeg skulle gi den til han, prøvde igjen og da falt den nedi boksen med strø. Da sa han bare "fader ass, amatører" og gikk!



Anonymous poster hash: fe3f2...fe1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...