Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var yngre (15-16 år)hadde jeg legeskrekk. Min mamma fulgte meg en gang til legen, og det likte han tydligvis ikke. Han nektet henne å komme inn, så jeg måtte gå inn alene. Inne på legekontoret begynte han å kjefte på meg:

* Har du ikke sluttet med bleier enda, siden du må ha med moren din?

* Hvorfor gråter du? Tror du at jeg skal synes synd på deg da? Er det derfor du griner ellers? For å få medlidenhet?

Både mamma og jeg var enige om at jeg ikke skulle dit igjen.

Herlighet for en lege. Hadde jeg vært moren din, så hadde jeg nektet plent å sitte igjen ute. Og hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt mitt og snudd i døren. Samme pokker hva grunnen er til at en jente har med seg moren sin, så er dette ekstremt uproffesjonelt av legen. Han kan mene hva han vil, men han kan IKKE nekte noen å ha med seg foreldrene sine inn der.

Jeg har en datter som er 14 år og jeg kommer til å følge henne til legen/tannlege og gud vet hvor så lenge hun vil ha meg med. Jeg driter langt i hva en lege måtte mene om det.

Endret av Kittykat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( Hvem var dette? Her syns jeg det er på sin plass å henge ut med navn. :P

Anonymous poster hash: 7482b...f9b

Det var tone damli..

Anonymous poster hash: 2bee5...8ed

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ny på bensinstasjonen og det var soft-is tid. Jeg fikk ikke helt teket på det der, og ble pissenervøs hver gang noen skulle ha den i kjeks (sånn liten kjeks). Spesielt hvis de skulle ha noe tungt strø på. Så var det en gang, tror det var min tredje vakt eller noe, så kom det en mann i 30-årene inn og skulle ha 5 soft is. De to første gikk bra, også den tredje for den var i beger, men da jeg skulle ta nr. 4, så falt hele isen sammen da jeg skulle gi den til han, prøvde igjen og da falt den nedi boksen med strø. Da sa han bare "fader ass, amatører" og gikk!

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

Åååh noe sånt har jeg opplevd på en cafe xD

Ikke jeg, jeg og ei venninne satt og pratet ved ett bord i den cafeen,

også kom det ei dame som skulle ha softis og hun ene ansatte var ganske ny så hun fikk ikke til med softisen i det hele tatt, kunder kjefter og smeller på ho ansatte..

Så kom sjefen ut og kjeftet ned kunden, og sa "Trur du virkeli d e så lætt å lage soft is, kom dæ hit å prøv sjøl!!!"

jeg holdt på å dø av latter... x)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerte bilen i en halvtime utfor kjøpesenteret da jeg handlet, på denne tiden hadde en kukfaen bulka fronten min og stukket av. :frustrert: Fant aldri ut hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det frekkeste jeg har opplevd, men her om dagen på jobb var det en kunde som knipset og ropte på meg, sånn -knips- "Du! Hit!" -knips- foran familien sin. Det var bare dem og meg i butikken, og jeg var ikke så langt unna at et vanlig "Hei" ville blitt overhørt..

Jeg hadde også en kunde som knipset på meg en gang. Ga beskjed om at jeg ikke var en hund.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 juli, 2011.

Jeg stod i kassen på jobben min da det kom en eldre dame og skrek ut i hele butikken "DET ER DERE SOM HAR GJORT DET, DERE JÆVLA SVARTSKALLER"!

Jeg dro stille inn på bakrommet og gråt og ingen av mine kollega kom for å sjekke eller si noe.

Anonymous poster hash: 737ff...f08

Hadde du jobbet med meg, kan jeg garantere deg at jeg hadde bedt rasistdamen pelle seg til helvete for deretter å sjekke om det gikk bra med deg. :klem:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Min mor hadde besøk av sin veninne, og de satt å pratet. Så kom jeg opp, og var litt sur pga noe privat som hadde skjedd. Plutselig sier denne veninnen til meg "Har du mensen eller"?

Dette er flere år siden, og synes fortsatt det er like sjokkerende. (Egentlig litt morsomt også, men hun var helt alvorlig)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg og venninnen min var ungdommer så reiste vi inn til byen innimellom for å shoppe (vi er fra bygda).

og der har jeg noen minner fra frekke voksne folk.

vi hadde tatt bussen og gikk av i sentrum, venninna mi stilte seg ved siden av busskuret noen steg fra bussen og bøyde seg for å lete etter noe i bagen sin. hun sto ikke i veien for noen, men det kom en eldre grinete mann med stokk ut av bussen som absolutt skulle gå forbi mellom venninna mi og busskuret.

Men siden hun sto inntil siden av skuret så var det ikke plass å gå akkurat der selv om han kunne gått noen steg rundt, så han dultet stokken sin noen ganger borti rumpa til min venninne som bøyde seg og sa "flytt deg!!" sånn at hun av refleks flyttet seg og han gikk der han ville gå :overrasket: frekke gamle gubber :ler2:

om det var samme gang eller en annen gang husker jeg ikke men vi skulle ta heisen noen etasjer opp i kjøpesenteret og det kom inn en dame med sin datter og med en barnevogn samtidig med oss og når heisdøren hadde gått igjen så himlet damen med øynene og sa med en frekk stemme "ja dere kunne nå ha tatt trappen!" :klaske: det var jo plass så såg ikke helt problemet men. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en lege. Hadde jeg vært moren din, så hadde jeg nektet plent å sitte igjen ute. Og hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt mitt og snudd i døren. Samme pokker hva grunnen er til at en jente har med seg moren sin, så er dette ekstremt uproffesjonelt av legen. Han kan mene hva han vil, men han kan IKKE nekte noen å ha med seg foreldrene sine inn der.

Jeg har en datter som er 14 år og jeg kommer til å følge henne til legen/tannlege og gud vet hvor så lenge hun vil ha meg med. Jeg driter langt i hva en lege måtte mene om det.

vi byttet lege, og mamma ble med meg inn hver gang etter dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh noe sånt har jeg opplevd på en cafe xD

Ikke jeg, jeg og ei venninne satt og pratet ved ett bord i den cafeen,

også kom det ei dame som skulle ha softis og hun ene ansatte var ganske ny så hun fikk ikke til med softisen i det hele tatt, kunder kjefter og smeller på ho ansatte..

Så kom sjefen ut og kjeftet ned kunden, og sa "Trur du virkeli d e så lætt å lage soft is, kom dæ hit å prøv sjøl!!!"

jeg holdt på å dø av latter... x)

Haha xD Det er virkelig ikke så lett!

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tone damli..

Anonymous poster hash: 2bee5...8ed

Fy søren. Tenk om Billie hadde blitt født med downs?

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Tenk om Billie hadde blitt født med downs?

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

Men samtidig så tror jeg ikke det er Tone, for hun røyker ikke.....

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Tone, men hun er så falsk som du får det, og opptatt av å ta seg ut at jeg synes det var rart om hun skulle "ødelegge" imaget sitt med sånt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til røntgen, CT og MR en gang for mange år siden. Fra før visste jeg at man ikke skal ha noe av metall på seg, så istedet for en bh tok jeg på meg en sånn singlet med integrert bh (sånn med en strikk inni istedet for bøyler).

Kledde av meg, stod der i trusa og singleten. Så kommer radiografen og sier jeg må ta av bhen. Jeg svarer at jeg ikke ha bh på. Da tar hun tak i stroppen på singleten min, drar den opp og slipper den sånn at den smeller tilbake på skulderen min og sier "Hva er liksom dette her da?", DET ER EN SINGLET!

(den hadde ikke metall stramme-løsne greier heller, det var i plast).

En sur megge på apoteket begynte med kryssforhør da jeg skulle hente medisnene mine. Hvorfor jeg skulle ha de, hvor ofte jeg trengte å bruke den osv osv. Dette var en medisin jeg hadde brukt i årevis, og fikk på blåresept. Har hatt flere ubehaglige møter med denne dama også. Har hun et problem med min resept får hun heller ringe til fastlegen min da!

Ble skjelt ut av en fra canal digital da de ikke hadde klart å avslutte abonnementet som jeg ba om tidligere. Og leksa kom da jeg spurte hvorfor de ikke hadde klart å avslutte det for en mnd siden da jeg ba om det, og hvorfor jeg skulle betale for en mnd vi ikke hadde hatt canal digital.

Bruker ikke de igjen for å si det sånn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig så tror jeg ikke det er Tone, for hun røyker ikke.....

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

Vet ikke om hun røyker , men jeg har i alle fall sett bilder fra da hun var 18-19 år hvor hun røyker....

Anonymous poster hash: 67d84...d07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om hun røyker , men jeg har i alle fall sett bilder fra da hun var 18-19 år hvor hun røyker....

Anonymous poster hash: 67d84...d07

Ja, men hun var ikke 18-19 da hun var med på Allsang på grensen.

Anonymous poster hash: fe3f2...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ble så sint at jeg begynte å gråte (ikke mitt "finest moment") Da en av besteforeldrene på juletrefesten sa til min gutt(om er halvt Chilensk), da de skulle få godtepose av nissen at "du får stille deg bakerst du, negerunge!"



Anonymous poster hash: ebc6d...c82
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så sint at jeg begynte å gråte (ikke mitt "finest moment") Da en av besteforeldrene på juletrefesten sa til min gutt(om er halvt Chilensk), da de skulle få godtepose av nissen at "du får stille deg bakerst du, negerunge!"

Anonymous poster hash: ebc6d...c82

:rasende: De skulle blitt kringlevridd!!!!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mange år siden, men jeg ble oppringt av foreningen for krybbedød eller krybbedødforeningen eller noe lignende.

De ønsker at jeg skulle støtte de hver måned, men på den tiden var det slunket i kassa så jeg sa pent nei. Da ble jeg utskjelt uten like. Jeg var et grusomt menneske som ikke ville støtte de, og hadde jeg ikke barn kanskje? Kjente jeg ingen som hadde barn? Og gudameg så forferdelig slem og grusom jeg var som ikke ville støtte de. Hun rett og slett skjelte meg sikkelig ut på telefonen. Det endte meg at jeg la på.

Disse krybbedødfolkene er beryktede. Jeg ble ringt opp av en slik en. På denne tiden var jeg arbeidsledig, og søkte sosialhjelp og hadde nesten ingen penger, noe jeg forklarte denne fyren. Han sa noe ala: "Jeg er så skuffet, fordi jeg hadde så gjerne lyst å fortelle sjefen at det er en snill mann som het <mitt navn> som ønsker å hjelpe oss". DIsse menneskene er undermennesker til det motsatte er bevist!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...