Gå til innhold

Trekant med to menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Ja. It just sort of happened.

Dæven! Sprekt.....Noen av dem ble stående å vente lenge da silfen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven! Sprekt.....Noen av dem ble stående å vente lenge da silfen? :fnise:

Jeg har nå fantasi nok til å sysselsette alle 4 på en gang... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt litt på hvordan jeg skal uttrykke meg for at du skal skjønne at det var en måte å beskrive situasjonen på, uten at du skal dra det opp i nesa.

Ingen har hatt noe problem med å skjønne hva jeg mener når dethar vært snakk om dette .

Altså blir svaret på spørsmålet ditt : ja, det gjør jeg.

Så vil jeg forte meg å innskyte ( før du går i svart) , at jeg selvfølgelig ikke anser menn som ikke vil kose med andre menn som homofobe i en vanlig "normal" setting. Feks på jobb eller i andre hverdagshendelser.

Bruken av homofob i den sammenhengen jeg brukte den er heller ikke ment nedsettende.

Tror jeg må diskutere dette med kompisen min som er homo. Han har aldri reagert på bruken av ordet i en sånn sammenheng...

Den eneste måten jeg kunne "tolke" det du skrev på er ; om man ikke er "bi" så er man homofob...

Hadde du f.eks skrevet ; viktig at de var "bi", så blir jo det noe helt annet, og det bør ikke være for vanskelig å skjønne...

Uttrykk deg akkurat som du vill, men du må jo regne med at noen ikke skjønner en dritt av hva du snakker om, og derfor lurer litt på holdningene dine ! Det er jo i beste fall bare en veldig spesiel måte å formulere seg på, eller en holding å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten jeg kunne "tolke" det du skrev på er ; om man ikke er "bi" så er man homofob...

Hadde du f.eks skrevet ; viktig at de var "bi", så blir jo det noe helt annet, og det bør ikke være for vanskelig å skjønne...

Uttrykk deg akkurat som du vill, men du må jo regne med at noen ikke skjønner en dritt av hva du snakker om, og derfor lurer litt på holdningene dine ! Det er jo i beste fall bare en veldig spesiel måte å formulere seg på, eller en holding å ha!

Guttene var ikke "bi", de gjorde det fordi jeg ville det.

Dessuten tenker jeg at når man diskuterer en tråd som dette så skjønner man hva det er snakk om dersom man vil :) Personlig har jeg sett mange eksempel der ordet homofob har blitt brukt slik jeg gjorde det, og det virker som folk har skjønt det.Om man for eksempel diskuterer gjerrige folk, og noen kom inn å skrev noe om å være blå, så tror jeg ikke at noen ville tenkt at det var smurfer som var diskusjonstema.

Jeg vet du sikkert syns jeg trekker den ut, og det er helt greit.

La meg likevel forte meg å skyte inn igjen! at jeg personlig ikke har en homofob holdning i hverdagen.

Jeg syns at mennesker er mennesker uansett hvem de elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den eneste måten jeg kunne "tolke" det du skrev på er ; om man ikke er "bi" så er man homofob...

Hadde du f.eks skrevet ; viktig at de var "bi", så blir jo det noe helt annet, og det bør ikke være for vanskelig å skjønne...

Uttrykk deg akkurat som du vill, men du må jo regne med at noen ikke skjønner en dritt av hva du snakker om, og derfor lurer litt på holdningene dine ! Det er jo i beste fall bare en veldig spesiel måte å formulere seg på, eller en holding å ha!

Snodig...jeg så ikke det hun skrev slik du antyder det heller :vetikke: ....Man kan oppfatte så mangt utifra en skrevet post, uten å riktig vite holdningene til personen IRL.

Jeg la iallefall godviljen til og regnet med at hun ikke mente det sånn stygt når hun skrev det.....Jeg trodde hun mente at "de gutta som ikke takler MMK trekant kanskje hadde følt seg litt homofile, eller at de er redde for å bli oppfattet som homo".....Og derav utrykket "homofob"......Kanskje teknisk galt utrykk men jeg tok poenget.

Nå er ikke jeg rette person til å blande meg inn i en krangel mellom dere altså :fnise: ....ville bare nevne at en enkel post kan oppfattes galt eller riktig i de forskjelliges hoder...allt ettersom hvordan man leser det.

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig...jeg så ikke det hun skrev slik du antyder det heller :vetikke: ....Man kan oppfatte så mangt utifra en skrevet post, uten å riktig vite holdningene til personen IRL.

Jeg la iallefall godviljen til og regnet med at hun ikke mente det sånn stygt når hun skrev det.....Jeg trodde hun mente at "de gutta som ikke takler MMK trekant kanskje hadde følt seg litt homofile, eller at de er redde for å bli oppfattet som homo".....Og derav utrykket "homofob"......Kanskje teknisk galt utrykk men jeg tok poenget.

Nå er ikke jeg rette person til å blande meg inn i en krangel mellom dere altså :fnise:....ville bare nevne at en enkel post kan oppfattes galt eller riktig i de forskjelliges hoder...allt ettersom hvordan man leser det.

Som vanlig treffer du blink, HarryDotter.!

Jeg føler ikke at vi krangler, jeg godtar at folk stiller spørsmålstegn ved det jeg sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Den som er hysterisk redd for å kunne komme til å berøre et annet menneske med samme kjønn som man selv har... vedkommende bør nok ikke involvere seg i en trekant hvor en av partene er av samme kjønn som en selv.

Og så er det milevid differanse mellom det jeg har beskrevet ovenfor, og det å tenne seksuelt på det andre mennesket av samme kjønn.

Det går helt greit med flere menn dersom de ikke klikker ved kunne komme til å få kontakt med en annen mann.

Det er ikke så god plass for alle i enkelte posisjoner at det er mulig å sikre seg 110% mot eventuell tilfeldig kontakt i 'kampens hete'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Som vanlig treffer du blink, HarryDotter.!

Jeg føler ikke at vi krangler, jeg godtar at folk stiller spørsmålstegn ved det jeg sier :)

Ja var derfor jeg posta litt smil rundt der også...litt kverulering er lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var derfor jeg posta litt smil rundt der også...litt kverulering er lov ;)

Kverulering fra deg er som en mild sommerbris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den som er hysterisk redd for å kunne komme til å berøre et annet menneske med samme kjønn som man selv har... vedkommende bør nok ikke involvere seg i en trekant hvor en av partene er av samme kjønn som en selv.

Og så er det milevid differanse mellom det jeg har beskrevet ovenfor, og det å tenne seksuelt på det andre mennesket av samme kjønn.

Det går helt greit med flere menn dersom de ikke klikker ved kunne komme til å få kontakt med en annen mann.

Det er ikke så god plass for alle i enkelte posisjoner at det er mulig å sikre seg 110% mot eventuell tilfeldig kontakt i 'kampens hete'.

Igjen helt korrekt !

Det er stor forskjell på å føle behov for å kline/suge/pule med mannen i den form for trekant og det å være litt borti hverandre.

Har hørt om mange menn og kvinner som har runket og onanert med hverandre (samme kjønn) uten at det ligger noe form for homofili i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene var ikke "bi", de gjorde det fordi jeg ville det.

Dessuten tenker jeg at når man diskuterer en tråd som dette så skjønner man hva det er snakk om dersom man vil :) Personlig har jeg sett mange eksempel der ordet homofob har blitt brukt slik jeg gjorde det, og det virker som folk har skjønt det.Om man for eksempel diskuterer gjerrige folk, og noen kom inn å skrev noe om å være blå, så tror jeg ikke at noen ville tenkt at det var smurfer som var diskusjonstema.

Jeg vet du sikkert syns jeg trekker den ut, og det er helt greit.

La meg likevel forte meg å skyte inn igjen! at jeg personlig ikke har en homofob holdning i hverdagen.

Jeg syns at mennesker er mennesker uansett hvem de elsker.

Vel, siden guttene ikke var "bi" som du sier (uten å gå inn på om jeg tror/er enig eller ei) så blir det jo i alle fall noe letter å "la den skli" , og faktisk skjønne hvorfor du valgte å bruke akkurat det uttrykket, selv om jeg synes det er en eksepsjonelt klønete et :P

Disse guttene må ha vært av den relativt skjeldne sorten og ekstreeeeemt "medgjørlige" kan man vel si...

Ja, blå smurfer og den slag strakk du vel langt, men den jo litt morsom i alle fall.Den skal du ha!

Ser ikke noe poeng i å spore av tråden enn det jeg allerede har gjort, jeg har i alle fall fått uttrykt min "missnøye" med ordvalg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, siden guttene ikke var "bi" som du sier (uten å gå inn på om jeg tror/er enig eller ei) så blir det jo i alle fall noe letter å "la den skli" , og faktisk skjønne hvorfor du valgte å bruke akkurat det uttrykket, selv om jeg synes det er en eksepsjonelt klønete et :P

Disse guttene må ha vært av den relativt skjeldne sorten og ekstreeeeemt "medgjørlige" kan man vel si...

Ja, blå smurfer og den slag strakk du vel langt, men den jo litt morsom i alle fall.Den skal du ha!

Ser ikke noe poeng i å spore av tråden enn det jeg allerede har gjort, jeg har i alle fall fått uttrykt min "missnøye" med ordvalg :P

Når det først skal avspores er vel dette måten å gjøre det på? Hehe

Ville bare understreke at jeg så på debatten mellom dere to som lettere morsom altså.... :) Valgte ikke å skyte inn istad for å "kjefte"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden guttene ikke var "bi" som du sier (uten å gå inn på om jeg tror/er enig eller ei) så blir det jo i alle fall noe letter å "la den skli" , og faktisk skjønne hvorfor du valgte å bruke akkurat det uttrykket, selv om jeg synes det er en eksepsjonelt klønete et :P

Disse guttene må ha vært av den relativt skjeldne sorten og ekstreeeeemt "medgjørlige" kan man vel si...

Ja, blå smurfer og den slag strakk du vel langt, men den jo litt morsom i alle fall.Den skal du ha!

Ser ikke noe poeng i å spore av tråden enn det jeg allerede har gjort, jeg har i alle fall fått uttrykt min "missnøye" med ordvalg :P

Vi får være enige om å være uenige. Jeg er godt fornøyd med ordbruken min. Du er det ikke. Det kan jeg leve med.

Når det gjelder guttene så var han ene av de samboeren min. Han ønsket seg i utgangspunktet en typ kkm trekant. Jeg avviste han, men etter å ha tenkt meg om så fikk han mulighet til å "få en" mmk på mine premisser. Det inkluderte da at jeg skulle velge mann nr 2 , de skulle kose med hverandre og sammen ta meg. Jeg lyver om jeg sier han hoppet opp og ned i glede! Men han ville prøve trekant så da ble det sånn. Mann nr 2 var heller ikke lett å finne. Husk at dette var på begynnelsen av 1990 tallet. Før internett osv.

Men jeg fant han og han gikk med på premissenne. Alt behøver ikke å være enten det ene eller det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Vi får være enige om å være uenige. Jeg er godt fornøyd med ordbruken min. Du er det ikke. Det kan jeg leve med.

Når det gjelder guttene så var han ene av de samboeren min. Han ønsket seg i utgangspunktet en typ kkm trekant. Jeg avviste han, men etter å ha tenkt meg om så fikk han mulighet til å "få en" mmk på mine premisser. Det inkluderte da at jeg skulle velge mann nr 2 , de skulle kose med hverandre og sammen ta meg. Jeg lyver om jeg sier han hoppet opp og ned i glede! Men han ville prøve trekant så da ble det sånn. Mann nr 2 var heller ikke lett å finne. Husk at dette var på begynnelsen av 1990 tallet. Før internett osv.

Men jeg fant han og han gikk med på premissenne. Alt behøver ikke å være enten det ene eller det andre :)

Beklager nysgjerrigheten her lillbilly men hvordan fikk du faktisk spurt han andre karen om det? Hvordan gikk du liksom frem til han med det emne for dagen?

Jeg er dritnervøs bare jeg skal be en dame ut på softis og en prat jeg :sjenert: ...også er det andre som sier til folk "blir du med hjem for å pule meg sammen med mannen min eller?"

Sier ikke dette for å være nedlatende....prøver bare å se for meg at jeg hadde vært i situasjone der jeg ville spørre en dame om tilsvarende :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager nysgjerrigheten her lillbilly men hvordan fikk du faktisk spurt han andre karen om det? Hvordan gikk du liksom frem til han med det emne for dagen?

Jeg er dritnervøs bare jeg skal be en dame ut på softis og en prat jeg :sjenert: ...også er det andre som sier til folk "blir du med hjem for å pule meg sammen med mannen min eller?"

Sier ikke dette for å være nedlatende....prøver bare å se for meg at jeg hadde vært i situasjone der jeg ville spørre en dame om tilsvarende :hoho:

:hoho::hoho:

Virkelig en malende beskrivelse, det må jeg si...

Men nå finns det "classy" måter å spørre på da, selv om majoriteten av de unge damene på forumet ville si at classy og trekant ikke på noen måter harmonerer :rolleyes:

Jeg skjønner at det kan være en litt uvirkelig setting!

Men igjen, husk at dette var på en tid der man faktisk MÅTTE snakke med hverandre om det var noe man ville. Så ja, jeg beskrev akkurat hva jeg ønsket. :fnise:

Viktig å være klar over at jeg ikke bare gikk ut på Karl Johan med en plakat der det sto, "Bli med hjem å knulle??"

Altså, vi satte inn en annonse i et typisk manneblad ( husker ikke hvilket ), ventet på at det skulle gå i trykken, ventet på at folk skulle kjøpe det, ventet på at noen skulle svare, ventet på at svaret skulle komme... osv , osv... På den andre siden sitter det en mann som svarer på en annonse og venteprosessen er da tilsvarende.... Du svelger en kamel eller to da, tror du ikke...

Prosessen frem mot at du faktisk satt på en restaurant, småsnakket, hygget deg, kjente på kjemi, vurderte om du faktisk ville dette...Vel, da er det kanskje bedre å "ofre" noe, få trekanten, "ha det hyggelig" fremfor å begynne den runden om igjen :fnise:

Jeg skjønner at mange syns det er vanskelig å se for seg en situasjon der du ikke bare skriver noe på nettet og får svar etter 2 min, i en tid der tilbud og etterspørsel er større enn man kan forestille seg osv.

Nå vil nok mange si at de var bi, men at de ikke visste det...

Vel, riktignok var det for mange "førkrigstid" men steinalder var det ikke.

Folk hadde peiling på det meste likevel... :skratte:

edit: setningsoppbygging :fnise:

Endret av lillbilly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å være klar over at jeg ikke bare gikk ut på Karl Johan med en plakat der det sto, "Bli med hjem å knulle??"

Trenger ikke være så vanskelig som det. Jeg tok med meg hjem to stk fra taxikøen engang. Jenten foran og gutten bak. It just sort of happened. Again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke være så vanskelig som det. Jeg tok med meg hjem to stk fra taxikøen engang. Jenten foran og gutten bak. It just sort of happened. Again.

:skratte: For et herlig menneske du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

:skratte: For et herlig menneske du er!

Ja silfen imponerer stort her :)

Jeg tenkte liksom ikke på annonse slik du beskriver nei...Er jo en ryddig måte å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja silfen imponerer stort her :)

Jeg tenkte liksom ikke på annonse slik du beskriver nei...Er jo en ryddig måte å gjøre det på.

Vel, med mindre man benyttet Silfen sin metode, så var det eneste metoden den gangen :)

Huff, nå følte jeg meg gammel :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, med mindre man benyttet Silfen sin metode, så var det eneste metoden den gangen :)

Huff, nå følte jeg meg gammel :skratte:

Jeg syntes det hørtes helt rått ut det silfen gjorde jeg :) Man måtte jo være kreativ "på den tiden" også..... Jeg husker også "før internett" vetu :fnise: ....og jeg er da ung og sprek som et nyhugget juletre

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...