Gå til innhold

Trekant med to menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spruter garantert hvis en kvinne og en mann kjæler og suger meg sammen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Nå er det ikke alle (menn) som kan tenke seg å kjæle litt "uskyldig" med en mann heller da, uten at det betyr at man er homofob. For meg (som mann) hadde det virkelig vært uaktuelt å ha noen form for seksuell fysisk nærhet med en annen mann fordi det er noe som på ingen måte tenner meg. Så enkelt er det faktisk :)

Anonymous poster hash: e7767...bda

Nei, og det respekterer jeg også, slik jeg respekterer at kjæresten min også tenker som deg :)

Men det er jo like fult en fantasi da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå er det ikke alle (menn) som kan tenke seg å kjæle litt "uskyldig" med en mann heller da, uten at det betyr at man er homofob. For meg (som mann) hadde det virkelig vært uaktuelt å ha noen form for seksuell fysisk nærhet med en annen mann fordi det er noe som på ingen måte tenner meg. Så enkelt er det faktisk :)

Anonymous poster hash: e7767...bda

Er helt enig i det. Jeg forklarte det litt teit bare...Og med "kjæle" mente jeg ikke å holde rundt og kose med en mann :fnise: :fnise: . Tror bare det er mange som ville holdt seg konsekvent 2 meter unna hele tiden...litt rart spør du meg.

Jeg vet bare om meg selv at jeg kunne godt "kommet borti" kuken til en fyr om jeg hadde trekant uten å få grøssninger og brekninger ;)

Men der er vi forskjellige

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at dama tar/fører hånden til den andre mannen bort til kuken din uten at du merker det, og plutselig er det han som runker deg, og du synes det er godt for det. Hadde ikke det vært utrolig pirrende og sexy? Litt tabu-brytende og spennende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trekant med to menn en ting mange av dere jenter fantaserer om/kunne tenke seg å prøve?

Har en fantasi om å inkludere en annen mann og la min samboer bli vartet opp av to menn. La henne være midtpunktet og gi henne all mulig nytelse.

Lurer på om dette er en ting mange kvinner fantaserer om.

Anonymous poster hash: e6457...301

Kanskje dette er det nærmeste du kommer en bi-fantasi med en annen mann ? Hvorfor ikke bare si til dama at du også vil ha litt mann kos ? :bolledeig:

Anonymous poster hash: 64565...495

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er det nærmeste du kommer en bi-fantasi med en annen mann ? Hvorfor ikke bare si til dama at du også vil ha litt mann kos ? :bolledeig:

Anonymous poster hash: 64565...495

Nettopp! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det kan hende at dama tar/fører hånden til den andre mannen bort til kuken din uten at du merker det, og plutselig er det han som runker deg, og du synes det er godt for det. Hadde ikke det vært utrolig pirrende og sexy? Litt tabu-brytende og spennende?

Jeg tviler ikke. Jeg hadde ikke gjort noe av at han andre i trekanten hadde toucha pikken min....Jeg er hetero og ville aldri i verden hatt analsex eller bli sugd av en mann...Det er ordentlig SEX i mitt hode, og det er noe jeg føler som ekkelt. Jeg har ingen fantasier OM å runke en mann eller bli runket av en mann men, men om det hadde blitt sånn i en trekant og dama tente på det...så JA. ikkeno problem ;)

Men litt runking burde gå bra...vi er da ikke så fine på det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg tviler ikke. Jeg hadde ikke gjort noe av at han andre i trekanten hadde toucha pikken min....Jeg er hetero og ville aldri i verden hatt analsex eller bli sugd av en mann...Det er ordentlig SEX i mitt hode, og det er noe jeg føler som ekkelt. Jeg har ingen fantasier OM å runke en mann eller bli runket av en mann men, men om det hadde blitt sånn i en trekant og dama tente på det...så JA. ikkeno problem ;)

Men litt runking burde gå bra...vi er da ikke så fine på det :fnise:

Flink gutt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at en MMK ikke er noe trivelig sted å være om du får brekninger av en annen mann. Selv har jeg hatt noen trekanter, både KKM og MMK, og de som har fungert dårligst er de hvor en eller flere er livredd for å ta på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det sier seg selv at en MMK ikke er noe trivelig sted å være om du får brekninger av en annen mann. Selv har jeg hatt noen trekanter, både KKM og MMK, og de som har fungert dårligst er de hvor en eller flere er livredd for å ta på hverandre.

Det må være SINNSYKT kleint :laugh: . Glad jeg aldri har prøvd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Har litt lyst til å prøve det meste.

Trekant med to menn er naturligvis noe som jeg også tenker bør prøves ut før man blir hentet av døden. Men det høres litt "skummelt" ut.

To menn, liksom. Det kan fort bli too much. Hvordan skal man klare å ta seg like godt av begge to? De vil neppe gjøre så mye med hverandre...

Men heller to menn enn to jenter for min del. Typisk corky jente som jeg er er jeg redd for å tenke at hun er bedre, ser bedre ut, at han vil være mest med henne ol.

Er det ikke sjalusi det heter? :P Hehe

Signerer!

Pirrer med tanken, men er redd det hadde blitt noe annet i virkeligheten. Jeg hadde nok aldri klart å delt kjæresten min med en annen kvinne. Hadde vært livredd han hadde likt henne bedre. Det er alltid vanskelig å slå noe som er nytt og spennede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med to gutter. Det var veldig morsomt! Kunne godt gjort det igjen. Men ville ikke hatt trekant med en jente og en gutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel mange damer tenner nok på den ideen. Men jeg tror nok også at veldig mange da ville hatt to de kjenner godt..! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mkk, kmm og kkk.

Kmm var å foretrekke om jeg skulle gjort det igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fantasi om at samboeren min skal invitere naboen med på trekant uten at jeg vet det, at han skal binde meg fast og ta på meg blindfold, så jeg ikke ser hvem som er med. Jeg er sikkert veldig rar. Og av åpenbare grunner tar jeg denne som anonym :fnise:

Anonymous poster hash: 795f4...90e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en fantasi om at samboeren min skal invitere naboen med på trekant uten at jeg vet det, at han skal binde meg fast og ta på meg blindfold, så jeg ikke ser hvem som er med. Jeg er sikkert veldig rar. Og av åpenbare grunner tar jeg denne som anonym :fnise:

Anonymous poster hash: 795f4...90e

Nei, ikke rart i det hele tatt! En helt vanlig fantasi, i alle fall ganske så mild og pen på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke rart i det hele tatt! En helt vanlig fantasi, i alle fall ganske så mild og pen på en måte.

Haha godt å høre. Er redd min kjære samboer hadde fått sjokk om jeg hadde presentert denne fantasien for han, så jeg holder kjeft :fnise:

Anonymous poster hash: 795f4...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lik mange av kvinnene her (eller omvendt om du vil, da)

Jeg kunne tenke meg MKK, men aldri i livet MMK.

Akkurat nå, så ønsker jeg ingen av delene dog. Vil ikke dele dama jeg har nå med ei dame heller, uansett hvor digg hun måtte være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha godt å høre. Er redd min kjære samboer hadde fått sjokk om jeg hadde presentert denne fantasien for han, så jeg holder kjeft :fnise:

Anonymous poster hash: 795f4...90e

Folk har massevis av sexfantasier, og mange er mye mer "nasty" enn det du beskriver. Jeg fantaserer om saker og ting som er mye drøyere enn dette her! Det er snakk om crossdressing, trekant, bisex ... ha ha :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...