Gå til innhold

Trekant med to menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kun hatt trekant m-k-k, i tilegg til firkant med et annet par. Fantaserer om trekant med to menn, men en del av den fantasien går også ut på at guttene leker seg imellom også :-) Da veteg ikke hvor interessant det blir lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn kan det fort bli for mannen også om det er 2 menn i bildet istedenfor. Trekantdrama kan det bli uta av det hele, så er en skremmende tanke også! Jeg har tenkt tanken på trekant med dama mi også, og hun er også med på det meste så tror det kunne blitt noe av det, men jeg kunne aldri i verden funnet på å prøvd det ut...

Anonymous poster hash: afd49...3b7

Så kanskje det er firkant som bør være greia? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er du ikke enig i at det faktisk tar seg veldig godt ut?

Det der er fysisk umulig for meg å få til- Alt for trang, så dette må om mulig trenes på og utvides i det uendelige om man skal forsøke å få til dette uten at man føler at man revner. Tar seg best ut på film , er min erfaring :laugh:



Anonymous poster hash: e7fa8...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Leste litt kjapt. Jeg er igrunn enig i det du skriver.

Jeg tror det kunne vært spennende å prøve noe slikt. Å finne en person som kan være med på våre premisser.

Anonymous poster hash: e6457...301

Svært mange han'er i par som søker en 3dje mann tenner ekstra på å ha en ekstra mann til disposisjon for sin kvinne... å være den som vet i detaljer hva som gir henne størst nytelse, kjenne hennes drømmer og fantasier og å være den som regiserer virkeliggjøringen av dette ;)

Om dere har snakket godt sammen og lekt opp en god fantasi rundt dette så kommer tiden til å vurdere om man kjenner noen fra før, eller om man vil gå ut og søke etter en 3dje person (mann i dette tilfellet).

Det er noen slike 'småting' som høres veldig kjedelige ut å bli enige om, men som er viktige for den som kommer inn utenfra. Bare en så enkel ting som kondombruk. Det er litt for sent å komme dragende med det forbeholdet når alle er i full gang, 7/11 har stengt, og ingen tok med kondomer.

Du ser poenget tror jeg.

Med den riktige styringen, og forutsatt at tanken tenner henne, så blir dette svært bra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant med to menn og det var deilig, men fantasien er jo at de to guttene også skal kose med hverandre. Det har jeg ikke opplevd , da de bare var interessert i å kose med meg på deling.

Har en fantasi om at jeg iakttar dem først før jeg får komme og kose ;)

Kjæresten min tenner ikke på dette, så det får bli med fantasien inntil videre.

Hadde en kjæreste som var med på tanken engang men trakk seg da jeg fant en mulig kandidat :fnise::fnise:

Been there, done that :-)

Ville ikke vært det samme for meg om ikke guttene kunne tatt på hverandre også!

Viktig at de ikke er homofobe, i alle fall var det det for meg!

En flott opplevelse som det er fint å tenke tilbake på!

Anonymous poster hash: b6904...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant, og det fristet ikke til gjentakelse. Hadde vært bedre å la det bli med fantasien :P



Anonymous poster hash: 02b4e...c2b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Been there, done that :-)

Ville ikke vært det samme for meg om ikke guttene kunne tatt på hverandre også!

Viktig at de ikke er homofobe, i alle fall var det det for meg!

En flott opplevelse som det er fint å tenke tilbake på!

Anonymous poster hash: b6904...c8e

Heldiggris :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant med to menn og det var deilig, men fantasien er jo at de to guttene også skal kose med hverandre. Det har jeg ikke opplevd , da de bare var interessert i å kose med meg på deling.

Har en fantasi om at jeg iakttar dem først før jeg får komme og kose ;)

Kjæresten min tenner ikke på dette, så det får bli med fantasien inntil videre.

Hadde en kjæreste som var med på tanken engang men trakk seg da jeg fant en mulig kandidat :fnise::fnise:

Ahhhh, selvsagt skal guttene kose med hverandre også!

Og tanken på at de to starter først, mens dama ser på dem litt.....nå bla det varmt her!!! :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være homo for å hjelpe en kompis litt på veien. Å leke litt sammen mann-mann er da bare godt.



Anonymous poster hash: a502c...378
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ahhhh, selvsagt skal guttene kose med hverandre også!

Og tanken på at de to starter først, mens dama ser på dem litt.....nå bla det varmt her!!! :wink:

Man trenger ikke være homo for å hjelpe en kompis litt på veien. Å leke litt sammen mann-mann er da bare godt.

Anonymous poster hash: a502c...378

:Nikke::Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Lurer på om dette er en ting mange kvinner fantaserer om.

Dette er vel noe av det mest uskyldige kvinner fantaserer om.

Å bli knullet av tre dverger mens pappa ser på og tar på seg selv er også en relativt vanlig fantasi. Sex med pappa eller voldtekt er også en fantasi som går igjen, men for de fleste er det en forskjell mellom fantasi og hva de faktisk kunne tenke seg å prøve i virkeligheten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å bli tatt bakfra samtidig som en mann knuller meg i munnen er jo spennende.

:nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Har hatt trekant med to menn og det var deilig, men fantasien er jo at de to guttene også skal kose med hverandre. Det har jeg ikke opplevd , da de bare var interessert i å kose med meg på deling.

Har en fantasi om at jeg iakttar dem først før jeg får komme og kose ;)

Kjæresten min tenner ikke på dette, så det får bli med fantasien inntil videre.

Hadde en kjæreste som var med på tanken engang men trakk seg da jeg fant en mulig kandidat :fnise::fnise:

Skjønner litt at mange menn kan være litt redde for å ta/kose på den andre fyren i en trekant situasjon...Men det er jo gigantisk forskjell på det å tenne på en mann og ha lyst på skikkelig sex med han, enn det å ta litt på`n da etter min mening. Jeg føler meg iallefall så bomsikker på min legning at jeg ville ikke hatt problemer.

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg ville prøvd trekant. Kanskje med to andre helt fremmede? Helst ikke to damer (jada jeg er rar!) ;) da ville jeg sliti med å gi begge nok oppmerksomhet :fnise: En mann og en dame ville vært ok...da kan man jo gi den ene damen fullt fokus hele tiden.

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å bli tatt bakfra samtidig som en mann knuller meg i munnen er jo spennende.

:nigo:

Skjønner deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Skjønner litt at mange menn kan være litt redde for å ta/kose på den andre fyren i en trekant situasjon...Men det er jo gigantisk forskjell på det å tenne på en mann og ha lyst på skikkelig sex med han, enn det å ta litt på`n da etter min mening. Jeg føler meg iallefall så bomsikker på min legning at jeg ville ikke hatt problemer.

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg ville prøvd trekant. Kanskje med to andre helt fremmede? Helst ikke to damer (jada jeg er rar!) ;) da ville jeg sliti med å gi begge nok oppmerksomhet :fnise: En mann og en dame ville vært ok...da kan man jo gi den ene damen fullt fokus hele tiden.

Nei, er det jeg har prøvd å forklart min kjære også :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det jeg har prøvd å forklart min kjære også :fnise::fnise:

Nå er det ikke alle (menn) som kan tenke seg å kjæle litt "uskyldig" med en mann heller da, uten at det betyr at man er homofob. For meg (som mann) hadde det virkelig vært uaktuelt å ha noen form for seksuell fysisk nærhet med en annen mann fordi det er noe som på ingen måte tenner meg. Så enkelt er det faktisk :)

Anonymous poster hash: e7767...bda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det jeg har prøvd å forklart min kjære også :fnise::fnise:

Du har forstått det Honey!! En mann trenger ikke være homo for å være med på litt guttekos :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Du har forstått det Honey!! En mann trenger ikke være homo for å være med på litt guttekos :fnise:

Nei, litt utforsking betyr ikke homo. Godt du forstår det, kjære ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...