AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #81 Skrevet 16. juni 2014 Det er helt feil måte å si det på. Det du burde ha sagt er: "Det er viktig at de er bifile/biseksuelle". Homofobi kan ikke benyttes forskjellig i forskjellige settinger. Definisjon: Homofobi (redsel for homofile eller for homofili) er et begrep som på flere språk benyttes for å beskrive negative holdninger og handlinger rettet mot homofile. Beklager, men hvis en mann hyler til, og ligger i fosterstilling i tre timer i en kokvarm dusj etter å ha dultet borti en mann i en gruppesex-situasjon er homofob det riktige ordet. Anonymous poster hash: 3af89...0f3 3
Silfen Skrevet 16. juni 2014 #82 Skrevet 16. juni 2014 MMK funker veldig bra. MMMK funker greit det også. MMMMK er altfor mye. Just saying. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #83 Skrevet 16. juni 2014 Jeg kunne tenke meg MKK, men aldri i livet MMK. Hvorfor ikke? Er det skummelt med en annen naken mann i samme rom? Anonymous poster hash: 62e9a...8bd
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #84 Skrevet 16. juni 2014 MMK funker veldig bra. MMMK funker greit det også. MMMMK er altfor mye. Just saying. Hva med MMKK? 1
Uredd Skrevet 16. juni 2014 #85 Skrevet 16. juni 2014 Hvis sjansen byr seg; -go fot it, sier nå jeg. Har prøvd kkm et par ganger, og har vel landet på landet på en konklusjon om at denne, alle menns store fantasi, har sitt grunnlag i overdreven tro på egne seksuell kapasitet... -eller så har jeg bare blitt for gammel... 2
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #86 Skrevet 16. juni 2014 Det er helt feil måte å si det på. Det du burde ha sagt er: "Det er viktig at de er bifile/biseksuelle". Homofobi kan ikke benyttes forskjellig i forskjellige settinger. Definisjon: Homofobi (redsel for homofile eller for homofili) er et begrep som på flere språk benyttes for å beskrive negative holdninger og handlinger rettet mot homofile. Takk for korrigeringen Nå skal vi se om jeg bryr meg om å være så "up tight" .... Nope, brydde meg ikke. Ikke så lenge den som prøver å undervise meg gjør det ene og alene for å fremstå "besteborgerlig"
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #87 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor ikke? Er det skummelt med en annen naken mann i samme rom?Anonymous poster hash: 62e9a...8bd Kunne ikke tenke meg kkm, så har ingen problem med at noen ikke vil ha mmk.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #88 Skrevet 16. juni 2014 Kunne ikke tenke meg kkm, så har ingen problem med at noen ikke vil ha mmk. Hvorfor? Anonymous poster hash: 62e9a...8bd
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #89 Skrevet 16. juni 2014 been there, done that Syns likevel det er morsommere med mmk er nok ikke så glad i å dele Hva med MMKK?
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #90 Skrevet 16. juni 2014 Mike, ikke meningen å poste "inni" deg. Blir lett tull på en liten mobil. Mange poster av meg, beklager det. Får ikke multisvart på mobil
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #91 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor?Anonymous poster hash: 62e9a...8bd Sikkert fordi jeg er homofob i den settingen. Jeg kunne ikke tenke meg seksuell omgang med en kvinne. Jeg mener at det at alle parter er deltagende i aktiviteten er viktig for at det skal bli vellykket.
Gjest Alohaa Skrevet 16. juni 2014 #93 Skrevet 16. juni 2014 Klart tanken har dukket opp. Men det er ikke sånn at jeg blir GAL om det ikke skjer..tror faktisk ikke at det kommer til å skje heller, og det er helt greit har et bra nok sexliv med uansett føler jeg.
Druid Skrevet 16. juni 2014 #94 Skrevet 16. juni 2014 Hvis sjansen byr seg; -go fot it, sier nå jeg. Har prøvd kkm et par ganger, og har vel landet på landet på en konklusjon om at denne, alle menns store fantasi, har sitt grunnlag i overdreven tro på egne seksuell kapasitet... -eller så har jeg bare blitt for gammel... Faktisk tror jeg mange KKM fantaster, liker å se på to kvinner som koser seg. Jeg har vært med på KKM, men gitt jeg er den jeg er, ble det minneverdig, men litt stress. Foretrekker MMK
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #95 Skrevet 16. juni 2014 Har aldri prøvd. Men du har prøvd MMMMK? 1
Silfen Skrevet 16. juni 2014 #96 Skrevet 16. juni 2014 Men du har prøvd MMMMK? Ja. It just sort of happened. 3
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #97 Skrevet 16. juni 2014 Ja. It just sort of happened. Well, fuck me gently with a chainsaw 1
Mike Waters Skrevet 16. juni 2014 #98 Skrevet 16. juni 2014 Mike, ikke meningen å poste "inni" deg. Blir lett tull på en liten mobil. Mulig jeg må "straffe" deg litt for noe slikt 1
Silfen Skrevet 16. juni 2014 #99 Skrevet 16. juni 2014 Well, fuck me gently with a chainsaw Tror muligens gently og chainsaw ikke er helt kompatible. 2
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #100 Skrevet 16. juni 2014 Mulig jeg må "straffe" deg litt for noe slikt Olala.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå