AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Er trekant med to menn en ting mange av dere jenter fantaserer om/kunne tenke seg å prøve? Har en fantasi om å inkludere en annen mann og la min samboer bli vartet opp av to menn. La henne være midtpunktet og gi henne all mulig nytelse. Lurer på om dette er en ting mange kvinner fantaserer om. Anonymous poster hash: e6457...301
flinkeceline Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Altså jeg ville lygd dersom jeg nektet for at tanken har streifet meg. Klart det er noe jeg har fantasert om men ikke noe jeg aktivt søker om da. 2
Frisørdama Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Det er en pirrende tanke det ;-) Men det måtte være en jeg følte meg komfortabel med, så det måtte vært en avklart greie med partneren, hadde ikke "tatt med" hvemsomhelst...
Tibbie Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Har litt lyst til å prøve det meste. Trekant med to menn er naturligvis noe som jeg også tenker bør prøves ut før man blir hentet av døden. Men det høres litt "skummelt" ut. To menn, liksom. Det kan fort bli too much. Hvordan skal man klare å ta seg like godt av begge to? De vil neppe gjøre så mye med hverandre... Men heller to menn enn to jenter for min del. Typisk corky jente som jeg er er jeg redd for å tenke at hun er bedre, ser bedre ut, at han vil være mest med henne ol. Er det ikke sjalusi det heter? Hehe 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Ja, det er en av mine største fantasier. Anonymous poster hash: 1e400...91b 1
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Er trekant med to menn en ting mange av dere jenter fantaserer om/kunne tenke seg å prøve? Har en fantasi om å inkludere en annen mann og la min samboer bli vartet opp av to menn. La henne være midtpunktet og gi henne all mulig nytelse. Lurer på om dette er en ting mange kvinner fantaserer om. Anonymous poster hash: e6457...301 Pkt. 1: Sjekk om dette er hennes fantasi også. Om det ikke er en fanasi hun deler, så glem det. Pkt. 2: Bli enige om hvordan han skal finnes. Du velger, hun godkjenner ditt valg av 3djemann. Pkt. 3: Ikke velg en mann som har sterke psyke enn noen av dere har. En må være sjef i denne settingen, og det anbefales varmt at det er noen hun stoler på, og som er sterk nok i hodet. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 I en trekant med to menn og en kvinne er det en fordel om mennene ikke er veldig homofobe. Men kvinner har vesentlig større seksuell kapasitet enn menn, slik at en seksuelt sulten kvinne kan nyte to homofobe menn. Mens i en trekant med to kvinner og en mann er det en forutsetning at kvinnene også koser med hverandre for at det skal bli vellykket. Anonymous poster hash: f1c5d...a6a 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Pkt. 1: Sjekk om dette er hennes fantasi også. Om det ikke er en fanasi hun deler, så glem det. Pkt. 2: Bli enige om hvordan han skal finnes. Du velger, hun godkjenner ditt valg av 3djemann. Pkt. 3: Ikke velg en mann som har sterke psyke enn noen av dere har. En må være sjef i denne settingen, og det anbefales varmt at det er noen hun stoler på, og som er sterk nok i hodet. ang punkt 3. Hvorfor må man finne en med sterkere psyke? TS Anonymous poster hash: e6457...301
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Jepp, tar meg inniblandt selv i å tenke på mannen til kjæresten min sin søster og hans tvilling. De er råflotte. Aldri noe jeg kunne gjort selvfølgelig med de to, men har fantasert litt inniblandt. Elsker kjæresten min så for øyeblikket ville jeg aldri kunnet latt en annen gutt pult meg selvom kjæresten var med på det. Men hadde jeg vært singel, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 80675...a91 2
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 ang punkt 3. Hvorfor må man finne en med sterkere psyke? TS Anonymous poster hash: e6457...301 Det er ikke det jeg sier - og akkurat dette er viktig. Spesielt dersom dere ikke kjenner denne mannen fra før. Jeg sier du/dere ikke skal velge en mann som har sterkere psyke enn noen av dere to i paret (deg eller henne). Hun får nok 'å gjøre' med å nyte, og om dere overlater all og full styring til en ukjent så tar dere en risiko for at ting kan (det må ikke, men det kan) komme ut av kontroll og eventuelt bryte grenser. Jeg forsøker ikke å krisemaksimere nå, bare påpeke enkelte faktorer det er litt greit å ha tatt stilling til i forkant. Det må ikke gå galt, men det ligger en trygghet i at den som er sjef kan stanse leken dersom en av dere ombestemmer seg underveis. Pkt. 1: Sjekk om dette er hennes fantasi også. Om det ikke er en fanasi hun deler, så glem det. Pkt. 2: Bli enige om hvordan han skal finnes. Du velger, hun godkjenner ditt valg av 3djemann. Pkt. 3: Ikke velg en mann som har sterke psyke enn noen av dere har. En må være sjef i denne settingen, og det anbefales varmt at det er noen hun stoler på, og som er sterk nok i hodet. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 en trenger ikke gjøre det på ordentlig for å synes at det ser skikkelig hot ut dr.tl/black-white-032-dp Anonymous poster hash: e7fa8...532 1
Gjest Heartbeat Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Har hatt trekant med to menn og det var deilig, men fantasien er jo at de to guttene også skal kose med hverandre. Det har jeg ikke opplevd , da de bare var interessert i å kose med meg på deling. Har en fantasi om at jeg iakttar dem først før jeg får komme og kose Kjæresten min tenner ikke på dette, så det får bli med fantasien inntil videre. Hadde en kjæreste som var med på tanken engang men trakk seg da jeg fant en mulig kandidat 3
Gjest Heartbeat Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 en trenger ikke gjøre det på ordentlig for å synes at det ser skikkelig hot ut dr.tl/black-white-032-dp Anonymous poster hash: e7fa8...532 Det der er fysisk umulig for meg å få til- Alt for trang, så dette må om mulig trenes på og utvides i det uendelige om man skal forsøke å få til dette uten at man føler at man revner. Tar seg best ut på film , er min erfaring 1
Gjest Dude91 Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Selvsagt er det mange kvinner som tenner på dette. Oppmerksomheten gir jo inntrykk av at vedkommende sikler etter henne.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Det er ikke det jeg sier - og akkurat dette er viktig. Spesielt dersom dere ikke kjenner denne mannen fra før. Jeg sier du/dere ikke skal velge en mann som har sterkere psyke enn noen av dere to i paret (deg eller henne). Hun får nok 'å gjøre' med å nyte, og om dere overlater all og full styring til en ukjent så tar dere en risiko for at ting kan (det må ikke, men det kan) komme ut av kontroll og eventuelt bryte grenser. Jeg forsøker ikke å krisemaksimere nå, bare påpeke enkelte faktorer det er litt greit å ha tatt stilling til i forkant. Det må ikke gå galt, men det ligger en trygghet i at den som er sjef kan stanse leken dersom en av dere ombestemmer seg underveis. Leste litt kjapt. Jeg er igrunn enig i det du skriver. Jeg tror det kunne vært spennende å prøve noe slikt. Å finne en person som kan være med på våre premisser. Anonymous poster hash: e6457...301
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Har litt lyst til å prøve det meste. Trekant med to menn er naturligvis noe som jeg også tenker bør prøves ut før man blir hentet av døden. Men det høres litt "skummelt" ut. To menn, liksom. Det kan fort bli too much. Hvordan skal man klare å ta seg like godt av begge to? De vil neppe gjøre så mye med hverandre... Men heller to menn enn to jenter for min del. Typisk corky jente som jeg er er jeg redd for å tenke at hun er bedre, ser bedre ut, at han vil være mest med henne ol. Er det ikke sjalusi det heter? Hehe Sånn kan det fort bli for mannen også om det er 2 menn i bildet istedenfor. Trekantdrama kan det bli uta av det hele, så er en skremmende tanke også! Jeg har tenkt tanken på trekant med dama mi også, og hun er også med på det meste så tror det kunne blitt noe av det, men jeg kunne aldri i verden funnet på å prøvd det ut... Anonymous poster hash: afd49...3b7
Mike Waters Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Ja, det er en relativt vanlig fantasi........ 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Det er jo den vanligste fantasien blant kvinner.. Anonymous poster hash: 33899...16c
Miss moneypenny Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Hadde ikke sagt nei om mannen hadde tatt med seg en kamerat Men det er ikke noe must heller. 2
Mike Waters Skrevet 18. mai 2014 #20 Skrevet 18. mai 2014 Det er jo den vanligste fantasien blant kvinner.. Anonymous poster hash: 33899...16c Tror faktisk det er sex med en fremmed, men jeg hadde ikke satt penger på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå