Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

De to som ikke hadde i denne episoden, skal sikkert ha neste gang.

Anonymous poster hash: dcec9...30d

Det virka ikke sånn i teaseren. Dessuten synes jeg det er rart at de evnt skal ha vennefest i neste episode, da de allerede skulle hatt valg. Da er det jo bare tre friere igjen, de to andre hadde jo alle 4 frierne som kom til gården. Nå var det jo uansett to som trakk seg på de gårdene som skulle hatt valg, men synes likevel det er litt rart.

Anonymous poster hash: aaf46...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig noen som er enig i at Johan Martin er kjekk! Mye kjekkere (min mening) enn han andre som liksom skal være så kjekk, og som dessuten virker ganske... kåt :P

Anonymous poster hash: 4521f...a16

Enig :fnise: Johan Martin var ikke vond å hvile øynene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Liker Knut Halvor!

Anonymous poster hash: 8b490...c6e

Jeg også, de to andre (Michael og Stian?) som ble valgt med synes jeg virker litt brautende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, de to andre (Michael og Stian?) som ble valgt med synes jeg virker litt brautende..

Ja samme her. Knut Halvor tror jeg egentlig er ganske smart.

Anonymous poster hash: 8b490...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja samme her. Knut Halvor tror jeg egentlig er ganske smart.

Anonymous poster hash: 8b490...c6e

Husker ikke navnene på alle, for ser bare på mens jeg fikler med mobilen. Googlet, og finner ingen Knut Halvor - bare Knut Erik.

Anonymous poster hash: 79987...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Har gått inn på sidene på facebook. Der står det at jakten 2014 bøndene er: "Tor Espen, Marianne, Johan-Martin og Knut Erik."

Finner ingen Knut Halvor uansett hvor hardt jeg leter eller googler.

Anonymous poster hash: 79987...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Har gått inn på sidene på facebook. Der står det at jakten 2014 bøndene er: "Tor Espen, Marianne, Johan-Martin og Knut Erik."

Finner ingen Knut Halvor uansett hvor hardt jeg leter eller googler.

Anonymous poster hash: 79987...ee1

Han er en av frierne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en av frierne..

Ja da så. Skal si jeg følger med :P

Anonymous poster hash: 79987...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Halvor er faktisk en veldig allright fyr, holder en knapp på ham altså. Kjenner han sånn delvis, er sambygdinger og jeg hadde en aldri så liten crush på ham for noen år siden :P



Anonymous poster hash: 371cc...bd5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg om synes at Marianne virker litt kald og usympatisk? Virker som det er vanskelig å holde en samtale gående med henne.



Anonymous poster hash: 5d2cc...a98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg om synes at Marianne virker litt kald og usympatisk? Virker som det er vanskelig å holde en samtale gående med henne.

Anonymous poster hash: 5d2cc...a98

Ikke enig i det hele tatt. Syns hun virker som en veldig varm person. Hun har det fineste smilet jeg har sett på lenge. Nesten så jeg blir betatt sjøl, jo :fnise: Håper hun velger Knut Halvor til slutt. Han og Marianne hadde vært et flott par;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg om synes at Marianne virker litt kald og usympatisk? Virker som det er vanskelig å holde en samtale gående med henne.

Anonymous poster hash: 5d2cc...a98

Enig... dei fleste kvinnelege bøndene som har vore med er jo slik, dei finn jo skjelda kjærligheita, trur dei er litt kravstore hehe..

Også blir jo frierane sett til å jobbe heile tida, så då er det jo ikkje så lett å bli kjent med henne..

Anonymous poster hash: 85a62...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hva jentene ser i Tor Espen, jeg får det rett og slett ikke til, jeg hadde klikka etter 1/2 time med han...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linn Cathrin

Jeg fatter ikke hva jentene ser i Tor Espen, jeg får det rett og slett ikke til, jeg hadde klikka etter 1/2 time med han...

Han er absolutt ikke min type, men jeg synes faktisk den dialekten hans er kjempesjarmerende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke navnet hans, men bonden med de to barna var i alle fall innmari interessert i Siri (?). Daten på dyreparken var ganske intim med heftige blikk. Da de ga hverandre en klem midt under daten, så det ut som de var på vei til å kysse.

Anonymous poster hash: aaf46...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg om synes at Marianne virker litt kald og usympatisk? Virker som det er vanskelig å holde en samtale gående med henne.

Anonymous poster hash: 5d2cc...a98

Jeg synes hun er litt... klein. Hun svarer liksom så rart noen ganger. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...