Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor den kvinnelige bonden har meldt seg på et slikt program. Hun kan da umulig ha problemer med å finne seg en kjæreste på egen hånd. Jeg syns hun virker som ei veldig flott dame på alle måter.

Kan jo være vanskelig å finne kjæreste selv om man er pen og oppegående. Ofte er det nesten vanskeligere, fordi man har høyere krav. Er man en "10-er" selv vil man ikke nøye seg med en 5-er liksom.

Bor man samtidig på et lite sted, som hun gjør, er det ikke verdens største utvalg.

Er veldig sikker på at han yngste (husker ikke navnet, alle har håpløse dobbelnavn:p) velger hun Nina. Hun er tynnest, penest og mest frampå.

Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene frieren til hun bonden (jeg ikke husker navnet på) er jo råkjekk! :wow: Han kunne jeg tenkt meg selv om hun ikke vil ha han :danse:



Anonymous poster hash: d3ffa...aa2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Magne (Setesdal), Knut Erik (Gjerstad) og Johan Martin (Skiensområdet??), husker jeg riktig da?

Jepp, mange håpløse dobbeltnavn i år (nettopp når de er så vanlige at de er håpløse å huske).



Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Magne (Setesdal), Knut Erik (Gjerstad) og Johan Martin (Skiensområdet??), husker jeg riktig da?

Jepp, mange håpløse dobbeltnavn i år (nettopp når de er så vanlige at de er håpløse å huske).

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

Han fra Setesdal heter Tor Espen, men det har vell vært med en Tor Magne i en tidligere sesong tror jeg,så ikke rart at du blander, heller er vell resten riktig. Endret av wilmap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene frieren til hun bonden (jeg ikke husker navnet på) er jo råkjekk! :wow: Han kunne jeg tenkt meg selv om hun ikke vil ha han :danse:

Anonymous poster hash: d3ffa...aa2

Hvem? *nysgjerrig*:P Er jo bare til å ta kontakt dersom han ryker ut:)

___________________

Ang. navn; føler alle på "bondeland" har sånne håpløse dobbelnavn. To korte og veldig vanlige navn satt sammen på en tilfeldig måte. Jeg er god på å huske navn, husker sikkert 90% som har deltatt i paradise hotell gjennom alle sesongene f.eks. Men disse Jakten-folka setter seg ikke.

Har en følelse av at Marianne velger ingen, jeg.

Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun ser bra ut kan det jo være noe med væremåten hennes som gjør at hun ikke får seg kjæreste.

Synes det var dårlig gjort at hun fortsatte å prate norsk foran frierne mens amerikaneren satt der og ikke skjønte et kløyva ord. Hun kunne da oversatt det til engelsk for ham etterpå, uansett om hun kanskje allerede da hadde bestemt seg for å ikke ha ham med videre. Slikt er vanlig folkeskikk, hvis man er litt sosialt oppegående.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Å vere bonde er ein spesiell livsstil som ikkje passar alle. Å treffe ein å dele livet med er ei utfordring i seg sjølv når du har forpliktelser på ein gard. Dei har jo ikkje muligheten til å ta ein tur på byen som alle andre. Og at den rette i tillegg må tenke seg å bu på landet på ein avsides plass med begrensa jobbtibud snevrer jo utvalget inn. Dermed er det jo ypperleg at dei kan vere med i ei slikt program hvor dei aktuelle partnerane kan kome til dei :)

Trur ikkje du treng vere veldig sær av den grunn ;)

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ingen av de ti damene hans var noe særlig å se til, så han valgte vel ut de som var minst verst i den buketten. Det er tydelig at han ikke tiltrakk seg så veldig fine damer. Han ser relativt normal ut selv, så det må være den fæle dialekten og den litt for heilnorske stilen som gjorde at de gjennomsnittlige og pene damene fra å ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om fyren sover i bunaden sin, med hardingfela ved siden av. Anonymous poster hash: c5f79...5f0

Hahaha, fantastisk kommentar! Noen ganger får jeg hakeslepp her inne...

Anonymous poster hash: 94d1a...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøl fø kjerligheita!

:vin:

Ja liksom..Bak fasaden er han der er en luring tror jeg.

Anonymous poster hash: df1c6...354

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja liksom..Bak fasaden er han der er en luring tror jeg.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Tror faktisk jeg også. Selv om han har morsom dialekt, så virker han en smule enfoldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Siri blir den som står igjen til slutt.

Tydelig at den blå kjolen uten forstoff gjorde susen der :Nikke:



Anonymous poster hash: df1c6...354
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Siri blir den som står igjen til slutt.

Tydelig at den blå kjolen uten forstoff gjorde susen der :Nikke:

Anonymous poster hash: df1c6...354

Nå kjente de hverandre fra før av også, så da har hun nok et forsprang på de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har ikke alle bøndene vennefest?

Anonymous poster hash: aaf46...5b4

De to som ikke hadde i denne episoden, skal sikkert ha neste gang.

Anonymous poster hash: dcec9...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som er enig i at Johan Martin er kjekk! Mye kjekkere (min mening) enn han andre som liksom skal være så kjekk, og som dessuten virker ganske... kåt :P



Anonymous poster hash: 4521f...a16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som er enig i at Johan Martin er kjekk! Mye kjekkere (min mening) enn han andre som liksom skal være så kjekk, og som dessuten virker ganske... kåt :P

Anonymous poster hash: 4521f...a16

Det synes jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...