Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Men er det så rart at utseendet spilte en rolle da? Det er jo ikke bare kjemien som betyr noe, du skal jo tross alt være tiltrukket av den du skal være sammen med også.

Ja,jeg er enig i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydelig at setesdølen velger etter utseende ;)

Anonymous poster hash: f0502...045

Tja, eller at han er interessert i å stifte familie. Han sendte hjem de eldste, 2 (?) av dem var vel betraktelig eldre enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, eller at han er interessert i å stifte familie. Han sendte hjem de eldste, 2 (?) av dem var vel betraktelig eldre enn ham.

Hun i rødt var nok ikke noe eldre.

Anonymous poster hash: a07a3...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun virket ekstremt sjenert og fåmælt det lille vi fikk se, neppe hans type.

Det kan være pga omstendighetene da.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være pga omstendighetene da.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Joda, men hun har jo bare syv minutter på å sjarmere bonden, så bør jo bruke tida godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en fyr velge eldre, overvektige damer når han kan få andre? Er da naturlig å velge de som ser best ut som et utgangspunkt.

Han var ikke akkurat veldig høyt på skalaen selv, men jeg skjønner godt at han ikke vil ha ei overvektig eller ei som er mye eldre med barn osv, når han har andre interesserte friere.

Syns litt synd på hu dama, jeg. Utvalget hennes var ikke stort, mange tause særinger. Virker som om det er flere normale jenter som skriver til JPK, enn menn.



Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også på at guttene valgte kun de peneste jentene, men så tilslutt at hun kvinnelige bonden gjorde det samme og det veide opp litt. Skjønner de ikke har mye å forholde seg til etter kun 7 minutter og utseende, men liker ikke å se at det bestandig sitter igjen de peneste.



Anonymous poster hash: 6d780...2c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får de tak i alle disse følelsesmenneskene som blir forelsket og verpeklare etter to minutter i samme rom som bonden? Helt utrolig! :)

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Det går ikke på det alene. Men at man faktisk blir avvist. Har du opplevd å bli avvist, så er det aldri godt uansett situasjon! Men føler seg mindreverdig og skamfull, og man forstår kanskje ikke hva enn har gjort galt. I tillegg så fikk disse stakkars jentene et kamera stukket opp i ansiktet rett etterpå. Selv om man er klar over opplegget, så kan ingen forberede seg hvordan det faktisk er... !!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere teksting på tv dere også?

Anonymous poster hash: aaf46...5b4

Hihi- ja :fnise: Føles som dialekten hans blir vanskeligere for hver episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så uhøflig å snakke norsk når det er en der som bare snakker engelsk! Jeg får helt fnatt når jeg ser det. Amerikaneren står jo der og skjønner ingenting.



Anonymous poster hash: e17a9...6b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi- ja :fnise: Føles som dialekten hans blir vanskeligere for hver episode

Trodde det var noe feil med tv'n min, for kunne ikke begripe hva slags knapp jeg hadde kommet borti. Men det kan vel hende at det har mer med amerikaneren å gjøre, men dialekten er jo ganske spesiell den også. Tv2 har sikkert fått noen kommentarer på at det er vanskelig å forstå.

Anonymous poster hash: aaf46...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ene dama som er frier til Knut Erik ser ekstremt bra ut til å være 40. Hun er jo råpen! Synes egentlig han har fått et bra utvalg av damer, han er ikke akkurat noe fruktfat selv(utseendemessig iallefall) etter min mening! Men det beviser vel bare at utseende kanskje ikke teller så mye likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Silje og hun blonde Mandalsjenta var jo nydelige!

Anonymous poster hash: f0502...045

Silje er jo lik Prinsesse Madeleine :) Å si at hun ikke er pen blir jo helt teit!

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...