Gå til innhold

Var jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke meg, men joda. Hva kunden blir sur for legger ikke jeg meg opp i.

Jo, det var akkurat det du gjorde på det tidspunktet du ikke ga tilbake 20 kr.

Forresten, vet at mange som jobber på bensinstasjon kan ringe sjefen. Kanskje et alternativ neste gang?

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rogue

I grunn er det sjefen din sin skyld som ikke har gitt deg skikkelig opplæring. Kunden burde fått igjen pengene sine.

Jeg har fått det med meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om en 20 kroning. At noen skal gå på taket på grunn av en 20 kroning er jo helt patetisk

Anonymous poster hash: d8689...d90

Forsvinner ut av denne tråden jeg. Jada, jeg var urimelig, jada, jeg mister vel en kunde (shame), ja, det var en ubetydelig liten 20 kroning, og ja, jeg får nok sparken. Takk for svar

Anonymous poster hash: d8689...d90

Mente ikke være AB over der.

Det var ikke meg, men joda. Hva kunden blir sur for legger ikke jeg meg opp i.

Det var jo det. Sjekk AB-koden da. Det er også lik AB-kode som i hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Jo, det var akkurat det du gjorde på det tidspunktet du ikke ga tilbake 20 kr.

Forresten, vet at mange som jobber på bensinstasjon kan ringe sjefen. Kanskje et alternativ neste gang?

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Jeg mente det ikke var jeg som skrev det innlegget du siterte til. Og det var seint på natta, så nei. Ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22. De fleste kan bli litt umodne og ureflekterte når de er redde. Beklager.

Jeg er virkelig sjokkert over at du er 22. Jeg hadde trodd at du var yngre. Jeg er selv 19 år, og jeg er helt sjokkert over hvordan du svarer her inne. Det er HELT greit at du ble stresset over situasjonen og gjorde en liten feil. Det er svarene du gir her inne på forumet som jeg reagerer sånn på. Du burde være i stand til å tenke klart nå. Jeg mener ikke å si at du var umoden og ureflektert samt drev med ansvarsfraskrivelse i den situasjonen du var i med kunden. Det er dette inntrykket jeg får fra svarene du gir her inne.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Jeg er virkelig sjokkert over at du er 22. Jeg hadde trodd at du var yngre. Jeg er selv 19 år, og jeg er helt sjokkert over hvordan du svarer her inne. Det er HELT greit at du ble stresset over situasjonen og gjorde en liten feil. Det er svarene du gir her inne på forumet som jeg reagerer sånn på. Du burde være i stand til å tenke klart nå. Jeg mener ikke å si at du var umoden og ureflektert samt drev med ansvarsfraskrivelse i den situasjonen du var i med kunden. Det er dette inntrykket jeg får fra svarene du gir her inne.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Jeg er livredd for faen! Drit nå i hvordan det virker som om jeg er personlighetsmessig når jeg er et nervevrak. HVa man skal legge seg opp i får å få til en krangel, altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd for faen! Drit nå i hvordan det virker som om jeg er personlighetsmessig når jeg er et nervevrak. HVa man skal legge seg opp i får å få til en krangel, altså

Jeg spør igjen: hvorfor er du livredd når du har fått instrukser av sjefen din at det er slik du skal håndtere slike situasjoner?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Jeg spør igjen: hvorfor er du livredd når du har fått instrukser av sjefen din at det er slik du skal håndtere slike situasjoner?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Fordi jeg mest sannsynlig ender opp med å få kjeft uansett. Han liker å kjefte, og jeg er en person som hater å få kjeft. Det er det verste jeg vet. Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg mest sannsynlig ender opp med å få kjeft uansett. Han liker å kjefte, og jeg er en person som hater å få kjeft. Det er det verste jeg vet. Derfor.

Dette er jo da urimelig av han. Han kan jo ikke kjefte på deg for å gi tilbake pengene, og så kjefte på deg for å ikke gi tilbake pengene. Er det ikke noe en kan kontakte da? En sjef over han? Det ville i hvert fall jeg ha gjort hvis sjefen din er slik du beskriver.

Jeg forstår at du er stresset, men du trenger ikke gå løs på alle brukerne her inne når de gir deg et svar du ikke liker.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Dette er jo da urimelig av han. Han kan jo ikke kjefte på deg for å gi tilbake pengene, og så kjefte på deg for å ikke gi tilbake pengene. Er det ikke noe en kan kontakte da? En sjef over han? Det ville i hvert fall jeg ha gjort hvis sjefen din er slik du beskriver.

Jeg forstår at du er stresset, men du trenger ikke gå løs på alle brukerne her inne når de gir deg et svar du ikke liker.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Jeg synes det er utrolig provoserende å høre at jeg er gjerningsmannen her når jeg gjør det sjefen vil jeg skal gjøre. Og nei, det er ingen andre enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig provoserende å høre at jeg er gjerningsmannen her når jeg gjør det sjefen vil jeg skal gjøre. Og nei, det er ingen andre enn han.

Hva i alle dager? Klarer du ikke å lese? Jeg skriver at det er HAN, altså sjefen din, som da er urimelig når han kjefter på deg for alt du gjør.

Likevel, når vi skal se på ENKELTHENDELSEN med deg og kunden, så var du urimelig overfor kunden din. Det kan du likevel ikke gjøre så mye med da det er sjefen din som har gitt deg instruks om hva du skal gjøre i slike situasjoner.

Nå bør du virkelig begynne å lese tråden ordentlig.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du får kjeft uansett hva du gjør så får du spørre om rutiner og henvise til disse om han kjefter.

Dere har gode burgere forresten, stopper alltid hos dere på vei til Kragerø.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg jeg. Jeg jobber selv i butikk, og jeg vet hvordan det kan være med krevende kunder. Noen ganger så har kunden ALDRI rett, det jeg jobber som har jeg gått på skole for og lære, mens kundene de synser om ting de overhodet ikke har peiling på.

Det får nå være så, for det første så var det ikke din feil at du ikke viste hva du kunne gjøre, og ikke gjøre, men kan du spørre sjefen din neste gang du ser han om han ikke kan være grei og skrive ned ting som dere kan kjøre returer på? Det er jeg sikker på at vil blidgjøre alle parter, du blir tryggere i jobben din, og du har noe og vise til når kundene spør om hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Jeg fikk nettopp høre av en kollega at jeg bare kan gi ut penger for støvsugeren fordi det ikke går ann å ta retur på den, og det har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt. So much for opplæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg støtter deg jeg. Jeg jobber selv i butikk, og jeg vet hvordan det kan være med krevende kunder. Noen ganger så har kunden ALDRI rett, det jeg jobber som har jeg gått på skole for og lære, mens kundene de synser om ting de overhodet ikke har peiling på.

Det får nå være så, for det første så var det ikke din feil at du ikke viste hva du kunne gjøre, og ikke gjøre, men kan du spørre sjefen din neste gang du ser han om han ikke kan være grei og skrive ned ting som dere kan kjøre returer på? Det er jeg sikker på at vil blidgjøre alle parter, du blir tryggere i jobben din, og du har noe og vise til når kundene spør om hvorfor det er sånn.

Ja dette var en sinnsykt krevende kunde, som faktisk krevde å få tilbake penger som kunden hadde krav på.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du var det. Man kan ikke vite hva man skal gjøre med ALT, spesielt ikke om man ikke har jobbet der lenge. Det var bedre at du sa hun kunne komme tilbake i steden for å si at hun ikke kunne få tilbake pengene. Jeg hadde i hvert fall vært forståelsesfull. Alle bedrifter må jo ansette nye folk og det går an å bruke hodet sitt og tenke at den ansatte kanskje ikke har jobbet der så veldig lenge.

Du kunne nok heller ha ringt sjefen og hørt, slik at hun kunne fått pengene med en gang, men man lærer av sine feil. Da vet du dette til neste gang. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Ja dette var en sinnsykt krevende kunde, som faktisk krevde å få tilbake penger som kunden hadde krav på.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Det er faktisk ikke så veldig enkelt, skjønner du. Det er bestandig bare å dele ut penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...