Gå til innhold

Var jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du forventer at hun skal komme tilbake på mandag for å få tilbake en 20 kroning når det er deres utstyr som ikke virker? Du er totalt på bærtur, og jeg hadde sørget for at sjefen din hadde fått hørt det.

Samme her.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere er ekstremt strenge med TS her! Vi er alle enige om at det var feil. Det er greit. Kunden ble sikkert veldig irritert og kommer kanskje ikke tilbake. Men det er mange unge uerfarne i sånne stillinger og vi gjør alle dumme feil iblant. TS har i det minste samvittighet til å bekymre seg i tillegg til at hun garantert lærer. Det kommer man langt med! Slapp litt av!

Anonymous poster hash: 8be31...27a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Dere aner seriøst ikke hvordan sjefen er heller.. Han blir fort sur og han er ekstremt gjerrig og jeg har som sagt gitt ut penger før og fått høre det dagen etter. Denne gangen prøvde jeg en annen metode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kunde hadde blitt fly forbanna ihvertfall. Sjefen din hadde fått høre det, garantert.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere aner seriøst ikke hvordan sjefen er heller.. Han blir fort sur og han er ekstremt gjerrig og jeg har som sagt gitt ut penger før og fått høre det dagen etter. Denne gangen prøvde jeg en annen metode

Hva er det du ikke forstår? Det er egentlig irrelevant hvordan sjefen din er. I denne situasjonen var det deg og kunden. Kunden betalte for en tjeneste, men denne tjenesten fungerte ikke. Kunden har da krav på å få pengene tilbake. Du ville ikke gi pengene tilbake, selv om du sa at kunden kunne komme tilbake når sjefen er her for å få de 20 kr tilbake. Ja, du var urimelig.

Hvordan sjefen din er eller hva slags opplæring du har fått er en helt annen sak. Poenget er bare at du var urimelig overfor kunden din. Det kan være flere årsaker til dette (blant annet sjef og opplæring, som du nevner), men selv om det er flere årsaker til hvordan du reagerte, så var du fortsatt urimelig.

Det er ingen her som er grinete. Vi svarer bare på spørsmålet DITT. Kanskje på tide å vokse litt opp?

Noen av dere er ekstremt strenge med TS her! Vi er alle enige om at det var feil. Det er greit. Kunden ble sikkert veldig irritert og kommer kanskje ikke tilbake. Men det er mange unge uerfarne i sånne stillinger og vi gjør alle dumme feil iblant. TS har i det minste samvittighet til å bekymre seg i tillegg til at hun garantert lærer. Det kommer man langt med! Slapp litt av!

Anonymous poster hash: 8be31...27a

Hun skriver jo nå at hun ikke mener at hun var urimelig og prøver å skylde på sjefen hennes og opplæringen, og nå mener hun at alle sammen som sier at hun var urimelig er grinete. Man lærer ikke noe med en sånn instilling, ei kommer man heller langt.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er jo elendig service fra din side. Ikke rart folk blir sure.

Du (som representant for bensinstasjonen) solgte en vare til kunden, som kunden ikke fikk. Og nektet dessuten å refundere pengene!

Ikke usannsynlig at det koster mer enn 20 kr for kunden å komme tilbake på mandag.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Har ikke statoil gratis støvsuger?

Har iallefall det her hvor jeg bor. Men uansett, du gjorde helt klart feil. Du burde gitt kunden din 20 kr og funnet ut av situasjonen i ettertid. At du ikke kan jobben din er ikke kunden sin feil. Du skal være glad det ikke var meg, for jeg hadde ikke gått derfra uten 20 kr for å si det slik. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Ja. Jeg gir opp. Drit nå i det.

Du lager en tråd hvor du spør om du var urimelig. Skjerp deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Vel, det er jo elendig service fra din side. Ikke rart folk blir sure.

Du (som representant for bensinstasjonen) solgte en vare til kunden, som kunden ikke fikk. Og nektet dessuten å refundere pengene!

Ikke usannsynlig at det koster mer enn 20 kr for kunden å komme tilbake på mandag.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Jeg solgte ingenting. Kunden la på en 20 kroning selv som for all del kunne vært bare løgn for alt jeg vet. Det var 6 stykker inne som skulle ha burgere samtidig. Jeg spurte kunden om ho kunne komme når sjefen var der for han har lettere for å svare på spørsmålene hennes enn jeg. Men for all del. Kunden har jo.alltid rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte ingenting. Kunden la på en 20 kroning selv som for all del kunne vært bare løgn for alt jeg vet. Det var 6 stykker inne som skulle ha burgere samtidig. Jeg spurte kunden om ho kunne komme når sjefen var der for han har lettere for å svare på spørsmålene hennes enn jeg. Men for all del. Kunden har jo.alltid rett

Jo, som representant for bensinstasjonen så solgte du noe.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg gir opp. Drit nå i det.

Du burde kanskje ikke lage en tråd her på KG når du ikke takler svarene. Du har ikke fått noen frekke svar. Når du stiller et ja-nei-spørsmål, så må du tåle at folk svarer ja på spørsmålet.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Jo, som representant for bensinstasjonen så solgte du noe.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Det spiller da for faen ingen rolle! Jeg har fått huden full av kjeft før for å gi ut penger når sånt skjer. DERFOR prøvde jeg en.annen metode. Jeg gjør som sjefen ber meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Du burde kanskje ikke lage en tråd her på KG når du ikke takler svarene. Du har ikke fått noen frekke svar. Når du stiller et ja-nei-spørsmål, så må du tåle at folk svarer ja på spørsmålet.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Ja. Når svarene blir sett fra begge sider. Noe de ikke blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg solgte ingenting. Kunden la på en 20 kroning selv som for all del kunne vært bare løgn for alt jeg vet. Det var 6 stykker inne som skulle ha burgere samtidig. Jeg spurte kunden om ho kunne komme når sjefen var der for han har lettere for å svare på spørsmålene hennes enn jeg. Men for all del. Kunden har jo.alltid rett

Nei. Kunden har ikke alltid rett, men i dette tilfelle så hadde kunden rett. Du solgte ingenting? Som en annen skriver er du representant for bensinstasjonen. Støvsugeren er en tjeneste på bensinstasjonen. Det vil si at du solgte en tjeneste.

Selv om det var 6 andre kunder, så var denne kunden med støvsugeren like viktig. Hvorfor kunne du ikke be de andre 6 om å komme tilbake når sjefen er der for å kjøpe burgere?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Det spiller da for faen ingen rolle! Jeg har fått huden full av kjeft før for å gi ut penger når sånt skjer. DERFOR prøvde jeg en.annen metode. Jeg gjør som sjefen ber meg om

Ser du ikke selv hvor utidig du oppfører deg ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da for faen ingen rolle! Jeg har fått huden full av kjeft før for å gi ut penger når sånt skjer. DERFOR prøvde jeg en.annen metode. Jeg gjør som sjefen ber meg om

Har sjefen din sagt at du ikke får lov til å returnere penger som kunden har KRAV på når en tjeneste ikke fungerer?

Ja. Når svarene blir sett fra begge sider. Noe de ikke blir

Da burde du kanskje ta et hint?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Ser du ikke selv hvor utidig du oppfører deg ?

Deg tror jeg ikke jeg gidder å svare mer en gang. Jeg er en ung, uvitende person. Jeg vet ikke alt. Jeg kan ikke svare på alt. Jeg var stressa som svarte faen i går, og jeg tenkte at det letteste for meg akkurat da var å spørre, ikke be, men spørre, om det var greit at ho kom tilbake når sjefen var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...