Gå til innhold

Var jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fly forbanna over en 20-kroning?? Jada, irriterende å ha kastet bort 20kr når maskinen viste seg og ikke virke, men bli forbanna, hissig, sur, grinete?

Man kan da virkelig ikke la en 20kroning sette hele ens humør ut av spill..

Og vær så snill: prøv å forstå at de dere møter bak disken, i butikken, på bensisntasjonen etc. de er bare mennesker de også.. Og jada de kan gjøre dumme irriterende feil, men en ting er sikkert ...og det er at de står i allefall ikke bak disken der i eneste ærend for å gjøre DEG forbanna og sur! Håper dere som så lett lar dere vippe av pinnen kan prøve å tenke på det neste gang! Og en ting til, det er da virkelig ikke verdt det å gidde og bli så sur for noe så lite og ubetydelig. KLEM :blomst:

Til du ansatte: Siden du ikke visste hva du skulle gjøre, så er alltid beste løsning å blidgjøre kunden med de midler du har tilgjengelig der og da (så sant kostnaden ikke er stor) 20kr er en billig pris for en fornøyd kunde!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rogue

Har sjefen din sagt at du ikke får lov til å returnere penger som kunden har KRAV på når en tjeneste ikke fungerer?

Da burde du kanskje ta et hint?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Fordi det er unødvendig å svare.

Og nei, sjefen er en gjerrig mann. Jeg skal ikke gi ut noen penger. For det skal han gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da for faen ingen rolle! Jeg har fått huden full av kjeft før for å gi ut penger når sånt skjer. DERFOR prøvde jeg en.annen metode. Jeg gjør som sjefen ber meg om

Vel, du svindlet i prinsippet kunden. Så får du tenke selv om det spiller noen rolle eller ikke.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Fly forbanna over en 20-kroning?? Jada, irriterende å ha kastet bort 20kr når maskinen viste seg og ikke virke, men bli forbanna, hissig, sur, grinete?

Man kan da virkelig ikke la en 20kroning sette hele ens humør ut av spill..

Og vær så snill: prøv å forstå at de dere møter bak disken, i butikken, på bensisntasjonen etc. de er bare mennesker de også.. Og jada de kan gjøre dumme irriterende feil, men en ting er sikkert ...og det er at de står i allefall ikke bak disken der i eneste ærend for å gjøre DEG forbanna og sur! Håper dere som så lett lar dere vippe av pinnen kan prøve å tenke på det neste gang! Og en ting til, det er da virkelig ikke verdt det å gidde og bli så sur for noe så lite og ubetydelig. KLEM :blomst:

Til du ansatte: Siden du ikke visste hva du skulle gjøre, så er alltid beste løsning å blidgjøre kunden med de midler du har tilgjengelig der og da (så sant kostnaden ikke er stor) 20kr er en billig pris for en fornøyd kunde!

Jeg og en annen kollega hadde gjort en stor feil på oppgjøret tidligere på dagen, så det ble på 2500 kroner i minus så sånnsett hadde ikke den 20 kroningen betydd stort. Men jeg er livredd for kjeft av sjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Vel, du svindlet i prinsippet kunden. Så får du tenke selv om det spiller noen rolle eller ikke.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Jeg gjør som sjefen har sagt jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg gjør som sjefen har sagt jeg skal gjøre.

Jeg mente vel mest at du oppfører deg utidig i tråden her. Du tar ikke imot svar (som DU har bedt om) på en særlig fin måte.

Hva er det egentlig du ønsker at kg-folket skal svare da? For du vet jo helt klart selv at du handlet helt i tråd med sjefens rettningslinjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rogue

Jeg mente vel mest at du oppfører deg utidig i tråden her. Du tar ikke imot svar (som DU har bedt om) på en særlig fin måte.

Hva er det egentlig du ønsker at kg-folket skal svare da? For du vet jo helt klart selv at du handlet helt i tråd med sjefens rettningslinjer.

Det går ann å svare på en hyggelig måte. Jeg er livredd kjeft av sjefen. Jeg er livredd for å få sparken. Jeg hadde en utrolig stressende dag og jeg er redd nå. Så det hadde vært hyggelig med litt ordentlige svar i stedet for bare kjeft som jeg sikkert får snart uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg tror jeg ikke jeg gidder å svare mer en gang. Jeg er en ung, uvitende person. Jeg vet ikke alt. Jeg kan ikke svare på alt. Jeg var stressa som svarte faen i går, og jeg tenkte at det letteste for meg akkurat da var å spørre, ikke be, men spørre, om det var greit at ho kom tilbake når sjefen var der.

Det at du er ung og uvitende er ingen unnskyldning. I hvert fall ikke en god en.

Det er greit at du var stresset i går, men nå er det vel på tide at du ser litt klarere på situasjonen. Du opptrådde urimelig. Det er veldig synd for kunden sin del, og dere har muligens mistet denne kunden for godt. Likevel så skjønner jeg jo at du opptrådde slik dersom sjefen din er som du beskriver. Uansett gjør ikke det oppførselen din mindre urimelig. Du var urimelig.

Fordi det er unødvendig å svare.

Og nei, sjefen er en gjerrig mann. Jeg skal ikke gi ut noen penger. For det skal han gjøre.

Ja, men da får du nesten bare takle disse misfornøyde kundene. Denne kunden hadde fullstendig rett. Denne bensinstasjonen vil nok miste en god del kunder, men det er ikke ditt ansvar dersom du gjør slik sjefen ber deg om. Det blir uansett litt for dumt å skrive en tråd om dette på KG og overbevise folket her om at du ikke var urimelig overfor kunden - for det var du.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Det går ann å svare på en hyggelig måte. Jeg er livredd kjeft av sjefen. Jeg er livredd for å få sparken. Jeg hadde en utrolig stressende dag og jeg er redd nå. Så det hadde vært hyggelig med litt ordentlige svar i stedet for bare kjeft som jeg sikkert får snart uansett.

Hvor i alle dager har jeg (eller noen andre) svart deg uhyggelig ? Det kalles å være "uenig", og det betyr ikke det samme som at man ikke er hyggelig eller bruker kjeft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du er ung og uvitende er ingen unnskyldning. I hvert fall ikke en god en.

Det er greit at du var stresset i går, men nå er det vel på tide at du ser litt klarere på situasjonen. Du opptrådde urimelig. Det er veldig synd for kunden sin del, og dere har muligens mistet denne kunden for godt. Likevel så skjønner jeg jo at du opptrådde slik dersom sjefen din er som du beskriver. Uansett gjør ikke det oppførselen din mindre urimelig. Du var urimelig.

Ja, men da får du nesten bare takle disse misfornøyde kundene. Denne kunden hadde fullstendig rett. Denne bensinstasjonen vil nok miste en god del kunder, men det er ikke ditt ansvar dersom du gjør slik sjefen ber deg om. Det blir uansett litt for dumt å skrive en tråd om dette på KG og overbevise folket her om at du ikke var urimelig overfor kunden - for det var du.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Det var snakk om en 20 kroning. At noen skal gå på taket på grunn av en 20 kroning er jo helt patetisk

Anonymous poster hash: d8689...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å svare på en hyggelig måte. Jeg er livredd kjeft av sjefen. Jeg er livredd for å få sparken. Jeg hadde en utrolig stressende dag og jeg er redd nå. Så det hadde vært hyggelig med litt ordentlige svar i stedet for bare kjeft som jeg sikkert får snart uansett.

Det er ingen som har svart deg på en uhyggelig måte. Det er vel egentlig du som har svart brukerne her på en uhyggelig måte. Å kalle oss grinete? Ikke gidde å svare på innlegg som brukerne har brukt tid på? Hmm..

Jeg skjønner ikke hvorfor du er stresset for å få sparken når du har, ifølge deg selv, gjort akkurat slik sjefen din har bedt deg om. Han kan jo ikke sparke deg da. Uansett er dette kun en liten ting som en ikke blir sparket for. Dersom dette har skjedd tidligere stiller jo saken seg litt annerledes.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner ut av denne tråden jeg. Jada, jeg var urimelig, jada, jeg mister vel en kunde (shame), ja, det var en ubetydelig liten 20 kroning, og ja, jeg får nok sparken. Takk for svar



Anonymous poster hash: d8689...d90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var snakk om en 20 kroning. At noen skal gå på taket på grunn av en 20 kroning er jo helt patetisk

Anonymous poster hash: d8689...d90

Det er en prinsippsak. Du svindlet jo kunden.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Det er en prinsippsak. Du svindlet jo kunden.

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Det var ikke meg, men joda. Hva kunden blir sur for legger ikke jeg meg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om en 20 kroning. At noen skal gå på taket på grunn av en 20 kroning er jo helt patetisk

Anonymous poster hash: d8689...d90

Vel, da kunne du jo ha gitt kunden 20 kr av dine egne penger. Er jo bare 20 kr.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forsvinner ut av denne tråden jeg. Jada, jeg var urimelig, jada, jeg mister vel en kunde (shame), ja, det var en ubetydelig liten 20 kroning, og ja, jeg får nok sparken. Takk for svar

Anonymous poster hash: d8689...d90

Det er ingen som har sagt at du får sparken. Det er faktisk et par her, inkludert meg, som har sagt at du antakeligvis ikke vil få det.

Du virker veldig umoden og svært ureflektert. Du driver også med ansvarsfraskrivelse. Får jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Vel, da kunne du jo ha gitt kunden 20 kr av dine egne penger. Er jo bare 20 kr.

Anonymous poster hash: d1d7a...208

Jeg sier det for siste gang: det var en utrolig stressende dag i går. Jeg hadde hundre tusen ting å gjøre. Jeg spurte på en grei måte om det var OK at kunden kom tilbake. Hadde ikke det vært OK så hadde jeg gitt penger. Det eneste jeg fikk høre var at ho spurte om navnet mitt og stakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

I grunn er det sjefen din sin skyld som ikke har gitt deg skikkelig opplæring. Kunden burde fått igjen pengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rogue

Det er ingen som har sagt at du får sparken. Det er faktisk et par her, inkludert meg, som har sagt at du antakeligvis ikke vil få det.

Du virker veldig umoden og svært ureflektert. Du driver også med ansvarsfraskrivelse. Får jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymous poster hash: 8f3c2...6f2

Jeg er 22. De fleste kan bli litt umodne og ureflekterte når de er redde. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...