AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg må bare få luftet noen tanker. Tanker som jeg egentlig ser på som forbudte og som jeg gremmes stort over at jeg egentlig kjenner på.. Jeg har to barn fra et tidligere ekteskap, og de er usedvanlig vakre. For to år siden fikk jeg barn nummer tre med min nåværende mann, og dette barnet har et litt spesielt utseende. H*n var veldig vakker som nyfødt, men nå er det flere ting som gjør at jeg kjenner på disse følelsene. Jeg synes jo h*n er strålende god, sjarmerende, flink.. Men det er flere ting som gjør at utseende blir oppfattet som spesielt, og som flere i nærmeste familie har påpekt og er bekymret over.. Det er vondt å høre at jeg faktisk får bekreftet følelsene mine. Nå er jeg veldig redd for at barnet mitt vil bli mobbet for utseende sitt. Jeg vet hvor brutal verden er. Jeg får bare satse på å bidra til at barnet mitt utvikler trygghet, selvstendighet og svært kompetent på andre området, som gjør barnet til en attraktiv venn. Flere som har slike følelser? Jeg synes det er så vondt å kjenne på dette, og trodde ALDRI jeg skulle tenke slik som mor. Anonymous poster hash: a9028...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Hva er det som gjør utseendet spesielt, da? Er det snakk om store ting eller bare små "skjønnhetsfeil"? Anonymous poster hash: 8a49d...afe
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Du er ikke glade i det barnet pga det ikke er like pent som de to andre? 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Hvor har du det fra at jeg ikke er like glad i det yngste barnet mitt!? Jeg elsker alle tre barna mine LIKE MYE. Men jeg ser jo at de to eldste har utseende med seg mer enn det yngste.. Det er snakk om ting som kan gjøres med, og ting som muligens kan gjøres via operasjon. Jeg prater i retning operasjon fordi det kan bli veldig plagsomt helsemessig og fysisk for barnet dersom det ikke blir gjort noe med. Dette er snakk om noe i ansiktet, så vanskelig å skjule også i tillegg.. Anonymous poster hash: a9028...7a7 19
Gjest Blyanten Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Les hva du selv skriver menneske! Håper ikke barnet ditt oppfatter at du misliker utseende hans eller hennes.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Nu er det ikke alltid sånn at pene barn blir pene voksne.... 18
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Hvor har du det fra at jeg ikke er like glad i det yngste barnet mitt!? Jeg elsker alle tre barna mine LIKE MYE. Men jeg ser jo at de to eldste har utseende med seg mer enn det yngste.. Det er snakk om ting som kan gjøres med, og ting som muligens kan gjøres via operasjon. Jeg prater i retning operasjon fordi det kan bli veldig plagsomt helsemessig og fysisk for barnet dersom det ikke blir gjort noe med. Dette er snakk om noe i ansiktet, så vanskelig å skjule også i tillegg..Anonymous poster hash: a9028...7a7 Hva mener du med "plagsomt helsemessig"?Anonymous poster hash: ce12a...ec6
Populært innlegg Gjest heihade Skrevet 14. mai 2014 Populært innlegg #8 Skrevet 14. mai 2014 Du er ikke glade i det barnet pga det ikke er like pent som de to andre? Slike svar er grunnen til at man ikke kan snakke om sånt og tenke på om man kan gjøre noe for å hjelpe. Med en gang noen kommer ærlig fram og sier det mange tenker så er man visst en dårlig forelder og ikke glad i barnet sitt. 54
Lady Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Hvor har du det fra at jeg ikke er like glad i det yngste barnet mitt!? Jeg elsker alle tre barna mine LIKE MYE. Men jeg ser jo at de to eldste har utseende med seg mer enn det yngste.. Det er snakk om ting som kan gjøres med, og ting som muligens kan gjøres via operasjon. Jeg prater i retning operasjon fordi det kan bli veldig plagsomt helsemessig og fysisk for barnet dersom det ikke blir gjort noe med. Dette er snakk om noe i ansiktet, så vanskelig å skjule også i tillegg.. Anonymous poster hash: a9028...7a7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Leit at seriøse innlegg blir oppfattet som trolling. Ja, jeg leser hva jeg skriver. Og jeg er lite stolt over følelsene mine. Jeg er lei meg for at jeg i det hele tatt tenker slik, men det er faktisk noe uungåelig. Vet at de fleste tenker slik, men ingen som sier noe selvfølgelig. Jeg vil bare uttrykke følelsene mine som er forbudte, og høre om det er flere som har slike forbudte følelser. Anonymous poster hash: a9028...7a7 3
Euphemia Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Vel, jeg var en vakker baby, et mindre pent barn, pen voksen. Vi mennesker kan vokse oss til, skal du se
Lady Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Leit at seriøse innlegg blir oppfattet som trolling. Ja, jeg leser hva jeg skriver. Og jeg er lite stolt over følelsene mine. Jeg er lei meg for at jeg i det hele tatt tenker slik, men det er faktisk noe uungåelig. Vet at de fleste tenker slik, men ingen som sier noe selvfølgelig. Jeg vil bare uttrykke følelsene mine som er forbudte, og høre om det er flere som har slike forbudte følelser. Anonymous poster hash: a9028...7a7 Vil heller si det er leit med en forelder som tenker på plastisk kirurgi til sitt barn .. 2
MajorasMaske Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Hva klager du over da? At to av tre ble bra er et ganske godt resultat.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Hva mener du med "plagsomt helsemessig"?Anonymous poster hash: ce12a...ec6 Jeg mener at det kan ha innvirkning på synet til barnet, blant annet. Og da kan det jo bli noe fysisk plagsomt i lengden. Det andre som kan gjøres noe med er en større flekk midt i pannen med hårvekst. Kan jo i verste fall vokses, men synes det er skikkelig ille å gjøre det på en toåring. Anonymous poster hash: a9028...7a7 1
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Jeg mener at det kan ha innvirkning på synet til barnet, blant annet. Og da kan det jo bli noe fysisk plagsomt i lengden. Det andre som kan gjøres noe med er en større flekk midt i pannen med hårvekst. Kan jo i verste fall vokses, men synes det er skikkelig ille å gjøre det på en toåring. Anonymous poster hash: a9028...7a7 Er det en spesiell hårflekk vil nok barnet kunne få behandling for å få fjernet dette. Og kirurgene er flinke med øyeoperasjoner, så jeg ser ikke hva som er problemet her egentlig.
Lady Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Jeg mener at det kan ha innvirkning på synet til barnet, blant annet. Og da kan det jo bli noe fysisk plagsomt i lengden. Det andre som kan gjøres noe med er en større flekk midt i pannen med hårvekst. Kan jo i verste fall vokses, men synes det er skikkelig ille å gjøre det på en toåring. Anonymous poster hash: a9028...7a7 Har h*n unibrow? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Jeg mener at det kan ha innvirkning på synet til barnet, blant annet. Og da kan det jo bli noe fysisk plagsomt i lengden. Det andre som kan gjøres noe med er en større flekk midt i pannen med hårvekst. Kan jo i verste fall vokses, men synes det er skikkelig ille å gjøre det på en toåring. Anonymous poster hash: a9028...7a7 Innvirkning på synet? Har han horn i panna som sperrer utsikten? Anonymous poster hash: e36b0...f72 6
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Herregud, denne tråden begynner å minne meg på den parodien med hun damen som tok all slags operasjoner, fant seg en mann og da barna ploppa ut var mannen dåneferdig av sjokk! 6
magicpie Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Jeg mener at det kan ha innvirkning på synet til barnet, blant annet. Og da kan det jo bli noe fysisk plagsomt i lengden. Anonymous poster hash: a9028...7a7 Mener du skjeling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå