Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det. Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket. Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte. Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?. 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 11. mai 2014 Vi må forholde oss til menn hele tiden. Og blir gale. Anonymous poster hash: ef29b...299 65
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Spør heller; hva er galt med DEG? Anonymous poster hash: 14b44...6b9 30
Gjest Timber Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Akkurat her trur jeg du skal heller ta fram speilet og spørre den du se der om hva som er galt med... Endret 11. mai 2014 av Timber
pantertante Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Du høres ut som en unnasluntrer så de har vel hatt god grunn til å bli sure. 20
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Og der var ENDA en bitterpikk-trolletråd...Anonymous poster hash: b955a...ba9 20
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Tuller du? Du kan ikke være seriøs? Skaff deg forresten en hushjelp, det er jo det du vil ha og ikke dame.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Da er det noe som var galt med eksene dine da, ikke alle kvinner i verden. Men så kommer det jo kanskje litt an på hvordan du behandlet dem også? Jobbet du, tjente du penger, hva gjorde du selv i hus/leilighet? Eller mener du at kvinner skal lage mat og styre i hus kun fordi de er kvinner? Jeg har heldigvis funnet meg en mann som deler samme meninger som meg. Han jobber og jeg går på skole. Han sliter mer enn det jeg gjør, og derfor lager jeg middag. Mens da han var arbeidsløs og jeg gikk på skole, laget han maten fordi han ikke hadde like mye arbeid som meg og jeg fikk inn pengene. Jeg ønsker ikke å føle meg som en slave. Jeg lager ikke mat fordi jeg er kvinne eller fordi samboeren tvinger meg. Jeg lager mat fordi jeg føler det er rettferdig og jeg føler at jeg gir noe tilbake for alt hans arbeid. Han styrer med økonomi, jeg styrer med hus og hjem. Sånn er det nå. Jeg tror på samarbeid og at det er viktig. Det er ikke noe galt med alle kvinner. Det er tydeligvis noe galt med de kvinnene du har møtt, eller så er det noe galt med deg; det vet jeg ikke. Du sier ikke så mye om deg selv. Kom deg ut i verden og se hva den har å by på. Anonymous poster hash: a4845...718 2
Gjest New_Girl Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Det eneste alle disse kvinnene som behandler deg "dårlig" har til felles er deg. Så kanskje du burde ta en titt innover å se om det er noe DU kan forandre på. 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det. Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket. Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte. Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?. Har du vurdert å bli homofil? Anonymous poster hash: 023ba...113 6
globalagogo Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Mine svar i pheeeeeeeeet skrift Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det. Hvem vil vel gjøre alt arbeidet selv, uavhengig av kjønn? Del på oppgavene! Eller betaler du mer i leie/jobbet du mer enn damene dine? EEELLER satt du bare på sofaen og forventa middag..? TurnOFF. Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket. Det er menn som er sånn, også. Dette er ikke kjønnsbestemt. Forskjellen her er at du ikke er sammen med menn, men med damer. Du får nok det samme svare om menn fra bitre kvinner også. Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte. En mannlig sjef ville gjort det samme. Du har en arbeidstid å forholde deg til. Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?. Jeg har hatt sure mannlige lærere. Skal jeg lage en tråd om det? Get a grip... 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Skaff deg ei hushjelp, som ei anna sa, då får du det du treng:) Kanskje du skal vurdere homofili? Sjølv gjer eg alt av husarbeid og matlaging. Men hadde eg vore i jobb, så hadde han pinade tatt i eit tak han og.Anonymous poster hash: 007b7...43c
Gjest Blubberella Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Det som feiler mange damer er at de faktisk blir fristet til å svare seriøst på sånne her trolleinnlegg. Mange nok sånne, så er det jo ikke rart de blir surpotter. 5
Fluffe Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det. Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket. Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte. Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?. Troll 2
Blod Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Skjønner godt at de går fra deg, for du virker bare lat og forferdelig når du forlanger at de skal lage mat til deg. Tro det eller ei, vi lever ikke på 1800 tallet lenger 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen. Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og. Bør ikke dere jenter tenke dere litt mer om?
Gjest New_Girl Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen. Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og. Bør ikke dere jenter tenke dere litt mer om? Nei. 8
waco Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Jeg synes at når vi hører bekymringsmeldinger fra samfunnet så bør vi ta dette her på alvor. Per87 er ikke annet enn en varsler. Jeg har også forsøkt Per flere ganger å komme kvinnene i dialog, men da blir man sett på som en voldtektsmann og en fyr som bare vil vondt. Selv om en er veldig forståelsesfull til vanlig. Per87 du virker som en klok og erfaren mann tross dine unge år. Du har helt rett og merker nok i denne tråden at du bare får bekreftet alt du trodde om damer! =) 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Vel, det kan være at jeg tenker litt gammeldags, men jeg har mine meninger om det. Og jeg lurer på hvofor mange kvinner oppfører seg så spontane og egoistiske?, ligger det i kvinners natur? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå