Gå til innhold

Hvor finnes de dypere mennene?

Fremhevede innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

kanskje der ute... her inne er det vel svært få menn som egentlig liker kvinner? ;)

Si ikke det. Kjærlighet starter med krangel, vet du ;-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ikke det. Kjærlighet starter med krangel, vet du ;-).

:lur::lillesky::sprettert::hakeslepp::opplyser::krangle::rodmer::kristin::blomst::yvonne::gravid::sjokkert::babysmokk::balltre::kosteskaft::kjempesinna::regler::haar::klo: det er en evig rundgang det der.

AnonymBruker
Skrevet

For meg har det å være dyp noe med det følelsesmessige å gjøre, derav vanskelig å definere.

Ser at flere nevne evne til refleksjon osv. Og ja, de jeg anser som dype er gode på dette, men slik jeg forstår det er ikke dette nok til å bli kalt dyp.

Hans Olav Lahlum som noen nevnte er btw det lengste unna dyp jeg kan tenke meg :)

Anonymous poster hash: 99320...6b2
Skrevet

Dyp kan jo bety så mye og ikke minst "dyp" kan ha forskjellige betydninger for forskjellige mennesker.

Jeg ser Lalum nevnt og tenker vel egentlig ikke på han som så dyp, men mer som typisk asperger og borderline idiot savant.

En ting jeg ser som en fellesnevner for "dyp" er evnen til å uttrykke seg på en konsis og reflektert måte.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg er bunnløs.

Jeg er på Kvinneguiden.

Av det følger det at du finner dype menn på Kvinneguiden.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer bare over slike menn som har seilt gjennom livet og egentlig ikke gjort seg opp noen særlige tanker om noe, og som reflekterer særdeles lite. De få gangene jeg har møtt typer som liker å diskutere litt dypere er de enten hippier uten humor, eller meget syke i sinnet :P Hvor finnes disse normale mennene med litt mer dybde? Kommer det med alderen?

Anonymous poster hash: b0344...d52

Tror du neppe vil finne dydbe i en mann som du kun blir kjent med ute på byen eller lignende sosiale situasjoner. Dybde kommer om du begynner å bli kjent med denne personen godt nok. Tror de personene som er "dype" ikke nødvendigvis er nødt til å reflektere om livets lemper og ulemper på fester eller utesteder, da blir man gjerne sett på som litt rar syntes nå jeg. Tror neppe det kommer med alderen heller, er selv 21 år og velger å tro jeg kan få hodet rundt kjappere enn mine kompiser på ting som enigmaer, logiske dilemmaer og andre ymse og sikkert "kjedelige" temaer i deres hoder. Men er nå interessert i psykologi, enigmatiske problemstillinger og den slags! Cred til deg :)

Anonymous poster hash: 67c18...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...