Gå til innhold

Hvor finnes de dypere mennene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer bare over slike menn som har seilt gjennom livet og egentlig ikke gjort seg opp noen særlige tanker om noe, og som reflekterer særdeles lite. De få gangene jeg har møtt typer som liker å diskutere litt dypere er de enten hippier uten humor, eller meget syke i sinnet :P Hvor finnes disse normale mennene med litt mer dybde? Kommer det med alderen?

Anonymous poster hash: b0344...d52

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg lurer på det samme når det gjelder kvinner.

• Liker 10
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan prøve å henge rundt landsmøtene til de litt mindre partiene og huke tak i de som appelerer til øyet.

Skrevet

Jeg synes det finnes folk, av begge kjønn, med litt dybde både her og der jeg da. Kanskje jeg finner dem fordi jeg relativt fort går lei av folk man bare kan snakke overflatisk med?

Som resultat er de fleste av mine venner, og typen, folk med dybde hvor vi kan snakke om temaer vi begge finner interessante og som vi kanskje har litt ulik og dermed utfyllende kunnskaper om.

Kommer dybden med alder?
Kanskje til en viss grad, men de må ha som forutsetning at de har en interesse for mer en overflatisk pjatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan avbekrefte at det ikke kommer med alderen.

Norges befolkning har en iq på rundt 100? I snitt og er man da blandt dem 20-30 som er smartere så er det langt i mellom gode samtale partnere.

Sjelden jeg møter smarte jenter.

Anonymous poster hash: 4e31d...93a

Skrevet

Det lurer jeg også på. De finnes garantert ikke i politiske partier. Og ikke ute på byen/puben.

• Liker 2
Gjest Malanthor
Skrevet

De finnes alle mulige steder. de er bare i mindretall, noe som ikke akkorat gjør at en snubler over dem overalt. :)

Sikkert mulig at det til en viss grad kommer med alderen men har da visserligen møtt en god del "dype" mennesker så tidlig som videregående også.

Skrevet

De finnes alle mulige steder. de er bare i mindretall, noe som ikke akkorat gjør at en snubler over dem overalt. :)

Sikkert mulig at det til en viss grad kommer med alderen men har da visserligen møtt en god del "dype" mennesker så tidlig som videregående også.

Du er dyp, hvis jeg ikke tar heelt feil her :fnise:

Gjest Malanthor
Skrevet

Du er dyp, hvis jeg ikke tar heelt feil her :fnise:

Jupp. Har blitt fortalt det ihvertfall. :laugh:

Hva med deg Tris, er du en dyp person? Har vel en anelse om svaret hehe.

Skrevet

Venter enda selv! De jeg har dype samtaler med er i vennesonen.
Og de mennene jeg har datet som jeg har hatt mest interessante samtaler med, har som regel nok av bagasje og ikke egnet for forhold. :murvegg:

• Liker 1
Skrevet

Mulig det jeg som er "grunn", men jeg synes nå det later til at det finnes svært mange med litt "dybde" der ute, bare man gir det en sjanse og godt nok kjent med dem :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Kommer bare over slike menn som har seilt gjennom livet og egentlig ikke gjort seg opp noen særlige tanker om noe, og som reflekterer særdeles lite. De få gangene jeg har møtt typer som liker å diskutere litt dypere er de enten hippier uten humor, eller meget syke i sinnet :P Hvor finnes disse normale mennene med litt mer dybde? Kommer det med alderen?

Anonymous poster hash: b0344...d52

Er nok redd for at alle menn med dype tanker er gærne hele gjengen :)

• Liker 4
Skrevet

Jupp. Har blitt fortalt det ihvertfall. :laugh:

Hva med deg Tris, er du en dyp person? Har vel en anelse om svaret hehe.

Ja, jeg er så dyp at ingen greier å følge med. Derfor svømmer det noen ganger over med påstander som hysterisk, naiv, og slike typiske ord enkelte liker å bruke for å gi meg et spark for å føle seg bedre.

;)

Gjest Malanthor
Skrevet

Ja, jeg er så dyp at ingen greier å følge med. Derfor svømmer det noen ganger over med påstander som hysterisk, naiv, og slike typiske ord enkelte liker å bruke for å gi meg et spark for å føle seg bedre.

;)

Hehe. Ser den. :)

Skrevet

En nasjon av smalspora idioter ?

Gjest Thai clinch
Skrevet

Way down deep, I`m really shallow..

Skrevet

Innimellom er det like greit å bare være single. Jeg kjenner noen dype menn, men det er gode venner (godt etablerte med nyyyydelige jenter). Bestekompisen min er veldig dyp, men jeg har skjønt at han ikke har noen dype kompiser... Bestekompisen min er like tent på meg som jeg er på han - dvs du kysser ikke din bror.

Du møter på dem innimellom, men det er dessverre ikke så mange av dem. Til jeg møter en intelligent mann som jeg kan diskutere med, og få like mye ut av en samtale som han får av meg, vil jeg fortsette å være single. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med syke i sinnet?

Anonymous poster hash: b50fe...de8
Gjest Steamboat
Skrevet

Oragnisert idrett, rimelig sikkert på at det er der man finner de mest oppegående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...