Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg er forbannet på de folka som mener det er en god ide å sy fast svære merkelapper på undertøy.  Hva er vitsen????😤 Det klør, og de er sydd fast slik at en revner sømmen på trusa eller BHen om en forsøker å klippe de løs.   🤬 Juling skulle de hatt!!!!!

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At en eller annen idiot i bygget her flyttet vekk dørstopperen som jeg hadde satt ved gang døren 😡 Det bråker noe fælt hver gang den går igjen og det skader ikke noen at døren er åpen heller, at det går an…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 timer siden):

At en eller annen idiot i bygget her flyttet vekk dørstopperen som jeg hadde satt ved gang døren 😡 Det bråker noe fælt hver gang den går igjen og det skader ikke noen at døren er åpen heller, at det går an…

Vi har også en gangdør som smeller noe fryktelig. På dagtid plages jeg ikke så mye, men når de har vært ute og kommer hjem runt kl. 2 om natten eller senere, burde det ikke være så vanskelig å lukke den stille og forsiktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Vi har også en gangdør som smeller noe fryktelig. På dagtid plages jeg ikke så mye, men når de har vært ute og kommer hjem runt kl. 2 om natten eller senere, burde det ikke være så vanskelig å lukke den stille og forsiktig. 

Forhåpentligvis så går det greit nå fremover med lappen jeg festet på døren, husker før naboen min smørte døren sin og den knirket noe fælt hver gang den gikk opp og igjen 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Forhåpentligvis så går det greit nå fremover med lappen jeg festet på døren, husker før naboen min smørte døren sin og den knirket noe fælt hver gang den gikk opp og igjen 😣

Det er også plagsomt, det var en her som aldri smurte garasjeporten sin, og som alltid skulle ut før fanden fikk skoene på seg. Det var hyl og pip til han omsider tok tak. Han ble vel til slutt like lei av maset vårt (oss naboer) som vi var av pipeporten hans. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Det er også plagsomt, det var en her som aldri smurte garasjeporten sin, og som alltid skulle ut før fanden fikk skoene på seg. Det var hyl og pip til han omsider tok tak. Han ble vel til slutt like lei av maset vårt (oss naboer) som vi var av pipeporten hans. :P 

Du skulle kjøpt olje og tilbudt å gjøre det selv :P det gjorde jeg men da hadde de allerede gjort det, dama hans var visst også dritt lei av knirkingen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Du skulle kjøpt olje og tilbudt å gjøre det selv :P det gjorde jeg men da hadde de allerede gjort det, dama hans var visst også dritt lei av knirkingen :ler: 

Hehe, ja, i etterpåklokskapens navn kunne det ha vært en ide. xD Ah, ja da måtte han vel bare bøye seg til slutt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja, i etterpåklokskapens navn kunne det ha vært en ide. xD Ah, ja da måtte han vel bare bøye seg til slutt. :P 

Er dette mange år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er dette mange år siden?

Nei, det er ikke mer enn 3-4 år siden, eller deromkring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at jeg ofte ber om penger ved et uhell fremfor å sende penger når jeg bruker Vipps… Skulle vippse lillesøstra mi 500kr i sen bursdagsgave men endte opp med å trykke på å be om 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Det faktum at jeg ofte ber om penger ved et uhell fremfor å sende penger når jeg bruker Vipps… Skulle vippse lillesøstra mi 500kr i sen bursdagsgave men endte opp med å trykke på å be om 😆

"Få 500 spenn, ellers kommer jeg ikke i selskapet!" :ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (24 minutter siden):

"Få 500 spenn, ellers kommer jeg ikke i selskapet!" :ler: 

Jeg er mer fan av å gi 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 minutter siden):

Jeg er mer fan av å gi 😄 

Absolutt. Regner med at hun skjønte at "tiggingen" var en feil. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (5 minutter siden):

Absolutt. Regner med at hun skjønte at "tiggingen" var en feil. :)

Vippset henne riktig rett etter og hun ble kjempe glad :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva gale vil skje?

Sbanken er kjent for formidabel kundeservice, mens DNB vet ikke hva kundeservice er lengre. De er blitt en eneste stor pengemaskin som bryr seg lite om kundene. Det er ulempen med store banker.. 

Jeg håper for Sbankens del at de får drive videre som eget datterselskap og ikke innlemmes direkte i DNB, for da ryker de fleste kundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Sbanken er kjent for formidabel kundeservice, mens DNB vet ikke hva kundeservice er lengre. De er blitt en eneste stor pengemaskin som bryr seg lite om kundene. Det er ulempen med store banker.. 

Jeg håper for Sbankens del at de får drive videre som eget datterselskap og ikke innlemmes direkte i DNB, for da ryker de fleste kundene. 

Da skjønner jeg irritasjonen, elendig kundeservice er irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (54 minutter siden):

Vippset henne riktig rett etter og hun ble kjempe glad :) 

Godt å høre. :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...