Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Nevian skrev (7 minutter siden):

Jeg kan like konseptet bak mange reality-serier, men jeg er egentlig drittlei konkurranse-aspektet i dem. Hvis de lanserte en versjon av Farmen hvor ti stykker bare skulle drive en gård som for hundre år siden, hvor ingen ble stemt ut, og ingen konkurrerte med noen - det hadde jeg faktisk sett på :laugh:

Jeg hadde sett på om det ikke var kjendiser med, eller "kjendiser". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kollegaer som skal snakke om kosthold og slanking og sunnhet og all den mølja der hver gang vi spiser lunsj. Det er dere som har vektproblemer / matskrekk eller hva det nå er- og gjerne en kombinasjon. La nå oss som liker helt vanlig mat, kose oss med lunsjen og slappe av😡. Bla bla bla bla! 
Jeg driter i om den grønne paprikaen er sunnere enn den røde, neste synes at paprika er djevelens verk pga karbohydrater, tredje faster den dagen og drikker bare energi drikk eller annet drit i stedet for og så videre😵💫😵💫😵💫.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mediaspilleren VLC ikke har mulighet til å spille av ett og ett bilde bakover provoserer meg sterkt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det har blitt en ekstra kant øverst når jeg høyreklikker, så om man bommer litt  på "Åpne i ny fane" så åpner man også i samme fane som jeg er i. Jeg vil lese sakene i avisen i rekkefølge, finne dem først og så lese dem etterpå! Tulle-millimeter!!! 😠

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telenor og det forbannede internettet demmes :kjefte: Er så jævlig lei av å måtte ringe Telenor fordi internett ikke funker 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

At strømmen og bensinen er så jævla dyr :angry:

Umulig å spare noe mer enn det jeg alt gjør også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (6 timer siden):

At internettet mitt fortsatt ikke fungerer :sur:

Hvordan klarte du å skrive dette da:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig. Tenkte jeg ikke på :ler:

Takk og pris for mobildata så jeg kan surfe på nettet i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At kollegaene ikke kan respektere når jeg forsøker å ringe hit og dit, og de MÅ ha høylytte samlinger rett ved pulten min. 

Funker ikke å si i fra heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Hva er det?

Det er når det er signalproblemer så bildet blir litt grumsete til tider. Det er helt bra igjen nå da. :)

Endret av FrankDrebin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er hvordan verden har blitt. Russland invaderer Ukraina, dreper utallige uskyldige mennesker i tillegg til at deres egne blir drept.

Så blir alt dyrere, har snart ikke råd til å leve lengre. Lønna skal likevel stå stille. 

Sykdom, fattigdom, nød, flukt, frykt og det evige maset om jod-tabletter. Jeg er ikke akkurat hysterisk av meg, men jeg blir oppgitt av retningen dette tar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...