Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Rand al'Thor
Tvillingsjel skrev (På 1.2.2022 den 19.09):

Dobbeltmoralske mennesker eller mennesker uten selvinnsikt.

Dette gjelder alle mennesker i verden.

Alle mennesker er dobbeltmoralske, noen er det bare mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørreundersøkelser i form av automatiske oppringninger. Når de ikke gidder å ringe selv, da får det være. Og jeg trodde at jeg var lat! :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 11.2.2022 den 18.47):

Den litt for langvarige trenden med at enhver minoritet forlanger å bli anerkjent, hørt, og lagt merke til under trusselen av det også altfor slitne ordet diskriminering.

Fødeperson tok kaka for min del! 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Fødeperson tok kaka for min del! 

Fødeperson :sjokkert: Nei nå har det gått for langt.

Stopp verden jeg vil av :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (På 11.2.2022 den 19.45):

Irriterer meg voldsomt over all den snøen som laver ned. Julestemning i februar liksom. Phø 😳

Hvor i landet er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (10 minutter siden):

Fødeperson tok kaka for min del! 

Haha, aldri hørt det, og håper jeg aldri hører det igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille at jeg har endt opp der, men jeg er så møkke hakke lei av kjendiser og vanlige folk som står fram i media med lidelseshistoriene sine at jeg er i ferd med å bli likegyldig. Jeg er om mulig enda mer lei av media som gidder å gi dem så mye plass. Det er jo snart bare sykdom, lyter, mobbing, sexisme, rasisme, kjønnsidentitet, seksuell legning, karakterpress, utseendepress, ensomhet og what not å lese om. Gråt, sinne og krenkelser i alle kanaler. Jeg orker ikke å bry meg lenger. Orker ikke. Det blir jo uansett bare verre og verre. Det finnes visst ikke grenser for hvor grusomt det er å vokse opp og bo i et av verdens tryggeste og rikeste land. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir trekt ting uten varsel fra kontoen, Sjekka kontoen nå å da var det trekt 399kroner for et abonnement på et blad, et blad jeg ikke leser og tenkte si opp men trudde det var neste mnd fristen var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk sier så mye feil på ordtak, ordspråk og diverse vendinger. Bloggere med «den dag i dag» på heeelt feil vis. «I forhold til» overalt på feil måte! 
Og hun i The Voice som skulle synge på tv selv om det var skikkelig «karakterbrist» for henne..🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (På 18.2.2022 den 21.34):

Det er ille at jeg har endt opp der, men jeg er så møkke hakke lei av kjendiser og vanlige folk som står fram i media med lidelseshistoriene sine at jeg er i ferd med å bli likegyldig. Jeg er om mulig enda mer lei av media som gidder å gi dem så mye plass. Det er jo snart bare sykdom, lyter, mobbing, sexisme, rasisme, kjønnsidentitet, seksuell legning, karakterpress, utseendepress, ensomhet og what not å lese om. Gråt, sinne og krenkelser i alle kanaler. Jeg orker ikke å bry meg lenger. Orker ikke. Det blir jo uansett bare verre og verre. Det finnes visst ikke grenser for hvor grusomt det er å vokse opp og bo i et av verdens tryggeste og rikeste land. 

Enig.. Hver gang vi møtes og griner..😭😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjeggete artister som kniper med øynene og høres ut som de sitter på do og presser når de synger, fordi sangen er så dyp og meningsfull. :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (6 minutter siden):

Skjeggete artister som kniper med øynene og høres ut som de sitter på do og presser når de synger, fordi sangen er så dyp og meningsfull. :rolleyes:

Noe spesielt med skjegget som gjør det irriterende?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Noe spesielt med skjegget som gjør det irriterende?:p

Ikke i seg selv, det er bare det på toppen av knipingen og rautingen. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (På 18.2.2022 den 20.44):

Fødeperson :sjokkert: Nei nå har det gått for langt.

Stopp verden jeg vil av :bond:

I USA  opererer de også med chestfeeding istedet for breastfeeding. Akkurat som om menn kan amme. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan like konseptet bak mange reality-serier, men jeg er egentlig drittlei konkurranse-aspektet i dem. Hvis de lanserte en versjon av Farmen hvor ti stykker bare skulle drive en gård som for hundre år siden, hvor ingen ble stemt ut, og ingen konkurrerte med noen - det hadde jeg faktisk sett på :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...