Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Enkelte folks hodeløse innstilling til hvor og i hvilken dunk de skal kaste sitt avfall. De spør om råd, får råd  
og gir blaffen uansett. De gidder ikke å anstrenge seg. Arrgh. :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som tar seg bryet med å skrive i en tråd at de ikke gidder å svare. Blir egentlig mer oppgitt enn irritert når det skjer. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Folk som tar seg bryet med å skrive i en tråd at de ikke gidder å svare. Blir egentlig mer oppgitt enn irritert når det skjer. :P 

Eller at "at noen gidder å se på dette pisset!" Ehm, hvorfor besøke tråden da? :rolleyes:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

Eller at "at noen gidder å se på dette pisset!" Ehm, hvorfor besøke tråden da? :rolleyes:

De kjenner vi godt, ja. :P Veldig unødvendig å spre møkk i en tråd fordi man ikke er interessert i emnet selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

De kjenner vi godt, ja. :P Veldig unødvendig å spre møkk i en tråd fordi man ikke er interessert i emnet selv. 

Husker den brukeren som sa at vi som hengte i Mr bean tråden ikke hadde noe liv, at det går an :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Husker den brukeren som sa at vi som hengte i Mr bean tråden ikke hadde noe liv, at det går an :P

Husker det ja, skikkelig humørspreder det der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har glemt å skru av et programmet som skal gjøre det mer behagelig å se på skjermen(skifter fargen osv) og har nå redigert endel bilder så da er det ikke rett og flere av bildene er veldig blå :klaske: Jeg lurer på om jeg har glemt det flere ganger, men ser at det går an å stille på at den skal skru seg av når jeg bruker noen program.

Så nå må jeg fikse de bildene. Irriterende.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver rett frem! 

«Jg skl c på d» 

Selv har jeg dysleksi å jobber hardt med å lære å skrive riktig. Det er veldig vanskelig.  At folk velger å skrive så dårlig de klarer å skylder på dysleksi er en skam! 

Samme med folk som ikke leser over teksten for å fjerne feil. 

 

«jeg giddet ukke lese teksten en en gang» 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører i 50 ut av portalen. Hadde det ikke vært for at jeg alltid stopper og kikker inn før jeg går videre, hadde jeg i dag vært en svært flat mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg har skrevet det før. Men blir så irritert av de som ikke holder avstand til bilen forran, så mange ligger såppas tett at man ikke ser frontlysene i speilet en gang. Vil ikke bli påkjørt bakfra, og man kommer ikke fortere frem ved å ligge så tett! Tvert i mot, for da blir jeg og irriterende, kjører dermed saktere og bremser ofte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nettopp har barbert meg, og så, når jeg en stund senere tar meg i ansiktet, kjenner at jeg har bomma et par steder. :P

 

19 timer siden, Rumle skrev:

Knekkebrødsmuler :dry:

Eller i grunnen smuler generelt, når jeg tenker meg om.

Knekkebrødsmuler er det verste, særlig de som klarer å snike seg under gensern, umulig å bli kvitt! :dry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er fyll og Ole Ivars-kveld hos naboen. Det irriterende med dette er ikke fyll og Ole Ivars, men at naboen synger med og høyere.   Og han kan absolutt ikke synge.  😡

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
23 minutter siden, Jerry Lee skrev:

At det er fyll og Ole Ivars-kveld hos naboen. Det irriterende med dette er ikke fyll og Ole Ivars, men at naboen synger med og høyere.   Og han kan absolutt ikke synge.  😡

 

Jeg føler med deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg føler med deg :troest:

Hehe. Det går bra.  Hadde fyr'n enda hatt sangstemme.  Ole Ivars plager meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...