Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irriterende når et program jeg følger med på ryker ut til fordel for sport. Ikke verdens undergang, men irriterende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye hæler. Synes det bråker alt for mye til at det skal være sosialt akseptabelt å bruke disse andre steder enn utendørs og på fest.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å "måtte" komme med hvite løgner. Jeg synes det er veldig ubehagelig å lyve, samtidig er det er sosialt akseptabelt å si sannheten Får man et konkret spørsmål så kan man ikke bare la være å svare. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Shout out til det der idiot-kollektivet i første etasje som mener det er helt i orden å begynne en høylytt krangel klokka halv fire på morgenen. Håper dere får rotbetennelse alle sammen i helga, sopp i øregangen, vorter på stemmebåndene, og at vaskemaskinen deres går i stykker. Jævla hensynsløse rakkepakk! 

Med uvennlig hilsen,

kokforbanna nabo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når radioprogrammer later som de sendes direkte, mens man kan se på Instagram at programlederne gjør noe helt annet. 

 

At enkelte radioprogram (P3morgen) snakker veldig mye om alkohol, festing, fyllesyke, hvor mye de gleder seg til å drikke osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike kristne idioter som ringer på og terroriserer med prat om det pisset sitt om bibelen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klager over hvor trøtte de er. Nå mener jeg ikke å si det en gang, men kjipt å være på byen eller møte folk for å ha det hyggelig og så maser de bare om hvor trøtte de er. Får mest lyst til å be dem dra hjem for å sove, men det skal de ikke. Da er det bedre å gjenta det x antall ganger og omtrent sovne der man sitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-we. Det hadde vært så sabla flott om dere hadde klart å legge ut episodene for de siste 4 ukene, for å ikke snakke om reklamen midt i. Jeg ser ikke på direkte-Tv, fjern reklamen. 

Forkjølelse. Dere alle vet hva jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke danser mer enn jeg vil. Det ligger i min natur å få uttrykke meg via dans. At jeg ikke tar det seriøst, så... idiotisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. At det snør ute og jeg virkelig hater å kjøre på vinterføre!

2. At strømmen er så dyr. Joda, jeg kan fyre mindre,  men da fryser jeg. 😒 prøver å være forsiktig med å slå av varmeovn om natta, ikke dusje lenge osv

3. At jeg skulle trent i dag, men orker ikke å ut. Sitter i morgenkåpa enda og spiser potetgull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lei av og bli fortalt og lese hvordan jeg skal oppføre meg fordi jeg er mann.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, smalls skrev:

1. At det snør ute og jeg virkelig hater å kjøre på vinterføre!

Snøføre er jo det morsomste å kjøre bil på 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubileet til NRK i kveld, de viste film av President Kennedy bli skutt i ansiktet. Helvetes! Jeg var over hodet ikke forberedt og måtte skru av! Har ikke sett det klippet før, hvem pokker sender slike klipp i en jubileumsfeiring.

Jeg satt i sofaen med haka på gulvet, beina i soffa og armene rundt meg. Fytti katta, det var stygt gjort av NRK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...