Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

On 10/7/2018 at 7:55 PM, LittDiva said:
 

At det har blitt så mange surmulende, bitre, snerpete folk her inne. Du kan starte opp eller svare i  en tråd om hva som helst, og så kommer de surmaga folka med oppkastet sitt. 

Blir helt skremt! Men sabla bra at de har et sted de kan spy ut og da gjerne under anonym. 

Lykke til med livet! Passiv aggressive trolltryner👻👻👻.

 

ahhhh! Det hjalp!

Enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.10.2018 den 20.55, LittDiva skrev:
 

At det har blitt så mange surmulende, bitre, snerpete folk her inne. Du kan starte opp eller svare i  en tråd om hva som helst, og så kommer de surmaga folka med oppkastet sitt. 

Blir helt skremt! Men sabla bra at de har et sted de kan spy ut og da gjerne under anonym. 

Lykke til med livet! Passiv aggressive trolltryner👻👻👻.

 

ahhhh! Det hjalp!

Uff ja. Tenker de har et ynkelig, lite liv, siden de tydeligvis føler seg bedre av å være surpomper og grinebitere på KG. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at når man spør moderatorene om hva man skrev som brøt reglene så får man aldri svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Folk som er ukritiske til hvilke kilder de får informasjon fra og stoler blindt på det som står der. Jeg tenker på sånne typiske fake news-sider som det er mye av på Facebook. Så blir de sinte og legger ut innlegg om det. Jeg skjønner ikke at de seriøst tror på det som står der.

 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg må hale og dra svarene ut av noen. Får bare lyst til å brøle "VÅKNE!" til dem. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har en sterk mening om psykisk sykdom, uten å ane noe om det!  Det er ikke bare å ta seg sammen når man er deprimert! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen på død og liv skal avsløre kunstnere som vil være anonyme i sine gjerninger. La Banksy være i fred!:kjefte:
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kolleger oppfører seg ufint ovenfor lærlinger. Jeg biter det i ræva tvert! Går rett til mentor for lærlingen å gir h*n ett heads up.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen overfører et veldig stort beløp til meg irriterer meg litt. Arg, det er tvilsomt at de er til meg, men samtidig så gøy å se et så stort beløp i nettbanken😱 Blir nok første og siste gang jeg får se et så stort beløp på konto🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Brimi skrev:
 

Når noen overfører et veldig stort beløp til meg irriterer meg litt. Arg, det er tvilsomt at de er til meg, men samtidig så gøy å se et så stort beløp i nettbanken😱 Blir nok første og siste gang jeg får se et så stort beløp på konto🤣

Eller tenk om du har vunnet i Lotto :P 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, #Sunrise skrev:
 

Folk som har en sterk mening om psykisk sykdom, uten å ane noe om det!  Det er ikke bare å ta seg sammen når man er deprimert! 

Enig! Har selv slitt og sliter fortsatt med å føle meg ofte depressiv og det er ikke noe annet man kan gjøre enn å la det gå over av seg selv 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:
 

Eller tenk om du har vunnet i Lotto :P 

Jeg gjorde det, men det var "bare" 45,-, ikke flere tusen kroner🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brimi skrev:
 

Jeg gjorde det, men det var "bare" 45,-, ikke flere tusen kroner🤣

Hadde jeg vunnet sånn 1 millioner så hadde jeg grått av glede 😅 Hadde kjøpt alle spill og filmer jeg ville ha :P

Jeg skrev egentlig "Hva om det er tyvegods?:p" men følte at det ble for ille å spøke med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...