Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Frulseth skrev:

Folk som blir krenket av alt.

 

Dette er jo 99% av menneskehten..........vel noen ganger virker det slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene kunden i kassa som skaper kork i køen fordi h*n har "tusen" spørsmål, diller med flere forskjellige kort, bonuskort, kanskje tipping på toppen av det, og aldri blir ferdig. Gamla som tømmer forrige århundrets valuta over disken er lynkjapp i forhold til de der! :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har gjort en jobb i et halvt år, og gjort den bra etter ikke bare min mening, så kommer det et nytt system som jeg har øvd på i hele sommer, og så kommer det en mann inn og tar over! Og dette er i en sammenheng der menn og kvinner er like mye verdt og der man vil at færrest mulig skal være passive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ser på tv serier eller filmer de ikke liker, bare for å ha noe de kan klage over.

 

Noen ganger lurer jeg rett og slett på om folk er klar over at de ikke trenger og se på ting de ikke liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Zemira skrev:

Folk i 20 årene som klager på at de er gamle :balltre:

Amen! Hørte ikke annet enn klaging og gnål om rynker og alderdom fra eksen da hun nærmet seg 30. :rolleyes:

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Amen! Hørte ikke annet enn klaging og gnål om rynker og alderdom fra eksen da hun nærmet seg 30. :rolleyes:

Jeg har ei venninne som sa til meg at man ikke er ung lenger når man er på min alder (26) og at det er barnslig å kalle seg for ung, noe av det dummeste jeg har hørt :P Jeg føler meg like ung som jeg gjorde når jeg var 16 :) 

Skal sies at jeg ikke orker å sitte oppe hele nettene lenger slik jeg gjorde før men det er like greit, ødelagt døgnrytme er for jævlig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har ei venninne som sa til meg at man ikke er ung lenger når man er på min alder (26) og at det er barnslig å kalle seg for ung, noe av det dummeste jeg har hørt :P Jeg føler meg like ung som jeg gjorde når jeg var 16 :) 

Skal sies at jeg ikke orker å sitte oppe hele nettene lenger slik jeg gjorde før men det er like greit, ødelagt døgnrytme er for jævlig :P 

Jeg har også hørt den visa der noen ganger, makan til tull og tøys! :P Selv er jeg 43, men er vel 20-something i hodet. xD Bra du har den holdningen. :)

Samme her, før kunne jeg sitte oppe til 5 om morgenen i helgene, men det orker ikke jeg lenger nå, så på den måten kjenner jeg at jeg ikke er 20 år lenger. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Jeg har også hørt den visa der noen ganger, makan til tull og tøys! :P Selv er jeg 43, men er vel 20-something i hodet. xD Bra du har den holdningen. :)

Samme her, før kunne jeg sitte oppe til 5 om morgenen i helgene, men det orker ikke jeg lenger nå, så på den måten kjenner jeg at jeg ikke er 20 år lenger. ;) 

Jeg synes 46 åringer er unge med, men ser at flere på min alder synes de som er 20 år eldre er "gamle" Jeg ser ikke noe på en 40 eller 50 åring som tilsier at de er gamle mennesker :) Hehe, mamma på 46 blir ofte tatt for å være på min alder, tviler sterkt på at jeg vil oppleve slikt om 20 år :P

Men må innrømme at jeg gruer meg til hver bursdag, jeg er slik nå at hver bursdag er en bursdag nærmere alderdom og død, ja jeg er litt av en positiv person 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg synes 46 åringer er unge med, men ser at flere på min alder synes de som er 20 år eldre er "gamle" Jeg ser ikke noe på en 40 eller 50 åring som tilsier at de er gamle mennesker :) Hehe, mamma på 46 blir ofte tatt for å være på min alder, tviler sterkt på at jeg vil oppleve slikt om 20 år :P

Men må innrømme at jeg gruer meg til hver bursdag, jeg er slik nå at hver bursdag er en bursdag nærmere alderdom og død, ja jeg er litt av en positiv person 😂

Skjønner hva du mener, selv ser jeg på de som er gamle nok til å være mine foreldre som "de voksne". :fnise: Først når du har mistet 50% eller mer av sansene og rusler rundt med rullator er du gammel. :P

Hehe, en tå i grava for hvert år. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Skjønner hva du mener, selv ser jeg på de som er gamle nok til å være mine foreldre som "de voksne". :fnise: Først når du har mistet 50% eller mer av sansene og rusler rundt med rullator er du gammel. :P

Hehe, en tå i grava for hvert år. :laugh:

Det tristeste med å bli eldre generelt er hvor mye fortere tiden går, 1 år for meg føles som noen få måneder o.O

Må bare nevne en gang til hvor irriterende bananfluer er :sinnatagg: Er så lei av de pokker fluene som flyr rundt meg :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Det tristeste med å bli eldre generelt er hvor mye fortere tiden går, 1 år for meg føles som noen få måneder o.O

Må bare nevne en gang til hvor irriterende bananfluer er :sinnatagg: Er så lei av de pokker fluene som flyr rundt meg :haar:

Det går fort ja, kunne med fordel ha gått litt saktere. 

Fluer av alle slag er en pest og en plage! Og, med fare for at jeg kanskje har nevnt det før her inne, folk i køen som ikke gidder å legge skillepinnen bak varene sine. :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går jo akkurat like fort eller langsomt som den alltid har gjort. Det virket bare romsligere "før" fordi vi var veldig opptatt med gjøremål og aktiviteter hele dagen/kvelden. Er løsningen så enkel som å løsrive seg fra internett og alle vanetingene vi har limt oss fast til...og gjøre noe helt annet? Rett og slett dra ut i omgivelsene og begynne å leve litt sterkere igjen? Hoppe i små og store vanndammer igjen når det sprutregner og kjenne på gleden over ALT som er morsomt? :biggrin: 

P.s. jeg irriterer meg litt over at Too Good To Go kanskje ikke er så 100% bra som jeg hadde håpet. 
Indikasjoner kan tyde på at mat blir kastet i stort omfang fremdeles.... :glare: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Det går fort ja, kunne med fordel ha gått litt saktere. 

Fluer av alle slag er en pest og en plage! Og, med fare for at jeg kanskje har nevnt det før her inne, folk i køen som ikke gidder å legge skillepinnen bak varene sine. :kjefte:

Jeg gjorde ikke det i en periode men begynte med det fast når jeg så hvor mye styr det ble, jeg bruker å legge på en til personen bak meg slik at de slipper å gjøre det :)

Er irriterende når butikker har det slik at man må bruke år og dag på å få løs en skillepinne 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Tiden går jo akkurat like fort eller langsomt som den alltid har gjort. Det virket bare romsligere "før" fordi vi var veldig opptatt med gjøremål og aktiviteter hele dagen/kvelden. Er løsningen så enkel som å løsrive seg fra internett og alle vanetingene vi har limt oss fast til...og gjøre noe helt annet? Rett og slett dra ut i omgivelsene og begynne å leve litt sterkere igjen? Hoppe i små og store vanndammer igjen når det sprutregner og kjenne på gleden over ALT som er morsomt? :biggrin: 

P.s. jeg irriterer meg litt over at Too Good To Go kanskje ikke er så 100% bra som jeg hadde håpet. 
Indikasjoner kan tyde på at mat blir kastet i stort omfang fremdeles.... :glare: 

Tiden går litt saktere når man er på kg med gode nettvenner i hvert fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden har jeg drømt ofte, minst annen hver natt og gjerne flere drømmer pr natt om at jeg ikke finner bilen min. Kan være at jeg ikke husker om jeg parkerte hjemme eller på skolen, eller har satt den fra meg i en gate og ikke finner den igjen, og kan heller ikke beskrive hvilken bil jeg har... (og jeg har ikke bil IRL...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Jeg gjorde ikke det i en periode men begynte med det fast når jeg så hvor mye styr det ble, jeg bruker å legge på en til personen bak meg slik at de slipper å gjøre det :)

Er irriterende når butikker har det slik at man må bruke år og dag på å få løs en skillepinne 😒

Det er bra. :) Det er ingen krise når det er mange pinner, men når de bare har et par stykker, og de ligger for langt fremme, er det irriterende når vedkommende foran som har den rett ved siden av seg ikke gidder. :P 

Sant, de avlange tre/metallklossene er håpløse der, bedre med de tynne høye i plast, de kan du bare løfte rett opp. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...