Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måker, som skriker hele natten og angriper folk i sin egen hage :glare:

Anonymous poster hash: 9c7e7...827
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over alle slappingene på jobb som skaffer seg sykmelding en uke før de starter på ferien for å få seg en ekstra "ferieuke," og generelt folk som blir sykmeldte fordi de er slitne og drittleie. Alle er vel leie av å jobbe innimellom, men hvis alle skulle holdt seg hjemme hver gang man følte for det hadde jo ikke hjulene gått rundt her i verden. :frustrert:

Irriterer meg også over folk som ikke kan svare ja eller nei på ting, og som lar ting renne ut i sanden.

Anonymous poster hash: 39766...d15
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg også...

Jeg blir sliten av å være sosial og trenger mye alenetid. Det irriterer meg at hvis jeg takker nei til å finne på noe, blir det gjerne stilt massevis av spørsmål om hva jeg skal, og grunnen til at jeg vil være alene må jo være at det er noe galt med den andre personen... :roll: De venninnene har jeg kuttet kontakten med.

Jeg lurer på å gjøre det samme... var det verdt det? Får du mer sjelefred og ro i livet nå?

Jeg er utrolig lei av å måtte forklare hvorfor jeg har lyst til å slappe av alene, eller bare svare sent på sms/telefon. Det er ikke en menneskerett å få tak i folk 24/7

Anonymous poster hash: 7f813...435

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*språkmafiaen

Anonymous poster hash: 5bb39...a1b

Hva er gale med språk-mafia? Man kan dytte så mange bindestreker man vil i et ord, om det er lurt er en annen sak.

Endret av Tropisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å gjøre det samme... var det verdt det? Får du mer sjelefred og ro i livet nå?

Jeg er utrolig lei av å måtte forklare hvorfor jeg har lyst til å slappe av alene, eller bare svare sent på sms/telefon. Det er ikke en menneskerett å få tak i folk 24/7

Anonymous poster hash: 7f813...435

Ja :) Merket at de venninnene var for forskjellige fra meg også. Når vi først var sammen hadde de gjerne nesa i mobil og pc og chattet med ti andre, så jeg tror vi hadde mistet kontakten etter hvert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Foreldre som ikke følger opp de trassige drittungene sine og lar dem bråke og hyle på offentlig sted

* Folk som sitter med mobilen på kino eller når vi ser film hjemme

* At jeg er den eneste i hele firemannsboligen som er i stand til å låse ytterdøra om kvelden/natta

* Butikkansatte som såvidt enser at du eksisterer og ikke kan noe om varene de selger (i feks møbelbutikker)

Endret av Snikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At venninnene mine skal krangle på min avgjørelse om å ta keisersnitt istedet for vaginal fødsel. Ja, jeg vet det er vanskelig å få innvilget, men det er noe jeg har tenkt mye på, lest om og snakket med medisinsk personell om (jeg er ikke gravid, men vil gjerne ha barn i fremtiden). Får jeg ikke keisersnitt blir det eller ikke noe barn.

Allikevel får jeg DET hylekoret av venninner både med og uten barn, som vræler om komplikasjoner, slemme leger som kommer til å nekte meg det, at barnet vil bli skadet av det og bla bla bla.

Min kropp, jeg bestemmer.

Anonymous poster hash: 5a681...c48
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoleklasser på bussen. Masete, bråkete barn som ikke holder kjeft uansett hvor mye læreren sier fra.

Alltid like irriterende hvordan bussen det ene øyeblikket går fra å være stille og rolig med masse ledige seter - til å bli overfylt, bråkete og uutholdelig.

Skulle ønske det fantes egne busser å sende skoleklassene i når de skal på tur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måker, som skriker hele natten og angriper folk i sin egen hage :glare:

Haha, angriper de deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over alle slappingene på jobb som skaffer seg sykmelding en uke før de starter på ferien for å få seg en ekstra "ferieuke," og generelt folk som blir sykmeldte fordi de er slitne og drittleie. Alle er vel leie av å jobbe innimellom, men hvis alle skulle holdt seg hjemme hver gang man følte for det hadde jo ikke hjulene gått rundt her i verden. :frustrert:

Irriterer meg også over folk som ikke kan svare ja eller nei på ting, og som lar ting renne ut i sanden.

Anonymous poster hash: 39766...d15

Hvordan kan legen sykemelde noen fordi de er leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende ord og ittrykk her inne som: "å kaste sten i glasshus" og stråmannsargumentasjon. Kan man ikke bare si slike ting med helt vanlige ord uten å bruke slike rare uttrykk som aldri brukes i dagligtalen?

Disse ordene brukes jo i dagligtalen.

Anonymous poster hash: 71d7e...d7a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Foreldre som ikke følger opp de trassige drittungene sine og lar dem bråke og hyle på offentlig sted

* Folk som sitter med mobilen på kino eller når vi ser film hjemme

* At jeg er den eneste i hele firemannsboligen som er i stand til å låse ytterdøra om kvelden/natta

* Butikkansatte som såvidt enser at du eksisterer og ikke kan noe om varene de selger (i feks møbelbutikker)

Åååh det der irriterer meg også >.<

Bortsett fra at JEG jobber på bensinstasjon og etter 3mnd hadde jeg enda ikke fått noe som helst opplæring med gass/olje og måtte rett og slett ut selv å finne alt mulig informasjon om alt mulig x)

Til og med med burgere og andre matvarer vi selger hvor jeg har tatt bilde av innholdet i maten, så om en kunde spør "Er dette glutenfritt?" "Hva er det som er inni en Taco Calzone"

Hvor jeg faktisk kan svare ja eller nei, eller om det finnes spor av gluten,nøtter,laktose i maten vi selger..

Og det er litt ille at jeg er den eneste på arbeidsplassen min som har giddet å sjekke slike ting -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BEEEP BEEEP BEEP hele dagen lang når jeg har fri!!! SLUTT å send meldinger!!

Jeg er spesielt drittlei av å få meldinger HELE TIDA med: "kan du jobbe da og da?"

seriøst? jeg kan ikke jobbe hver eneste dag hele tida!!!! Og alle andre kan ikke ha fri hele tida heller!!! FUCK!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en tur gjennom sentrum vil jeg si:

Folk som ikke flytter seg eller står stille og i veien midt i et sted hvor folk går forbi, før sa jeg unnskyld meg og gikk rundt men irritasjonen har nådd en grense så jeg går rett inn i de heller, så kanskje de lærer litt høflighet!

Gangstere i sentrum, fysj, skrem noen angre med sæggebuksene og det skumle blikket ditt.

Menn som glor åpenlyst: nei, jeg er IKKE keen på øyekontakt med deg så se et annet sted din Innbilske gris.

Takk, det var godt å få ut!! :)

Anonymous poster hash: 82738...36b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BEEEP BEEEP BEEP hele dagen lang når jeg har fri!!! SLUTT å send meldinger!!

Jeg er spesielt drittlei av å få meldinger HELE TIDA med: "kan du jobbe da og da?"

seriøst? jeg kan ikke jobbe hver eneste dag hele tida!!!! Og alle andre kan ikke ha fri hele tida heller!!! FUCK!

Signerer. Det har jeg opplevd mange ganger, så kan de andre ta seg mer fri å slappe av :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et møte blir avlyst i siste liten, og du har måttet flytte rundt på ørten andre gjøremål den dagen for å kunne komme på møtet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattogdag

Folk som spiller på andre menneskers følelser, og gir f... i hvem de sårer på veien.. Så lenge de har det bra selv! Ja, det må være det som irriterer meg mest i dag!! :)

Endret av Nattogdag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kan gi downvotes på KG!

Åååh, det har jeg tenkt så mange ganger :-) En av grunnene til at jeg heller bruker Reddit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...