Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

I RPG så stiller medhjelperen/noen som følger deg  seg midt i døråpningen eller i veien så du må navigere rundt for å få h*n til å flytte seg. Skjer hver bidige gang, slår aldri feil. Eller medhjelpere som maser på en konstant og repeterer de samme tingene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fiolinisten skrev:

I RPG så stiller medhjelperen/noen som følger deg  seg midt i døråpningen eller i veien så du må navigere rundt for å få h*n til å flytte seg. Skjer hver bidige gang, slår aldri feil. Eller medhjelpere som maser på en konstant og repeterer de samme tingene.

Hva er RPG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ALDRI kan legge ut, og som alltid bruker to uker på å betale tilbake.

Vi pleier å gjøre det sånn i gjengen min at en legger ut når vi er på tur/ute og spiser/kjøper gaver etv, også lager vi en gruppe på vipps hvor den som har lagt inn ber om penger fra alle. Da vippser alle med en gang, utenom han ene som aldri kan legge ut. Hvis han mot formodning noen gang har lagt ut for noe så blir han kjempesur om noen ikke har vippset innen en halvtime.

Det er ikke fordi han ikke har penger, han har mest av alle i gjengen.

Ble nok siste gang vi gjorde det på den måten nå, for et plagsomt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, *Pixie* skrev:

Folk som ALDRI kan legge ut, og som alltid bruker to uker på å betale tilbake.

Vi pleier å gjøre det sånn i gjengen min at en legger ut når vi er på tur/ute og spiser/kjøper gaver etv, også lager vi en gruppe på vipps hvor den som har lagt inn ber om penger fra alle. Da vippser alle med en gang, utenom han ene som aldri kan legge ut. Hvis han mot formodning noen gang har lagt ut for noe så blir han kjempesur om noen ikke har vippset innen en halvtime.

Det er ikke fordi han ikke har penger, han har mest av alle i gjengen.

Ble nok siste gang vi gjorde det på den måten nå, for et plagsomt menneske.

:fnise: :fnise:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nextgentel - Fint å bare la meg vente 30 minutter I EN SAMTALE på chat. Foreløpig 15 minutter hittil på telefon. ALLTID PROBLEMER HERREGUD.

Feieren i Arendal. Sendt mail, prøvd å ringe, ingen tar telefon eller svarer. Lurer på om jeg bare skal dukke opp hos kommunen eller brannvesnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, antbug skrev:

TV2... Greit at de skal spare penger, men nå er det jo snart bare deres egne programledere i alle programmer, både som programledere, gjester og deltakere.så  Ærlig talt, er nå de programlederne så fryktelig interessante da? Jeg er lei av dem og fjaset deres. Synes jeg ser Dag Otto hver enste gang jeg zapper forbi TV2! Han virker veldig blid og er sikkert hyggelig, men ærlig talt da. Dette kan umulig funke hvis de vil ha tilbake seerne sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2016 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Som I spøker om mord og voldtekt av barn humor? :dry:

Anonymkode: ed31a...174

mhm

Anonymkode: 8244f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal søke rundt (på internett) etter en fysisk butikk, som befinner seg i en helt annen del av landet. Så ber nettsiden veldig ofte om fysisk  plassering for datamaskinen, mobiltelefonen eller hva det nå er som man bruker, for å finne ut hvor butikken befinner seg. Dette er sannsynligvis fordi nettsiden skal lage etter interaktivt kart eller noe for å gi vei-beskrivelse til hvordan man kan finne den nærmeste butikken fra der man befinner seg.

Men jeg er ikke interessert i å vite veien til nærmeste  butikk, fra der jeg befinner meg. Jeg vil heller få opp samtlige butikker i en bestemt kommune / fylke, og sitter ikke nødvendigvis i den kommunen / fylket som jeg befinner meg i en gang!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2016 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Jaja, siteringskrøll. Det irriterer meg, men det var ikke det jeg kom hit for å skrive.

Oj! LesJeg kom meg ut av siteringsboksen! Woho!!

Poenget var; Facebook og lignende apper, nettsider og programmer irriterer (og skremmer) meg. Jeg er en ganske privat person i forhold til mange andre, og derfor synes jeg det er ubehagelig når Facebook f.eks bruker telefonnumre fra mobilen min til å utarbeide venneforslag. Enkelte mennesker ønsker jeg ikke å ha kontakt med, og jeg synes det er dumt at jeg kommer opp som forslag til venn hos dem også. Søsteren min sin voldelige eks, en rørlegger som lurte meg for mange år siden osv osv. Nå som jeg er klar over det kan jeg jo bare slette alle nummere jeg ikke bruker fra telefonlisten, men jeg synes like fullt det er dumt det skal være sånn. 

En annen ting er alle apper som har begynt å samarbeide, slik at all informasjon man har delt et sted blir synlig et annet sted. Jeg vil ikke dele all informasjon med alle.

Her om dagen var jeg ute å jogget, og tok bilde av en bilde med tydelig navn på (som Moss idrettshall). Etterpå hadde mobilen funnet ut hvor jeg hadde vært, knyttet min tur til dette bygget og laget en slags historie ut av det.

Altså, jeg ser jo at slike ting kan være utrolig morsomme og praktiske, men jeg blir bare litt satt ut av at mitt personvern forsvinner litt oppi det hele. Har tatt en skikkelig opprydding og sikkerhetssjekk på de fleste slike apper og programmer nå, men det er jo så mange av dem, og ikke alle man husker. Typisk da er det jo at de man har vært minst forsiktig med og delt for mye på når slike ting kom ut, plutselig dukker opp og biter deg bak. Søren altså! 

Anonymkode: 42f35...24e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man skal søke rundt (på internett) etter en fysisk butikk, som befinner seg i en helt annen del av landet. Så ber nettsiden veldig ofte om fysisk  plassering for datamaskinen, mobiltelefonen eller hva det nå er som man bruker, for å finne ut hvor butikken befinner seg. Dette er sannsynligvis fordi nettsiden skal lage etter interaktivt kart eller noe for å gi vei-beskrivelse til hvordan man kan finne den nærmeste butikken fra der man befinner seg.

Men jeg er ikke interessert i å vite veien til nærmeste  butikk, fra der jeg befinner meg. Jeg vil heller få opp samtlige butikker i en bestemt kommune / fylke, og sitter ikke nødvendigvis i den kommunen / fylket som jeg befinner meg i en gang!

Wat8.jpg?1315930535

Anonymkode: 14704...2cf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis får man søkt overalt i landet selv om man Tillater maskinen å vite hvor man er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sofie777 skrev:

Heldigvis får man søkt overalt i landet selv om man Tillater maskinen å vite hvor man er :)

Men det er ikke alle nettsider som har den muligheten at man kan få opp samtlige butikker (fra samme butikk-kjede) på ett kart. Hos enkelte nettsteder er det bare mulig å klikke på en og en butikk av gangen, og så få opp hvor akkurat den butikken befinner seg på ett kart. Deretter må man klikke på en annen butikk, og deretter en annen butikk, og så en annen butikk og så videre...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 3.10.2016 den 21.30, sofie777 skrev:

Akkurat nå irriterer det at stjernen ikke forsvinner når jeg trykker på tilbake-knappen, men det ordner seg nok når de får fikset forumet litt mer.

Jeg tror det må være en fiksstjerne :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare går rett inn i leilighetene til folk, uten å banke på (eller bruke ringeklokken) først! :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resturantene som har egen nettside, men ingen meny der. Jeg er litt kresen i matveien og liker å vite hva resturantene har å by på før jeg kommer dit. Pluss jeg tåler ikke gluten. Jeg liker ikke å ankomme en resturant, så har de ingenting jeg kan spise . Så må vi gå rundt å lete etter en restaurant. 

Anonymkode: ed31a...174

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...