Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1

folk som ikke gidder å vaske seg litt på fingrene, etter å ha vært på dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når ikke folk sletter salgsannonsene sine på Finn, da blir jeg irritert. Det er så unødvendig å la annonsene ligge ute etter at en kjøper har hentet dem... 

Anonymkode: e09da...92f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som spør om du er sur, når man bare ikke jubler for deres "morsomme" kommentarer.  Var en som prøvde å få meg til å le uten å lykkes og kom med spørsmålet om jeg alltid var sur. Forstår ikke at han kan spørre om noe sånt når han ikke engang kjente meg og vi i utgangspunktet ikke hadde noen grunn til å snakke sammen.

Anonymkode: aed2f...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den Sunday, May 08, 2016 at 12.09, Gjest Balian de Ibelin skrev:

Eller folk som stiller seg 1-2 cm bak deg når du står i køen. 

Ja, irriterende når du skal betale eller ta ut penger i minibanken og de bak deg står helt oppi deg.

Anonymkode: 829fb...317

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At eierne som bor over oss ikke respekterer at det er jævlig lytt. Sistemann legger seg sentrum (3-5 om natten) og førstemann våkner 7. Jeg sovner ikke før de er stiller oppe og våkner så snart de begynner med vannkraner og tramping. 

Dette er snakk om en familie på fire, hvor en skulle tro at de veier 200 kilo hver og aldri sover!!! 

Får aldri sove før etter tolv, hvor jeg sovner på tross av lydene fordi jeg er så trøtt. Men om noen mister noe  gulvet eller går på do om natten, så våkner jeg av det. 

Og nei, ørepropper fungerer ikke. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northernlight

At det er så mange som poster som anonym bruker her på KG. Burde være en sperret funksjon som var forbehold visse deler av forumet. Og hadde nok blitt mye mindre trolling da også. Og det er en annen ting som irriterer. All trollingen her. :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten alle sangere og musikere, som kommer fra Norge - men kanskje spesielt relativt unge sangere og artister. Mange av disse folkene tror sikkert at de nærmest er rockestjerner, uten at dem egentlig har oppnådd noe særlig.

Enkelte av disse blir i tillegg nærmest "hauset opp" av norsk media / aviser, som påstår at disse unge sangerne faktisk er ett slags "verdenskjent" fenomen. Eller de påstår at den og den artisten / sangeren gjør det veldig stort i utlandet, selv om dette ikke nødvendigvis stemmer i det heile tatt..

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som sier ok, i steden for takk!

feks. i butikken hvis den forran mangler 10kr, og du gir den forran 10kr, så sier personen ok!

:angry: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 8.5.2016 at 12.09, Gjest Balian de Ibelin skrev:

Eller folk som stiller seg 1-2 cm bak deg når du står i køen. 

Å men jeg må det av og til. Det er den eneste kroppskontakten jeg har! ;)

Irriterer meg over intrigemakere og slike som aldri gidder å ta hensyn til tross for regelverket.

Anonymkode: ade6d...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forbaska irriterende, altfor høye og intetsigende bakgrunnsmusikken på alle bake- og matprogram. Vi hører jo knapt hva folk sier! Og når mixmasteren bråker i tillegg så er det komplett kaos. Hvorfor denne musikken? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Forbanna russen som kjører med skikkelig høy dunk dunk musikk så hele huset rister når de kommer forbi. Tror de bor oppe i gata her siden de ofte kjører fordi. Gleder meg til 17 ma er over, så jeg slipper de. I natt kjørte de forbi i 1 tiden med den dunk dunk musikken og jeg våkna :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nærmer meg slutten av svangerskapet og begynner å bli mektig lei! Er ufattelig takknemlig for å være gravid etter to års prøving og flere aborter, men har vært sykemeldt i nesten et halvt år på grunn av smerter og komplikasjoner underveis. Jeg ønsker så gjerne at gutten vår skal komme snart, for jeg orker ikke mer smerter!! 

Og jeg ønsker å kunne ta på meg sokkene selv, og at jeg ikke skal være så forbaska hoven på hender og føtter! :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som starter råd med "selvfølgelig skal du/skal du ikke...." eller "ja men kjære deg".

Anonymkode: a077a...a2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunder i butikken som legger i fra seg kjøle- og frysevarer sammen med tørrvarer slik at de blir ødelagte og må kastes.:dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som lager mat på en ineffektiv måte. Både samboeren min og bestisen min driver meg til vannvidd når vi lager mat sammen eller jeg må se dem lage mat. Begge er sånne som når de skal kutte opp noe, først kutter det i strimler, og deretter står de møysommelig og kutter en og en strimmel opp i biter, i stedet for å legge alle strimlene ved siden av hverandre og kutte alle på en gang. Blir gal av å se på. 

I tillegg har de en helt ulogisk rekkefølge på ting. I en oppskrift hvor man surre løk, masse grønnsaker, la det koke litt, og så tilsette ferdig oppkuttet pølse når det er nesten ferdig, starter min samboer med å kutte opp pølsen.. SÅ finner han ut at han må kutte grønnsaker, og begynne med dem. I stedet for å la grønnsakene surre, mens han deretter starter med pølsen. 

Det hjelper heller ikke på at han mens han leser oppskriften ser en link til noe artig, og så blir stående og surfe i stedet for å lage maten, mens jeg står og koker og blir mer og mer hangry for hvert sekund som går. 

Anonymkode: 88084...447

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som oppfører seg som juvenile drittunger langs veien jeg pendler. Helt unikt. Idiotiske og livsfarlige forbikjøringer hele tiden. Her om dagen gjorde jeg det jeg svor jeg ikke skulle gjøre synlig, viste fingeren og fikk den igjen. Seriøst, å kjøre opp i hekken på folk når man står i kø i oppoverbakke, for så å tute pga......... gudene vet. Pisses me off!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...