Gjest Jacklost Skrevet 4. mars 2016 #2121 Del Skrevet 4. mars 2016 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Brukere her på KG som ikke gjør annet en å bare skrive dritt. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2122 Del Skrevet 4. mars 2016 At det ikke går noe mer spennende programmer på TV!! Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. mars 2016 #2123 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det ikke går noe mer spennende programmer på TV!! Anonymkode: 625e4...0c5 Og at reprisene går i en tilsynelatende evig runddans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2124 Del Skrevet 4. mars 2016 0g at det er alt for dårlig vær ute!! Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2016 #2125 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2126 Del Skrevet 4. mars 2016 Norske journalister og sportskommentatorer som til stadighet forkynner at "Norge er best og størst" uansett hvordan de norske utøverne gjør det under forskjellige konkurranser. For "Norge er best!" uansett. Det er liksom ikke måte på hvor fantastiske og flinke de norske sportsutøverne er, uansett hvor elendig de egentlig gjør det. Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 4. mars 2016 #2127 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg irriterer meg grenseløst over at svigermor svarer for meg i sosiale sammenhenger, når andre folk spør meg om noe! Sånn som dette feks: "Når skal du tilbake i jobb da?' Svigermor: "Hun begynner på igjen i august, når minstemann begynner i barnehagen". Min strategi nå for tiden er å la henne svare ferdig, deretter gjentar jeg svaret selv, litt mer utfyllende. Føler meg som en idiot når hun gjør dette! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2128 Del Skrevet 4. mars 2016 At det går så infernalsk mye gørr kjedelig vinter sport på TV heile tiden! I tillegg er kamera-folkene fra NRK tydeligvis helt elendige. For det er fullstendig umulig å faktisk å få med seg det som skjer.... Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 4. mars 2016 #2129 Del Skrevet 4. mars 2016 Den 1. februar 2016 at 13.33, Salka skrev: Været! Vil ha den fine vinteren tilbake. Hvor i Norge bor du? I Oslo er vinteren tilbake. Masse snø Ta gjerne snøen med deg. Jeg syns det er kaldt og vil at våren skal komme snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. mars 2016 #2130 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, DonutEater skrev: Hvor i Norge bor du? I Oslo er vinteren tilbake. Masse snø Ta gjerne snøen med deg. Jeg syns det er kaldt og vil at våren skal komme snart Se på datoen du siterte meg, 1.feb var det bare regn. Bor i Oslo-området jeg også og snøen er tlbake her og, men det er kram, våt og blytung snø. Den fine vinteren jeg snakket om var lett og fin puddersnø og sol. Føles kaldere nå med klissvåt snø og fuktig vær og 1 pluss enn det var med sol, vindstille og -10. Luftfuktigheten har mye å si. For øvrig enig i at våren kan komme nå. Kram snø er ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2131 Del Skrevet 4. mars 2016 Når 90% av nyhetene i nettavisene omhandler alt og ingenting om fotball. Er så grusomt lei av fotball!! Skulle ønske sport kunne legges inn i en egen nettside. Anonymkode: e09da...92f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2132 Del Skrevet 5. mars 2016 Hvis man diskuterer noe med en annen person, som man (vanligvis) kan diskutere ordentlig og fornuftig sammen med. Men hvis det dukker opp en tredje person, så snur denne andre personen (som man opprinnelig snakket med først) fullstendig om i løpet av ett knapt øyeblikk. Selv om han opprinnelig var fullstendig enig med meg om ett eller annet tema, så snur han fullstendig om i samme øyeblikk som noen andre folk kommer innom. I andres nærvær er det liksom ikke måte på hvor fullstendig latterlig og inkompetent idiot jeg er. Selv om han egentlig er 100 % enig meg (når vi er på tomannshånd, bare oss to alene) men til alle andre forteller han hele tiden hvor dum idiot han mener at jeg er. Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2133 Del Skrevet 5. mars 2016 Når man ser på en som snakker, også er det en i veien som ser i retningen din. Det er irriterende siden jeg føler ikke jeg kan se mot den som snakker. Fatter ikke hvorfor vedkommende som er i veien må se mot retningen min. Anonymkode: 40b2b...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2134 Del Skrevet 5. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man diskuterer noe med en annen person, som man (vanligvis) kan diskutere ordentlig og fornuftig sammen med. Men hvis det dukker opp en tredje person, så snur denne andre personen (som man opprinnelig snakket med først) fullstendig om i løpet av ett knapt øyeblikk. Selv om han opprinnelig var fullstendig enig med meg om ett eller annet tema, så snur han fullstendig om i samme øyeblikk som noen andre folk kommer innom. I andres nærvær er det liksom ikke måte på hvor fullstendig latterlig og inkompetent idiot jeg er. Selv om han egentlig er 100 % enig meg (når vi er på tomannshånd, bare oss to alene) men til alle andre forteller han hele tiden hvor dum idiot han mener at jeg er. Anonymkode: 625e4...0c5 Jeg ser ikke hvorfor du ønsker å omgås med slike mennesker, særlig hvis han omtaler deg på en nedlatende måte foran andre. Anonymkode: 40b2b...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2135 Del Skrevet 5. mars 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke hvorfor du ønsker å omgås med slike mennesker, særlig hvis han omtaler deg på en nedlatende måte foran andre. Anonymkode: 40b2b...5e2 Hvis man er i familie med slike idioter, så blir det litt vanskeliger eå liksom komme seg unnda da... Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. mars 2016 #2136 Del Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når man ser på en som snakker, også er det en i veien som ser i retningen din. Det er irriterende siden jeg føler ikke jeg kan se mot den som snakker. Fatter ikke hvorfor vedkommende som er i veien må se mot retningen min. Anonymkode: 40b2b...5e2 Tilsvarende når man venter på bussen, da ser man jo i den retningen bussen kommer fra, men plutselig er det en som står på den siden av busstoppet og nistirrer i andre retningen. Greit nok å snu på hodet for å se på en bil som kommer fra den andre retningen, men å ikke følge med på når bussen kommer blir jo helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 5. mars 2016 #2137 Del Skrevet 5. mars 2016 Når det er vann på gulvet, og jeg ikke ser det før sokken har tørket det opp... HATER å få vann under sokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 5. mars 2016 #2138 Del Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, C'est la vie:) skrev: Når det er vann på gulvet, og jeg ikke ser det før sokken har tørket det opp... HATER å få vann under sokken! Jaa! Vann under sokken når man er på tur ut, så må man vurdere, har jeg tid til å skifte eller må jeg la den tørke i skoen. Så velger man å skifte, trykker i en annen våt dam i yttergangen, blir irritert, og må dra med våt sokk likevel. Hurra.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 5. mars 2016 #2139 Del Skrevet 5. mars 2016 Når man drar på seg buksa med å dra i beltehempene, så ryker de og drar med seg et flak av buksen, slik at man får hull på sidene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2140 Del Skrevet 5. mars 2016 Den lave takhøyden her inne. Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå