Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Winza skrev:
 

Hadde jeg vunnet sånn 1 millioner så hadde jeg grått av glede 😅 Hadde kjøpt alle spill og filmer jeg ville ha :P

Jeg skrev egentlig "Hva om det er tyvegods?:p" men følte at det ble for ille å spøke med :fnise:

Haha, det kan forklare hvorfor de pengene landet hos meg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er student, noe som fører til at jeg ofte er tett på mennesker jeg ikke kjenner. Kan være på bibliotek, forelesninger, seminarer, gruppearbeid osv. En ting mange gjør er å spise på fingrene sine. De biter negler og spiser hud, for så å ta en pause for å studere resultatet. Den utrolig ubehagelige lyden av tenner som biter på negler   Som regler tygger og spiser de videre en stund til. Det er så ekkelt og kvalmende at jeg får lyst til å gi dem en ørefik med baksiden av hånda min. En ting er å gjøre det alene hjemme i sofaen, men å gjøre det offentlig? Jeg spiser aldri på fingrene mine. Det er frastøtende.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charolaise skrev:
 

Jeg er student, noe som fører til at jeg ofte er tett på mennesker jeg ikke kjenner. Kan være på bibliotek, forelesninger, seminarer, gruppearbeid osv. En ting mange gjør er å spise på fingrene sine. De biter negler og spiser hud, for så å ta en pause for å studere resultatet. Den utrolig ubehagelige lyden av tenner som biter på negler   Som regler tygger og spiser de videre en stund til. Det er så ekkelt og kvalmende at jeg får lyst til å gi dem en ørefik med baksiden av hånda min. En ting er å gjøre det alene hjemme i sofaen, men å gjøre det offentlig? Jeg spiser aldri på fingrene mine. Det er frastøtende.  

Og tyggistygging 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Winza skrev:
 

Og tyggistygging 😨

Såååå enig! Jeg hater tyggistygging og slafsing! Enda verre er det når de blåser boble og. Grøss! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Salka skrev:
 

Såååå enig! Jeg hater tyggistygging og slafsing! Enda verre er det når de blåser boble og. Grøss! 

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at teleskopet jeg kjøpte tydeligvis ikke er så enkel og få til å fungere som det stod der jeg bestile den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Det irriterer meg at teleskopet jeg kjøpte tydeligvis ikke er så enkel og få til å fungere som det stod der jeg bestile den.

Så kjedelig. Sånt er så kjipt når man har kjøpt noe man gleder seg til å bruke. Håper du får det til å fungere og at det ikke er noe feil med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
9 timer siden, Winza skrev:
 

Enig! Har selv slitt og sliter fortsatt med å føle meg ofte depressiv og det er ikke noe annet man kan gjøre enn å la det gå over av seg selv 😕 

Jeg er enig i at det ikke er bare å ta seg sammen. Det er veldig irriterende å høre, men jeg er ikke helt enig i at man skal vente til en depresjon går over av seg selv.

Det er ikke sånn at den nødvendigvis gjør det. Noen ganger trenger man behandling og hjelp til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TheCatLady skrev:
 

Jeg er enig i at det ikke er bare å ta seg sammen. Det er veldig irriterende å høre, men jeg er ikke helt enig i at man skal vente til en depresjon går over av seg selv.

Det er ikke sånn at den nødvendigvis gjør det. Noen ganger trenger man behandling og hjelp til å gjøre noe med det.

Jeg pratet for meg selv nå, det går opp og ned for meg

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zemira skrev:
 

Folk uten selvinnsikt :dry:

Tiltredes!   Utrolig slitsomt og irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at enkelte folk tror kroppshår er uhygienisk. Men ler egentlig mest av å uvitende de er...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodetelefonene mine, som plutselig bestemte seg for å gå i mono, midt i en film. Jaja, de har holdt i mange år. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gjør seg dumme med vilje.

 

Jeg mistenker at mange gjør dette. Og det irriterer meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 16.39, Nietsoj skrev:
 

Det er altså så irriterende med folk som fortsetter å snakke når jeg avbryter de. :kjefte: :skravle:

Mer irriterende å bli avbrutt midt i en setning mens man holder på å fortelle noe. Får lyst til å kaldkvele golk som gjør det mot meg. Sykt respektløst. Hallo liksom. Lips moving. Still talking

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Maleficenta skrev:
 

Mer irriterende å bli avbrutt midt i en setning mens man holder på å fortelle noe. Får lyst til å kaldkvele golk som gjør det mot meg. Sykt respektløst. Hallo liksom. Lips moving. Still talking

Og når man skal fortsette så har man glemt hva man skulle si 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det knapt monteres dører lenger som bare kan åpnes ved bruk av dørhåndtak. Hver jævla dør har en elektrisk døråpner - som gjør at å åpne den for hånd paradoksalt nok er tyngre enn tyngst! Jeg er en fyr som beveger meg raskt og helst bare vil slenge opp døra litt bråkjapt, og da provoserer det meg noe innmari når jeg nærmest må legge tyngde bak for å presse opp ei dør. Og å bruke den elektriske åpneren går aaaltfor sakte så det er helt uaktuelt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Winza skrev:
 

Og når man skal fortsette så har man glemt hva man skulle si 😕

Men da var det jo ikke så viktig?! Eller? Ellers ville man jo huske hva man ønsker å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...