Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk som renser tånegler med gaffel og fiser ut hele gårsdagens ølfyll foran deg uten å si sorry en gang.

Anonymkode: 012ff...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Folk som ringer meg. Jeg hater ( jeg har telefonangst) å snakke i telefonen. Hvis noen vil ha kontakt med meg så får de sende sms, mail, facebookmelding eller brev.

Tar bare telefonen hvis det er mine foreldre som ringer, og hvis de ringer fra skole/sfo når ungen er der.

Ellers er jeg lei av mas om å låne penger...

Anonymkode: c767e...3cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke gidder å diskutere ordentlig på debatt-forum. De bare slenger ut udokumenterte (og som regel direkte feil-aktige) påstander. I tillegg kjefter de på alle andre som ikke har fleire kilder på hver eneste påstand.....

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personer som kommer med påstander de mener både seriøst og på tull slik at de alltid kan si "jeg bare tuller"om de blir konfrontert.

Anonymkode: aed2f...1ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som PRATER SÅ INN I GRANSKAUEN HØYT MED BREI DIALEKT. Du blir hørt, tenker det er verken er trivelig for kollegaene eller vennene dine eller hva slags tålmodige mennesker dette er i livet ditt. Det 'ække koselig å sitte ute i finværet med sigarettrøyk og NEI ALDSÅ DET JO LITT AV EI RYPE HU VAR DA. 

Jeg er lite interessert i å høre om hvordan du som middelaldrende mann i 45-årene pulte en 25 åring for noen uker siden mens jeg spiser den fuckings salaten min. 

Vi flyttet inn, klarte å tippe glasset mitt så sølte. Var så på nippet å gå ut, rope til han fyren i samme dialekt og fortelle han hvilken jævlig irriterende mann han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På toget: folk foran meg som stopper og tar seg god tid til å velge sete, slik at plassene blir fylt opp av folk som kommer inn i kupéen fra andre siden.

I butikken: folk foran meg som (kikker tomt ut i lufta/tukler med mobilen og) lar det være stor avstand til nestemann i køen, slik at andre kommer inn fra sidene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror de er mye mer selvstendige enn de er.  Som ikke ser hvem/hva de får selvtilliten sin fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Idiotiske rosa-bloggere, og de enda større idiotiske brød-gjøkene som leser dette tullet - og attpåtil tar absolutt alt som bloggerne skriver for god fisk, uten å EN eneste kritisk tanke! Jeg tror ikke en gang at det finnes noen ord / begreper som faktisk er helt dekkende for hvor store idioter, slike folk egentlig er!

Rosa-blogging er ikke stort annet enn ren selvdyrking - bestående av veldig lettkledde bilder i utfordrende stillinger, masse sminke, plastiske operasjoner og utseende, samt merkeklær og shopping..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som prøver å selge (eller gi bort) hund eller katt på finn.no er veldig irriterende.

"Må med tungt hjerte omplassere vår høyt elskede lille / store hund, på grunn av for lite tid og / eller plass. Den er fem-seks måneder gammel"

Hvorfor anskaffer folk seg ett kjæledyr (ofte veldig krevende rase) når man har for lite tid og plass til å ta seg av dem? Hadde de virkelig så mye mer tid og plass for bare ett par måneder siden da? Eller den klassiske "det er med veldig tungt hjerte" - men dette er vel bare piss preik det også.

Slike annonser er stort sett bare skrevet av søppel-mennesker som ikke gidder å ta seg ordentlig av husdyrene sine. Fordi de ikke ønsker seg ansvaret (og pliktene) som det faktisk innebærer å ta vare på en hund - samt at de er alt for late og giddalause. I tillegg er det vel sommerferie rett rundt hjørnet - og dermed kommer vel antall slike annonser definitivt å øke temmelig mye i omfang snart!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som prøver å selge (eller gi bort) hund eller katt på finn.no er veldig irriterende.

"Må med tungt hjerte omplassere vår høyt elskede lille / store hund, på grunn av for lite tid og / eller plass. Den er fem-seks måneder gammel"

Hvorfor anskaffer folk seg ett kjæledyr (ofte veldig krevende rase) når man har for lite tid og plass til å ta seg av dem? Hadde de virkelig så mye mer tid og plass for bare ett par måneder siden da? Eller den klassiske "det er med veldig tungt hjerte" - men dette er vel bare piss preik det også.

Slike annonser er stort sett bare skrevet av søppel-mennesker som ikke gidder å ta seg ordentlig av husdyrene sine. Fordi de ikke ønsker seg ansvaret (og pliktene) som det faktisk innebærer å ta vare på en hund - samt at de er alt for late og giddalause. I tillegg er det vel sommerferie rett rundt hjørnet - og dermed kommer vel antall slike annonser definitivt å øke temmelig mye i omfang snart!

Amen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tom/Loki

Folk som tar alt du sier/skriver i verste mening.

Folk som ikke tåler å bli sagt imot.

Folk uten selvinnsikt.

Folk som er naive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Folk her på KG hovedsakelig anonymebrukere som tolker det du skriver som noe helt annet en hva du faktisk skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 14.5.2016 at 16.04, AnonymBruker skrev:

Min mann sin bruk av setningen:

"Ja, jeg skal gjøre det etterpå". Jeg kjenner blodtrykketøke kraftig når jeg hører ordet 'etterpå'. For ifølge min mann kan det fint bety om en ukes tid. Og ja, det kan ta en uke før han f.eks rydder opp klærne sine fra gulvet og tar gjerne flere dager før han gjør NOE SOM HELST!! 

Og om jeg sier fra mer enn en gang, blir han sur og synes jeg maser. Gah!!

Anonymkode: e09da...92f

Det var da VOLDSOMT til mas, da :D

Anonymkode: 97c14...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da VOLDSOMT til mas, da :D

Anonymkode: 97c14...307

Åh, endelig en sjanse til å bruke denne:

XS5LK.gif

Morsom reklame den der. :P

On-topic: Hetebølgen som er nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.6.2016 at 16.32, AnonymBruker skrev:

Folk som står på parkeringsplassen (rett utenfor vinduet på soverom og kjøkken) og ruser motoren på motorsykkel eller bilen sin!

Dette er visst veldig tøffe og kule greier. :rasende:

:kjempesinna:

Herrefred, JA! En av naboene leier ut hele underetasjen til skoleelever og jeg blir gal av de forbanna mopedene deres. Greit, jeg er vel kjerring, men skal jo opp klokken 6 hver morgen og da er det veldig greit om de ikke holder på til 1-2 på natten. Tror jeg må ta med meg småstein på soverommet og kaste på de framover. Kanskje de tar hintet, siden det ikke nytter å gi beskjed. :tronderbart:

Den 1.6.2016 at 16.51, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke lar andre komme til i samtalen! En venn av meg er fæl på det der. Prater og prater i vei. Det verste er at han prater over meg hvis jeg skyter inn en kommentar til det han sier. Det er naturlig at en samtale går begge veier - ikke at den ene skal prate heeele tiden uten at den andre får lov til å komme til. En normal samtale med ham kan f.eks være:

• Han: Jeg skal se på film i kveld!
  • Meg: Det skal jeg o....
  • Han: Har tenkt å se på Inception
  • Meg: Den filmen er...
  • Han (i høyere tonefall for å overdøve meg): Har sett den mange ganger allerede, blablabla

Det er noen ganger jeg prøver å fullføre setningene mine, men han reagerer med å snakker høyere og raskere og nekter å la meg prate. Selv om jeg begynte å prate før ham, begynner han bare å snakke og gir totalt faen. Og hvis begge prater på likt, skjer det ikke at han stopper opp for å la meg fullføre først, for en gangs skyld.

Anonymkode: 75f76...4ac

Haha, sånn er moren min. Avbryter konstant. Begynner å lure på hvor jeg fikk manerene mine i fra, for det er ikke henne. Nytter ikke å prøve å oppdra en 58 år gammel kjerring, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar alt man sier/skriver i verste mening. Har en venninne som er sånn. Må pakke inn alt jeg sier/skriver i silkepapir og er jeg uenig med henne eller sier henne imot tar hun det som kritikk. Gi henne konstruktiv kritikk for noe er ikke mulig, da blir hun dødelig fornærmet. Hun syter og klager hele tiden over hvor syk og svak og dårlig bak hun er. Selvfølgelig greit å syte litt, men når hun syter hele tiden og aldri er positiv blir det slitsomt. Jeg kan ønske henne en god dag og hun svarer ikke takk og i like måte som normale folk, men bare syter over absolutt alt. Jeg sliter mye med utmattelse pga en kronisk sykdom jeg har og blir verre av sånn negativitet, noe jeg også har hintet om på en pen måte, men det driter hun i, hun bare fortsetter å gnåle om sitt. Hun spør heller aldri hvordan jeg har det selv om hun vet at jeg er ganske alvorlig syk selv om jeg aldri snakker om det. Snakker bare om seg selv og hvor grusefullt alt er og jeg prøver ofte å vende samtalen om på noe positivt, noe som ikke nytter. Jeg lytter til henne og støtter henne hele tiden, men hun lytter aldri til meg. Jeg er i dyp sorg fordi jeg har mistet begge mine to sjelevenner det siste halvåret og hun vet at jeg er i dyp sorg, men jeg får aldri noen trøstende ord. Aldri. Har prøvd å "dumpe" henne mange ganger ved å ikke svare på mld og anrop, men hun bare fortsetter å mase og sier at jeg er den eneste hun har og masse piss for å gi meg dårlig samvittighet og da gir jeg etter. Jeg er altfor snill og det irriterer meg også. Dumsnill er jeg, rett og slett. Hun utnytter meg jo og bruker meg som klagemur enda hun vet at jeg blir verre av det. Jeg vet jeg burde dumpe henne for min egen skyld siden jeg blir verre av all negativiteten hennes, men jeg er jo glad i henne og, så er jaggu ikke enkelt. Kan noen komme å banke litt vett i skolten min? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man legger ut ett eller annet til salgs hos finn.no (eller andre steder) til nøyaktig 1 000 kroner.

Så kommer det alltid en eller annen brødgjøk som kan hente med en gang, mens om bare gidder å betale hundre kroner eller noe! :sinna:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...