Djungelvrål Skrevet 1. juni 2016 #2681 Del Skrevet 1. juni 2016 Den 18.5.2016 at 22.25, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant. Jeg liker ikke enorme peniser og kjenner flere som ikke gjør det Anonymkode: fc315...b90 Hvor stor er egentlig en enorm penis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2682 Del Skrevet 1. juni 2016 Folk med tørre og sprukne hæler som går i sandaler. Det irriterer meg og jeg finner det meget ufyselig og frastøtende. Anonymkode: 7c6bd...7e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. juni 2016 #2683 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2684 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg irriterer meg ihjel over folk som kaller inn til møter utenfor kjernetiden på jobb. Vi har fleksitid, med kjernetid fra 9-15. Jeg kommer på jobb kl 7, og har da som hensikt å gå hjem kl 15. Da har jeg vært full dag på jobb. Jeg kommer tidlig fordi jeg har lyst til å gå tidlig, så jeg får laget god middag og slappet av før jeg skal på trening om ettermiddagen. Stort sett alle de andre på avdelingen kommer i 9-tiden. De kaller inn til møter fra 15-16 støtt og stadig. Om jeg kaller inn til møter før kl 9 er det hylekor uten like, og de nekter å komme. Men om jeg sier jeg ikke kommer på møtet de har satt opp etter kl 15, så er det jaggu gale det også. ARG! Hold nå møtene til kjernetiden, da!!! Jeg har like mye rett til å jobbe 7-15 som de har til å jobbe 9-17! Anonymkode: 88084...447 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2685 Del Skrevet 1. juni 2016 Folk som står på parkeringsplassen (rett utenfor vinduet på soverom og kjøkken) og ruser motoren på motorsykkel eller bilen sin! Dette er visst veldig tøffe og kule greier. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2686 Del Skrevet 1. juni 2016 Folk som ikke lar andre komme til i samtalen! En venn av meg er fæl på det der. Prater og prater i vei. Det verste er at han prater over meg hvis jeg skyter inn en kommentar til det han sier. Det er naturlig at en samtale går begge veier - ikke at den ene skal prate heeele tiden uten at den andre får lov til å komme til. En normal samtale med ham kan f.eks være: Han: Jeg skal se på film i kveld! Meg: Det skal jeg o.... Han: Har tenkt å se på Inception Meg: Den filmen er... Han (i høyere tonefall for å overdøve meg): Har sett den mange ganger allerede, blablabla Det er noen ganger jeg prøver å fullføre setningene mine, men han reagerer med å snakker høyere og raskere og nekter å la meg prate. Selv om jeg begynte å prate før ham, begynner han bare å snakke og gir totalt faen. Og hvis begge prater på likt, skjer det ikke at han stopper opp for å la meg fullføre først, for en gangs skyld. Anonymkode: 75f76...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2687 Del Skrevet 1. juni 2016 Når alle andre sitter og ser på og diskuterer Paradise, mens jeg bare kommer til første pause i videoen, for så at den kutter ut og bare blir svart, samme hva jeg gjør. Aaaargh Anonymkode: 8bec8...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juni 2016 #2688 Del Skrevet 1. juni 2016 Å få varsler hver gang noen liker kommentarene mine.. altså, jeg trenger ikke vite det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juni 2016 #2689 Del Skrevet 1. juni 2016 Må legge til at det også er litt irriterende når jeg er i en diskusjon på facebook og vedkommende skriver fulle navnet mitt før svaret selv om det bare er oss to som diskuterer Det holder meg fornavn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2690 Del Skrevet 2. juni 2016 At naboen har Hagen full av hagenisser. De er stygge og skumle Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2691 Del Skrevet 2. juni 2016 1 time siden, Fame skrev: Å få varsler hver gang noen liker kommentarene mine.. altså, jeg trenger ikke vite det Trodde man slapp det om man haker vekk "varsle om svar". Anonymkode: 89061...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2692 Del Skrevet 2. juni 2016 Å klare og glemme å trykke på AB-knappen i farta og man avslører nicket sitt i en tråd. Ikke at det har så mye å si på anonymiteten, men fleste av oss har et rykte å holde på. Anonymkode: 514b1...9a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2693 Del Skrevet 2. juni 2016 8 timer siden, Fame skrev: Å få varsler hver gang noen liker kommentarene mine.. altså, jeg trenger ikke vite det Er det ikke mulig å forandre på dette, under "innstillinger" eller noe ? Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2016 #2694 Del Skrevet 2. juni 2016 Ja! Fiksa det. Takk ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. juni 2016 #2695 Del Skrevet 2. juni 2016 Folk som må gjøre selv de enkleste ting til noe ekstremt innviklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 2. juni 2016 #2696 Del Skrevet 2. juni 2016 Pollenallergi. For noe ubrukelige greier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2697 Del Skrevet 2. juni 2016 Så disse med rusproblemer har sin egen hemmelige kjærlighets-chat? Hva chatter dem om egentlig? Hihi. Var ikke det en chat og var ikke den stengt? Anonymkode: 12ccc...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feyfeyhey Skrevet 2. juni 2016 #2698 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2699 Del Skrevet 2. juni 2016 Personer som skylder på dårlig søvn når de selv er ansvarlige for den dårlige søvnen. Anonymkode: aed2f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2700 Del Skrevet 3. juni 2016 Bor ved en skog. Det er fuglekvitter hele døgnet. Alle fuglene her har ulik døgnrytme og tid å kvitte på. Og jeg blir gal! Ligger nå våken klokken 4 fordi det bråker sånn der ute. Mange synes nok det er koselig å høre på, jeg har lyst til å ta frem hagla. Og om en time eller to kommer hakkespettene ut. Om jeg ikke sovner innen de begynner, så startet visst dagen min klokken halv fire i dag Anonymkode: e09da...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå