Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ikke skjønner at en bestilling kan bli forsinket, varer kan mangle fra bestillingen etc. Like irriterende for oss også. 

 

Men, sorry mac, ikke min feil. Jeg prøver å fikse problemet, hisser du deg opp vil det bare ta enda lenger tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Folk som spør om negativ kritikk samtidig som de går i forsvarsposisjon når de får det de spurte om.

Hvis folk spør etter negativ kritikk,er de garantert ute etter bråk.Det skjønner du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke skjønner at en bestilling kan bli forsinket, varer kan mangle fra bestillingen etc. Like irriterende for oss også.

Men, sorry mac, ikke min feil. Jeg prøver å fikse problemet, hisser du deg opp vil det bare ta enda lenger tid.

Jeg får oppdateringer på mail når folk skriver her inne, for det er gøy å lese om irriterte folk :fnise: Men få timer før denne ble postet, så sendte jeg en litt hissig mail til en nettbutikk som virkelig ikke har vært noe god på å informere akkurat! Anyways, det har irritert meg i en måned nå, så da kan jeg skrive om det her inne :fnise: og dillyduzit; hvis det bare er tilfeldig og vi ikke har hatt noe med hverandre å gjøre, så er det ikke noe personlig i at jeg quoter posten din, men litt gøy å få begge sider sin frustrasjon :-) Og hvis du faktisk ER den jeg har korrespondert med, så er det ille flaut å bli busta på kvinneguiden, spesielt når dere egentlig burde legge dere flate og innrømme at det har vært dårlig kundenehandling, i stedet for å skylde på meg.

For det første fikk jeg ingen sendingsbekreftelse eller noen informasjon i det hele tatt på MANGE DAGER, før jeg måtte mase på mail, vente noen dager. Ikke før jeg begynte å mase på Facebook når det var på overtid at jeg skulle fått en mail om det var skjedd noe. Joda, etterhvert kom det inn en mail om at jeg faktisk var blitt GLEMT siden den éne tightsen måtte etterbestilles, og da hadde de bare satt meg på vent, uten at de hadde tenkt å gi meg noen beskjed. Jeg ble nesten oppfordret til å kjøpe en annen tights fra samme merke, siden den andre var så populær. Greit at feil kan skje, nye ansatte osv. Men en kald unnskyldning langt inni mailen var det eneste jeg fikk. Ble litt snurt for at jeg ikke hadde fått NOEN form for beskjed om at ordren min var blitt forsinket. Spurte om de kunne sende de andre tingene som var på lager med en gang, så jeg slapp å vente i én måned på ALT, og det kunne de. Spurte om en annen adresse også, gikk fint. Så gikk det dager, og jeg hørte ingenting. Igjen, det er normalt å gi beskjed når ting tar tid, eller det blir noe galt med ordren min. Måtte spørre etter sendingsbekreftelse på de 4 andre plaggene, og da skulle de blitt sendt førstkommende onsdag, noe de ikke ble gjort, fordi jeg fikk 2 plagg av totalt 5 jeg skulle ha, til feil adresse. Jeg sendte mail om det, og igjen fikk jeg en forklaring og en obligatorisk og kald beklagelse. Det hadde da gått nesten 3 uker, og de hadde klart å blitt utsolgt for den ene tightsen jeg hadde bestilt. Det betyr mest sannsynlig at de har sendt den ut til folk som har bestilt etter meg, bare fordi de har null kontroll på hva de driver med. Hadde de oppført seg som en normalt fungerende nettbutikk med fokus på kundebehandling, så hadde de sendt varene mine som de hadde på lager, ihvertfall holdt dem igjen til ordren min ble sendt, og lagt seg flate når de fucket opp, for 3 gang. Nå tviler jeg på at jeg får den siste som måtte etterbestilles, for de sender den bare til alle andre enn meg. Jeg mistenker at de vil gjøre minst mulig kunder forbanna, så de forbeholder den ræva kundebehandlingen til meg.

Jeg har aldri opplevd så mye dritt fra én nettbutikk før, og jeg har handlet mye på nett! Hadde jeg ikke tatt kontakt først, så hadde jeg nok enda vært satt på vent, mens de hadde sendt ut tingene jeg hadde bestilt til andre som bestilte lenge etter meg, og jeg hadde bare fått totalt 2 plagg, og enda en kald beklagelse, til tross for at jeg har lagt igjen 2100kr. Det er så ekstremt dårlig opplegg at jeg får vondt i magen av irritasjon. Også når jeg i tillegg leser på kvinneguiden at de er så FREKKE at de KLAGER på MEG når jeg sender en litt irritert mail for n'te gang om hvor i helvete ordren min blir av og at jeg syns det faktisk er alt for dårlig av dem å ikke gi noen informasjon og at de sender ting ut til andre men ikke meg. LEGG DERE FLATE OG SI BEKLAGER SÅ MYE, SOM ALLE ANDRE NETTBUTIKKER MED RESPEKT FOR SEG SELV!

Dessverre har de mye fint, så det kan faktisk være jeg handler der igjen.. Men jeg ser for meg at jeg er bannlyst der etterpå, siden de synker så lavt og sutrer på kvinneguiden om meg. Andre butikker har gitt meg rabattkode på litt prosent, en ekstra questbar og en slikkepinne, eller bare en håndskreven lapp, I TILLEGG TIL INFORMASJON PÅ MAIL! Det holder i lange baner, får en kunde til å ville handle der igjen, og sitte igjen med en god følelse. Det er så lite som skal til!

Anonymous poster hash: c3bd7...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får oppdateringer på mail når folk skriver her inne, for det er gøy å lese om irriterte folk :fnise: Men få timer før denne ble postet, så sendte jeg en litt hissig mail til en nettbutikk som virkelig ikke har vært noe god på å informere akkurat! Anyways, det har irritert meg i en måned nå, så da kan jeg skrive om det her inne :fnise: og dillyduzit; hvis det bare er tilfeldig og vi ikke har hatt noe med hverandre å gjøre, så er det ikke noe personlig i at jeg quoter posten din, men litt gøy å få begge sider sin frustrasjon :-) Og hvis du faktisk ER den jeg har korrespondert med, så er det ille flaut å bli busta på kvinneguiden, spesielt når dere egentlig burde legge dere flate og innrømme at det har vært dårlig kundenehandling, i stedet for å skylde på meg.

For det første fikk jeg ingen sendingsbekreftelse eller noen informasjon i det hele tatt på MANGE DAGER, før jeg måtte mase på mail, vente noen dager. Ikke før jeg begynte å mase på Facebook når det var på overtid at jeg skulle fått en mail om det var skjedd noe. Joda, etterhvert kom det inn en mail om at jeg faktisk var blitt GLEMT siden den éne tightsen måtte etterbestilles, og da hadde de bare satt meg på vent, uten at de hadde tenkt å gi meg noen beskjed. Jeg ble nesten oppfordret til å kjøpe en annen tights fra samme merke, siden den andre var så populær. Greit at feil kan skje, nye ansatte osv. Men en kald unnskyldning langt inni mailen var det eneste jeg fikk. Ble litt snurt for at jeg ikke hadde fått NOEN form for beskjed om at ordren min var blitt forsinket. Spurte om de kunne sende de andre tingene som var på lager med en gang, så jeg slapp å vente i én måned på ALT, og det kunne de. Spurte om en annen adresse også, gikk fint. Så gikk det dager, og jeg hørte ingenting. Igjen, det er normalt å gi beskjed når ting tar tid, eller det blir noe galt med ordren min. Måtte spørre etter sendingsbekreftelse på de 4 andre plaggene, og da skulle de blitt sendt førstkommende onsdag, noe de ikke ble gjort, fordi jeg fikk 2 plagg av totalt 5 jeg skulle ha, til feil adresse. Jeg sendte mail om det, og igjen fikk jeg en forklaring og en obligatorisk og kald beklagelse. Det hadde da gått nesten 3 uker, og de hadde klart å blitt utsolgt for den ene tightsen jeg hadde bestilt. Det betyr mest sannsynlig at de har sendt den ut til folk som har bestilt etter meg, bare fordi de har null kontroll på hva de driver med. Hadde de oppført seg som en normalt fungerende nettbutikk med fokus på kundebehandling, så hadde de sendt varene mine som de hadde på lager, ihvertfall holdt dem igjen til ordren min ble sendt, og lagt seg flate når de fucket opp, for 3 gang. Nå tviler jeg på at jeg får den siste som måtte etterbestilles, for de sender den bare til alle andre enn meg. Jeg mistenker at de vil gjøre minst mulig kunder forbanna, så de forbeholder den ræva kundebehandlingen til meg.

Jeg har aldri opplevd så mye dritt fra én nettbutikk før, og jeg har handlet mye på nett! Hadde jeg ikke tatt kontakt først, så hadde jeg nok enda vært satt på vent, mens de hadde sendt ut tingene jeg hadde bestilt til andre som bestilte lenge etter meg, og jeg hadde bare fått totalt 2 plagg, og enda en kald beklagelse, til tross for at jeg har lagt igjen 2100kr. Det er så ekstremt dårlig opplegg at jeg får vondt i magen av irritasjon. Også når jeg i tillegg leser på kvinneguiden at de er så FREKKE at de KLAGER på MEG når jeg sender en litt irritert mail for n'te gang om hvor i helvete ordren min blir av og at jeg syns det faktisk er alt for dårlig av dem å ikke gi noen informasjon og at de sender ting ut til andre men ikke meg. LEGG DERE FLATE OG SI BEKLAGER SÅ MYE, SOM ALLE ANDRE NETTBUTIKKER MED RESPEKT FOR SEG SELV!

Dessverre har de mye fint, så det kan faktisk være jeg handler der igjen.. Men jeg ser for meg at jeg er bannlyst der etterpå, siden de synker så lavt og sutrer på kvinneguiden om meg. Andre butikker har gitt meg rabattkode på litt prosent, en ekstra questbar og en slikkepinne, eller bare en håndskreven lapp, I TILLEGG TIL INFORMASJON PÅ MAIL! Det holder i lange baner, får en kunde til å ville handle der igjen, og sitte igjen med en god følelse. Det er så lite som skal til!

Anonymous poster hash: c3bd7...317

Dette minner litt om : oi! Er typen blond og kommer fra østlandet? ;)

Anonymous poster hash: 16f39...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får oppdateringer på mail når folk skriver her inne, for det er gøy å lese om irriterte folk :fnise: Men få timer før denne ble postet, så sendte jeg en litt hissig mail til en nettbutikk som virkelig ikke har vært noe god på å informere akkurat! Anyways, det har irritert meg i en måned nå, så da kan jeg skrive om det her inne :fnise: og dillyduzit; hvis det bare er tilfeldig og vi ikke har hatt noe med hverandre å gjøre, så er det ikke noe personlig i at jeg quoter posten din, men litt gøy å få begge sider sin frustrasjon :-) Og hvis du faktisk ER den jeg har korrespondert med, så er det ille flaut å bli busta på kvinneguiden, spesielt når dere egentlig burde legge dere flate og innrømme at det har vært dårlig kundenehandling, i stedet for å skylde på meg.

For det første fikk jeg ingen sendingsbekreftelse eller noen informasjon i det hele tatt på MANGE DAGER, før jeg måtte mase på mail, vente noen dager. Ikke før jeg begynte å mase på Facebook når det var på overtid at jeg skulle fått en mail om det var skjedd noe. Joda, etterhvert kom det inn en mail om at jeg faktisk var blitt GLEMT siden den éne tightsen måtte etterbestilles, og da hadde de bare satt meg på vent, uten at de hadde tenkt å gi meg noen beskjed. Jeg ble nesten oppfordret til å kjøpe en annen tights fra samme merke, siden den andre var så populær. Greit at feil kan skje, nye ansatte osv. Men en kald unnskyldning langt inni mailen var det eneste jeg fikk. Ble litt snurt for at jeg ikke hadde fått NOEN form for beskjed om at ordren min var blitt forsinket. Spurte om de kunne sende de andre tingene som var på lager med en gang, så jeg slapp å vente i én måned på ALT, og det kunne de. Spurte om en annen adresse også, gikk fint. Så gikk det dager, og jeg hørte ingenting. Igjen, det er normalt å gi beskjed når ting tar tid, eller det blir noe galt med ordren min. Måtte spørre etter sendingsbekreftelse på de 4 andre plaggene, og da skulle de blitt sendt førstkommende onsdag, noe de ikke ble gjort, fordi jeg fikk 2 plagg av totalt 5 jeg skulle ha, til feil adresse. Jeg sendte mail om det, og igjen fikk jeg en forklaring og en obligatorisk og kald beklagelse. Det hadde da gått nesten 3 uker, og de hadde klart å blitt utsolgt for den ene tightsen jeg hadde bestilt. Det betyr mest sannsynlig at de har sendt den ut til folk som har bestilt etter meg, bare fordi de har null kontroll på hva de driver med. Hadde de oppført seg som en normalt fungerende nettbutikk med fokus på kundebehandling, så hadde de sendt varene mine som de hadde på lager, ihvertfall holdt dem igjen til ordren min ble sendt, og lagt seg flate når de fucket opp, for 3 gang. Nå tviler jeg på at jeg får den siste som måtte etterbestilles, for de sender den bare til alle andre enn meg. Jeg mistenker at de vil gjøre minst mulig kunder forbanna, så de forbeholder den ræva kundebehandlingen til meg.

Jeg har aldri opplevd så mye dritt fra én nettbutikk før, og jeg har handlet mye på nett! Hadde jeg ikke tatt kontakt først, så hadde jeg nok enda vært satt på vent, mens de hadde sendt ut tingene jeg hadde bestilt til andre som bestilte lenge etter meg, og jeg hadde bare fått totalt 2 plagg, og enda en kald beklagelse, til tross for at jeg har lagt igjen 2100kr. Det er så ekstremt dårlig opplegg at jeg får vondt i magen av irritasjon. Også når jeg i tillegg leser på kvinneguiden at de er så FREKKE at de KLAGER på MEG når jeg sender en litt irritert mail for n'te gang om hvor i helvete ordren min blir av og at jeg syns det faktisk er alt for dårlig av dem å ikke gi noen informasjon og at de sender ting ut til andre men ikke meg. LEGG DERE FLATE OG SI BEKLAGER SÅ MYE, SOM ALLE ANDRE NETTBUTIKKER MED RESPEKT FOR SEG SELV!

Dessverre har de mye fint, så det kan faktisk være jeg handler der igjen.. Men jeg ser for meg at jeg er bannlyst der etterpå, siden de synker så lavt og sutrer på kvinneguiden om meg. Andre butikker har gitt meg rabattkode på litt prosent, en ekstra questbar og en slikkepinne, eller bare en håndskreven lapp, I TILLEGG TIL INFORMASJON PÅ MAIL! Det holder i lange baner, får en kunde til å ville handle der igjen, og sitte igjen med en god følelse. Det er så lite som skal til!

Anonymous poster hash: c3bd7...317

 

Litt underlig at du faktisk tror at det kan være hun du har korrespondert med,og derfor quoter henne og håper at du nå har sjansen til å ta henne.

 

Du må være utrolig paranoid...

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får oppdateringer på mail når folk skriver her inne, for det er gøy å lese om irriterte folk :fnise: Men få timer før denne ble postet, så sendte jeg en litt hissig mail til en nettbutikk som virkelig ikke har vært noe god på å informere akkurat! Anyways, det har irritert meg i en måned nå, så da kan jeg skrive om det her inne :fnise: og dillyduzit; hvis det bare er tilfeldig og vi ikke har hatt noe med hverandre å gjøre, så er det ikke noe personlig i at jeg quoter posten din, men litt gøy å få begge sider sin frustrasjon :-) Og hvis du faktisk ER den jeg har korrespondert med, så er det ille flaut å bli busta på kvinneguiden, spesielt når dere egentlig burde legge dere flate og innrømme at det har vært dårlig kundenehandling, i stedet for å skylde på meg.

For det første fikk jeg ingen sendingsbekreftelse eller noen informasjon i det hele tatt på MANGE DAGER, før jeg måtte mase på mail, vente noen dager. Ikke før jeg begynte å mase på Facebook når det var på overtid at jeg skulle fått en mail om det var skjedd noe. Joda, etterhvert kom det inn en mail om at jeg faktisk var blitt GLEMT siden den éne tightsen måtte etterbestilles, og da hadde de bare satt meg på vent, uten at de hadde tenkt å gi meg noen beskjed. Jeg ble nesten oppfordret til å kjøpe en annen tights fra samme merke, siden den andre var så populær. Greit at feil kan skje, nye ansatte osv. Men en kald unnskyldning langt inni mailen var det eneste jeg fikk. Ble litt snurt for at jeg ikke hadde fått NOEN form for beskjed om at ordren min var blitt forsinket. Spurte om de kunne sende de andre tingene som var på lager med en gang, så jeg slapp å vente i én måned på ALT, og det kunne de. Spurte om en annen adresse også, gikk fint. Så gikk det dager, og jeg hørte ingenting. Igjen, det er normalt å gi beskjed når ting tar tid, eller det blir noe galt med ordren min. Måtte spørre etter sendingsbekreftelse på de 4 andre plaggene, og da skulle de blitt sendt førstkommende onsdag, noe de ikke ble gjort, fordi jeg fikk 2 plagg av totalt 5 jeg skulle ha, til feil adresse. Jeg sendte mail om det, og igjen fikk jeg en forklaring og en obligatorisk og kald beklagelse. Det hadde da gått nesten 3 uker, og de hadde klart å blitt utsolgt for den ene tightsen jeg hadde bestilt. Det betyr mest sannsynlig at de har sendt den ut til folk som har bestilt etter meg, bare fordi de har null kontroll på hva de driver med. Hadde de oppført seg som en normalt fungerende nettbutikk med fokus på kundebehandling, så hadde de sendt varene mine som de hadde på lager, ihvertfall holdt dem igjen til ordren min ble sendt, og lagt seg flate når de fucket opp, for 3 gang. Nå tviler jeg på at jeg får den siste som måtte etterbestilles, for de sender den bare til alle andre enn meg. Jeg mistenker at de vil gjøre minst mulig kunder forbanna, så de forbeholder den ræva kundebehandlingen til meg.

Jeg har aldri opplevd så mye dritt fra én nettbutikk før, og jeg har handlet mye på nett! Hadde jeg ikke tatt kontakt først, så hadde jeg nok enda vært satt på vent, mens de hadde sendt ut tingene jeg hadde bestilt til andre som bestilte lenge etter meg, og jeg hadde bare fått totalt 2 plagg, og enda en kald beklagelse, til tross for at jeg har lagt igjen 2100kr. Det er så ekstremt dårlig opplegg at jeg får vondt i magen av irritasjon. Også når jeg i tillegg leser på kvinneguiden at de er så FREKKE at de KLAGER på MEG når jeg sender en litt irritert mail for n'te gang om hvor i helvete ordren min blir av og at jeg syns det faktisk er alt for dårlig av dem å ikke gi noen informasjon og at de sender ting ut til andre men ikke meg. LEGG DERE FLATE OG SI BEKLAGER SÅ MYE, SOM ALLE ANDRE NETTBUTIKKER MED RESPEKT FOR SEG SELV!

Dessverre har de mye fint, så det kan faktisk være jeg handler der igjen.. Men jeg ser for meg at jeg er bannlyst der etterpå, siden de synker så lavt og sutrer på kvinneguiden om meg. Andre butikker har gitt meg rabattkode på litt prosent, en ekstra questbar og en slikkepinne, eller bare en håndskreven lapp, I TILLEGG TIL INFORMASJON PÅ MAIL! Det holder i lange baner, får en kunde til å ville handle der igjen, og sitte igjen med en god følelse. Det er så lite som skal til!

Anonymous poster hash: c3bd7...317

Skriver fra telefon, snipper når jeg er hjemme.

Slapp av, ikke meg du korresponderer med ;) selvfølgelig er det irriterende for dere og det skjønner jeg jo! (Har sittet på telefon 3 dager i strekk fordi posten har levert varen min til feil sted)

Men det er bare så irriterende når vi sier en uke, beklager oss for det, purrer på selskapet etc og vi får heller ikke noe svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne typer videoer på Youtube. Men stemmen til han som prater/forklarer her og MÅTEN han prater på får meg til å ville kakke han i huet med noe hardt!   Erre mulig!!    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, tror jeg må jeg må begynne å sitere innlegg uansett heretter. Har som vane å ikke sitere innlegg over meg, men så skjer det iblant at innlegget mitt kommer på ny side og mister sin kontekst.

 

Altså kort sagt: irriterer meg når jeg svarer på innlegg direkte uten sitering, og havner selvsagt på neste side og man ikke ser hvem jeg svarer. Og, igjen, som egentlig aldri kan gjentas nok og viser viktigheten av å bruke sitering: "1 nytt svar. Vis meg" når man er akkurat ferdig med å skrive sitt innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mark av folk som tydelig vil et eller annet, men er for feige, vage og rett ut tåkete til bare å si hva de vil. Jeg har på ingen måte tålmodighet til verken fisketurer eller endeløs øvelser i smalltalk. Bare kom med det, for fanden. Jeg får alltid feelingen av at de lader opp til å be meg om noe jeg ikke kommer til å ha lyst til å gjøre, og ventetiden gjør det bare verre.:ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de dummeste innleggene får mer pluss enn innlegg som er mer saklig og gjennomtenkt. Mange av brukerne her er pluss-horer og andre faller rett i fella.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetsyke mennesker som alltid bare må være i fokus!

Anonymous poster hash: 73bb4...bfd

Enig. Det er fryktelig mange av dem alle steder, er det ikke? Det positive med folk som er oppslukt av seg selv er at de bare rekker å snakke om seg og sitt. Det blir rett og slett ikke særlig mye tid igjen til å snakke dritt om andre. Det er da noget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er pålogget på facebook og kommenterer ditten og datten, ser at den personen har lest at du har skrevet til de.. og fortsatt svarer de ikke!!!! Og det at det er mamma jeg prøver å få kontakt med gjør det enda mer frustrerende. 

 

Folk som skriver "snart", og 4 timer senere sitter du her fortsatt med hunden deres og de nekter å ta den forbaskede telefonen (og svar på facebook og snapchat)!!! Jeg vil legge meg for svarte!! og den gneldrebikkja holder aldri kjeft, 8 timer har jeg passet han, GRATIS, en hund som ble dumpet på meg i siste sekund. Det at jeg har passet den hunden gratis 8-10 timer vær dag i over ei uke (og to uker til) gjør det fader meg ikke bedre heller! Eneste frihelgen jeg skulle ha ble ødelagt det sekundet bikkja ble dumpet i stuen min, for matmor skulle plutselig på konsert. 



Anonymous poster hash: b4ff1...665
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg jeg tenker flere ganger om dagen "DETTE må jeg skrive i den tråden på kg". Skal bare samle opp litt flere ting først. Men så når jeg faktisk er innom denne tråden igjen er alt glemt. Synes ikke jeg kan gå rundt med penn og papir og skrive ned alt som irriterer meg heller. :fnise:

"Åh, vent litt, jeg må bare notere ned at den smattingen din gjør meg gal av irritasjon"

Ellers enig i at nettbutikker som gjør noe feil kan være litt irriterende hvis de ikke ber om unnskyldning på en høflig måte. Ellos i mitt tilfelle, de sendte meg feil varer, doble varer, ville ha betalt for produkter jeg ikke hadde mottatt osv. Og egentlig hadde ikke noe av det vært noe problem selvom det ble mye ekstraarbeid, om de i kundeservice kunne vært bare litt høflige eller beklagende. Men når jeg får inntrykk av at det er min egen feil, og at de tross alt gjør meg en stor tjeneste som lar meg bestille og kjøpe varer av dem blir ihvertfall jeg skikkelig irritert. Følte også at jeg plaget de i kundeservicen når jeg meldte fra om feilene, og sånn skal det jo ikke være. Uff for et slit! Tror det tok 6 måneder før alt var i orden med de. Aldri ellos igjen for min del.

Åh! Nå kom jeg på en ting jeg synes er utrolig irriterende. Folk som snakker slik- Idag kjenner jeg på det at jeg egentlig er litt sliten. Jeg føler på det å føle savn etter smågodt. Det er deilig å kjenne litt på det å leve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Filmer som skal absolutt ha lav dialog, og skyhøy lyder.. og lydeffektene skal helst være dobbelt så høyt som alt annet.!!! Må skru opp og ned hele tiden.  :bond:   :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmer som skal absolutt ha lav dialog, og skyhøy lyder.. og lydeffektene skal helst være dobbelt så høyt som alt annet.!!! Må skru opp og ned hele tiden.  :bond:   :sinnatagg:

 

Få deg et bedre anlegg, filmlyd er som regel mikset med høyere dynamikk enn musikk. :regler:

Ting som irriterer: De uendelige trådene om 911/ny verdensorden/Bill Gates skumle vaksiner begynner jeg å gå mektig lei av. Kan dere ikke leke på nyhetsspeilet heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som korrigerer "tankefeil" uten å i det hele tatt sette seg inn i det, eller spørre ut hva jeg egentlig mener. De konkluderer kjapt med noe og gir et retardert svar som alle har hørt før.

 

- lurer på hvorfor havet er blått.

 

- jo, fordi det er blått. har du ikke skjønt det før nå? :-O *sole seg i glansen*

 

GROSS


 

 

 



Anonymous poster hash: 7803d...59b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...