Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest The damned

Noe jeg har tenkt på som irriterer meg litt er at hver gang jeg eller andre som sliter med et eller annet skriver at vi har kjæreste, så kommer det alltid noen som omtrent bagatellisere problemene man har fordi "man har jo kjæreste".

Lurer på om disse tror at alle problemer fikser seg hvis man får seg kjæreste. Vet jo at det er tøft å være helt alene, men når man får seg kjæreste oppstår andre problemer og problemene man har går ikke bort bare fordi man får seg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer meg:

- Folk som spør om babyen din er snill? ( hva er en slem baby?)

- Folk som døper barna sine, uten å tenke igjennom hva det faktisk innebærer.

- Jeg syntes det er kvalmt å bruke nærmere 100k og oppover på bryllup.

- Folk som invanderer andres "personal space" i butikker og lignende.

- Likegyldighet.

- Folk som går kjempesakte eller står stille i butikker/på gata, og samtidig sperrer hele veien så man ikke kommer forbi. Jeg har lagt merke til at dette oftest er damer på 50-70 år.

- De som klager over at mannen ikke gjør noe hjemme/tar del i omsorgen av barna. Også ser man tydelig at det kanskje ikke er så lett for denne mannen å faktisk slippe til, for han gjør det jo ikke bra nok uansett.

- De som skryter av at de har vært sammen i f.eks 10 år, samtidig som alle vet at det har vært flere lengre pauser i forholdet på opptil et år.

- Folk som kaller barna sine for prinser og prinsesser!

- Folk(ofte bestemødre/oldemødre) som klager over at det er vanskelig å kjøpe gaver fordi "folk har alt", også kommer man med detaljerte ønskelister med flere ting fra 100-300 kr. Likevel ender det opp med at de kjøper noe annet tull eller gir gavekort for det er jo så vanskelig.

- De som klager over at unger har alt for mye leker i dag, som likevel kjøper tullete leker til bursdag og jul, når barnet har levert ønskelister med masse bøker og annet mer stimulerende.

- Folk som snakker om sine meninger som en objektivt sannhet. Jeg syntes det er mye mer hyggelig om man klarer å legge til "Jeg syntes" da det åpner opp for at de andre til stede kan ytre sine synspunkter.

- Jeg irriterer meg grønn over at jeg innimellom oppfører meg irriterende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndverkere som ikke møter opp til avtalt befaring! Herremann så useriøst. Egentlig glad for at de viser hvor useriøse de er før vi lager noen videre avtale med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hundeeiere som ikke forstår at ikke alle elsker hunder og kjerringer som tror de skal få privileger bare fordi de er eldre enn deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer!

Håndverkere som ikke møter opp til avtalt befaring! Herremann så useriøst. Egentlig glad for at de viser hvor useriøse de er før vi lager noen videre avtale med de.

Jeg signerer denne

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sinker i venstrefila.

Det er en FORBIKJØRIMGSFIL din forbanna *##¤%! Det er ikke opp til DEG å bestemme hva som er akseptabel fart i venstrefila!

:rasende:

Anonymous poster hash: 291e4...f6a

Ikke fortere enn fartsgrensa er akseptabel fart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror underbevisstheten min vil ha meg sagt opp... Ofte nå skjer at jeg gjør helt banale feil og forglemmelser før jeg sender ut ting til offentligheten. Lite hyggelig å få tilsnakk av andre kollegaer.

Tillegg så har jeg også jærska dårlig timing på mine pauser. Når jeg jobber, er det ingen å se. Så fort browseren popper fram, skal alle plutselig ha kaffe eller på dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ALLTID fotballfrue når FF brukes :fnise:

Ja, FF kan jo være mye rart:

Fæle Fluer, Frekke Frøkner, Fine Fruer eller Frisk Frukt.

Jeg irriterer meg generelt over diverse forkortelser på Kvinneguiden som kan være vanskelige å tolke for de uinnvidde. Særlig ille er det i underforumene for prøvere, gravide eller småbarn, men jeg holde meg vanligvis langt unna slike tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Frekke AB-er! Skal du først være kulten og angripe får du faen meg stå for det du sier også og ikke gjemme deg bak AB og tro du er tøff! Dritfeigt å ikke tørre å vise nicket sitt når man skal slenge med leppa. Jeg misliker AB-funksjonen kraftig og de gangene jeg har blitt angrepet eller forfulgt har det alltid vært av en AB. Den funksjonen blir kraftig misbrukt og jeg hadde ikke blitt lei meg om den forsvant. Skjønner ikke vitsen med å ha den i andre underfora enn kropp/helse, samliv, seksualitet, prøvere, barn/familie og vi som sørger ihvertfall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som ikke liker jul og sier det er barnslig å kjøpe julegaver...

Frekke AB-er!

Helt enig men håper ikke du ender opp med å slette deg selv pågrunn av de frekke ab-ene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om varen er utgått på dato eller har andre feil har man rett til pengene tilbake, og om butikken ikke tror dem og nekter det går det utover rykte dems og det har dem ikke råd til så da er ikke det å gi tilbake 40 kroner noe som helst sammenlignet med masse dårlig presse

Ikke uten den jævla kvitteringen

Anonymous poster hash: 4d1b4...524

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uten den jævla kvitteringen

Anonymous poster hash: 4d1b4...524

Seriøst? Den kommentaren er 7 måneder gammel...

Kjøper man en vare som er utgått skal man ha tilbake pengene. Det er småpenger for butikken, de har ikke råd til dårlig rykte så da er det bedre dem gir tilbake pengene. Noe annet ville vært ren idioti av dem og kunden kunne gått til forbrukerområdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...