Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som sinker i venstrefila.

Det er en FORBIKJØRIMGSFIL din forbanna *##¤%! Det er ikke opp til DEG å bestemme hva som er akseptabel fart i venstrefila!

:rasende:

Anonymous poster hash: 291e4...f6a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som sier "nyyyyyt det" når man har født

Anonymous poster hash: c6f97...c9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som leser overteksten til spørsmål her på kg "er jeg gravid?" å bestemmer seg for og skrive en sur kommentar som "jaa vi er synske, herregud gå og ta en test! " når det står et vel formulert spørsmål, med grei infromasjon, å man faktisk kan svare om egene erfaringer !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde avtale med min FF i dag morges, men hun måtte avlyse pga sykdom. Nå sitter jeg på jobb og er yr som f. Kommer til å bli en laang dag før jeg kan dra hjem og ta saken i egne hender.

Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som vingler
Exen
Dårlig musikk
Posten (hver dag, året rundt)

Biler på tomgang
Fulle folk som skal skrike og synge høyt hver natt
Taxi-sjåfører som snakker med sentralen/kompiser på høytaler midt på natten med vinduet oppe
Utvalget i norske butikker

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde avtale med min FF i dag morges, men hun måtte avlyse pga sykdom. Nå sitter jeg på jobb og er yr som f. Kommer til å bli en laang dag før jeg kan dra hjem og ta saken i egne hender.

Anonymous poster hash: 514b1...9a2

Jeg tenker ALLTID fotballfrue når FF brukes :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ALLTID fotballfrue når FF brukes :fnise:

Trodde det sto for Feige Finn jeg ;)

Anonymous poster hash: a3a5f...124

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Den norske køkulturen. Fok er uhøflig og bøllete som faen.

Anonymous poster hash: b8ce6...9e2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske køkulturen. Fok er uhøflig og bøllete som faen.

Anonymous poster hash: b8ce6...9e2

Enig, man burde importert den engelske køkulturen. Eller i den minste den italienske....

Anonymous poster hash: 9341a...080

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når syklister sykler på veien når det faktisk er e gang og sykkelsti RETT på siden.

Hvorfor? Skjønner de ikke begrepet "gang og SYKKELsti" eller er det bare for å provosere?

Og hvor fort kan man sykle på en gang- og sykkelSTI, som ofte er full av pensjonister, barnevognmafian på tur, hunder og småbarn?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor fort kan man sykle på en gang- og sykkelSTI, som ofte er full av pensjonister, barnevognmafian på tur, hunder og småbarn?

Hva for noe? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest daisydaisy

Originalitet i hva?

Bare mangelen på originalitet generelt, men eksempler på det kan være stilen til dagens ungdom, hvor mange ser ut som kloner av hverandre, eller alle de programmene hvor de skal teste "hvem som bryr seg", ved å fake en situasjon og se hvem som bryter inn.

Endret av daisydaisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det irriterendes? folk må jo få lov til å drikke

Hva er poenget med å drikke hele dagen? Har noen på jobben min også. Jeg tar meg 3-4 glass vann i løpet av dagen stedet for å sutte på en drikkeflaske. Er jo mye lettere å bare hive nedpå noen glass. Man er ikke på en treningsøkt når man jobber, normale mennesker greier å la vær å drikke hvert minutt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å drikke hele dagen? Har noen på jobben min også. Jeg tar meg 3-4 glass vann i løpet av dagen stedet for å sutte på en drikkeflaske. Er jo mye lettere å bare hive nedpå noen glass. Man er ikke på en treningsøkt når man jobber, normale mennesker greier å la vær å drikke hvert minutt på dagen.

Kommentaren er 8 måneder gammel...

Bare mangelen på originalitet generelt, men eksempler på det kan være stilen til dagens ungdom, hvor mange ser ut som kloner av hverandre, eller alle de programmene hvor de skal teste "hvem som bryr seg", ved å fake en situasjon og se hvem som bryter inn.

Det programmet er jo nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...