Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har utallige sjapper jeg aldri besøker igjen. De aller fleste utenlandske sjapper er full av fluer, dårlig service eller dårlig hygiene. Ellers finnes det plasser hvor de har hatt helt udugelige selgere, medarbeidere og vakter. Jeg var f.eks. på et fint badeland (Tropicana) og min datter dunket hodet i sklien pga dårlig sikkerhet og info. Jeg sa ifra til sklie-vakten der, men han visste ikke engang enkle tekniske detaljer som alle ansatte der burde vite. Virket som de hadde noen sommervakter der som ikke hadde peiling. Idioti. Jeg ba han få på plass skilt, og han bare nikket misfornøyd og ignorant. Herrejesus.

Anonymkode: bf0d5...eea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har utallige sjapper jeg aldri besøker igjen. De aller fleste utenlandske sjapper er full av fluer, dårlig service eller dårlig hygiene. Ellers finnes det plasser hvor de har hatt helt udugelige selgere, medarbeidere og vakter. Jeg var f.eks. på et fint badeland (Tropicana) og min datter dunket hodet i sklien pga dårlig sikkerhet og info. Jeg sa ifra til sklie-vakten der, men han visste ikke engang enkle tekniske detaljer som alle ansatte der burde vite. Virket som de hadde noen sommervakter der som ikke hadde peiling. Idioti. Jeg ba han få på plass skilt, og han bare nikket misfornøyd og ignorant. Herrejesus.

Anonymkode: bf0d5...eea

Dunket datteren din hodet i sklien pga dårlig sikkerthet og info eller fordi du ikke fulgte med? :klo:  (legger ved den her også jeg. For alt jeg vet har du helt rett og Tropicana burde gå gjennom rutinene sine, men det er som du sier et fint badeland, og her tipper jeg de har tatt alle forholdsregler de kan. Det har jo vært badeland der i vel 20 år? :)  https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/Eon4jo/-Vi-er-badevakter_-ikke-barnevakter 

Anonymkode: f649d...38c

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Men kjære vene, det er snakk om 1 ekstra ost. Det er lov å være grei da. Hvis det er så nøye med antall pr kunde må butikken heller skrive det i tilbudsavisen.

Anonymkode: bebc9...a41

En ekstra ost her og en ekstra ost ser.. Er tydelig at dere som skriver dette ikke jobber i butikk hvertfall. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2016 den 21.32, Blablaa skrev:

Haha, går inn her hver gang noe nytt er blitt skrevet for å se om det er plassen jeg jobber som dukker opp😂

Har du grunn til å «frykte» det?😉

Anonymkode: e0955...787

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema på Hellsenteret er en av de mest rotete og klaustrofobiske butikkene jeg vet om.
Når de ansatte i tillegg bare veiver deg i en retning når du spør etter en vare er det litt av en utfordring å finne det man er ute etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du grunn til å «frykte» det?😉

Anonymkode: e0955...787

Det er alltid noen misfornøyde kunder som sier det er dårligste kundeservice de har vært borti.

Jobbet på KappAhl og kunde ville levere inn igjen noen truser. Sa at det kunne vi dessverre ikke ta i retur. Kunde klikket og sa det var forferdelig service. H*n sa at h*n jobbet som frisør og snakket med mange, skulle fortelle alle at her var det dårlig service. Jeg beklaget igjen og kunde stormet ut. Fikk senere en dårlig Facebook anmeldelse. 

Anonymkode: 35c8d...deb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Kariannne
På 14.3.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke mulighet til å slutte å gå dit, men jeg er lite imponert over min lokale post i butikk for tida... De bruker ofte veldig lang tid på å finne pakker (selv om jeg gjerne ser hvilken pakke som er min fra andre sida av disken), somler mye og er generelt frustrerende. Men jeg ble ekstra irritert sist jeg skulle sende en pakke. Det var en bursdagsgave til en venninne som bor i Frankrike. Jeg var innom for å hente en pakkelapp, dro hjem og skrev på adresse og festet på pakka etter å ha tatt ut min kopi, akkurat slik man skal gjøre. Det er en fyr på min alder (30-ish) som står i posten når jeg kommer. Han tar fra meg pakka og sier "men lille frøken, hva har du gjort her da?! Det er vi som skal feste på lappen for å sørge for at det blir gjort ordentlig!"... Jeg gir han et stivt smil og viser han min kopi og gir han tollskjemaet. Han kikker over pakka, peker på lappen og sier "vet du hva det her betyr?" i en nedlatende tone(han peker da der jeg har krysset av for å få igjen pakka om mottaker ikke henter den).
-Ja... jeg gjør det. 
-For da må du betale for returen altså! Jeg skal ikke ha noe av at du kommer til meg og klager over prisen! Det kan bli veldig dyrt!
-Jeg vet det.
-Er du HELT sikker? Skjønner du hva det betyr?
(her koker jeg ganske bra, så jeg svarer ikke, jeg bare ser på han)
-Også har du krysset av på gift, det er bare lov om det er en gave vet du.
-Det ER en gave.
-Er verdien riktig? Du får bare igjen det du har skrevet på. Den er tung den esken her, sikker på at du har skrevet riktig verdi?
 

...Og sånn fortsatte det... Mens køen bak meg ble ganske lang til slutt. Jeg sluttet bare helt å svare, bare stod der og ventet på at jeg kunne betale og gå. Herregud. Jeg har vært borti samme fyren i kassa og, og han er alltid skikkelig nedlatende og skal legge seg opp i ALT. Jeg kjøper bind et annet sted, for å si det sånn.

Anonymkode: 1ddb8...79d

Haha ser den. "Sikker på du har mensen?Du har ikke bare kutta deg med barberhøvelen?" "Normal ja.. sikker på du ikke trenger maxi" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2018 at 8:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg har ikke mulighet til å slutte å gå dit, men jeg er lite imponert over min lokale post i butikk for tida... De bruker ofte veldig lang tid på å finne pakker (selv om jeg gjerne ser hvilken pakke som er min fra andre sida av disken), somler mye og er generelt frustrerende. Men jeg ble ekstra irritert sist jeg skulle sende en pakke. Det var en bursdagsgave til en venninne som bor i Frankrike. Jeg var innom for å hente en pakkelapp, dro hjem og skrev på adresse og festet på pakka etter å ha tatt ut min kopi, akkurat slik man skal gjøre. Det er en fyr på min alder (30-ish) som står i posten når jeg kommer. Han tar fra meg pakka og sier "men lille frøken, hva har du gjort her da?! Det er vi som skal feste på lappen for å sørge for at det blir gjort ordentlig!"... Jeg gir han et stivt smil og viser han min kopi og gir han tollskjemaet. Han kikker over pakka, peker på lappen og sier "vet du hva det her betyr?" i en nedlatende tone(han peker da der jeg har krysset av for å få igjen pakka om mottaker ikke henter den).
-Ja... jeg gjør det. 
-For da må du betale for returen altså! Jeg skal ikke ha noe av at du kommer til meg og klager over prisen! Det kan bli veldig dyrt!
-Jeg vet det.
-Er du HELT sikker? Skjønner du hva det betyr?
(her koker jeg ganske bra, så jeg svarer ikke, jeg bare ser på han)
-Også har du krysset av på gift, det er bare lov om det er en gave vet du.
-Det ER en gave.
-Er verdien riktig? Du får bare igjen det du har skrevet på. Den er tung den esken her, sikker på at du har skrevet riktig verdi?
 

...Og sånn fortsatte det... Mens køen bak meg ble ganske lang til slutt. Jeg sluttet bare helt å svare, bare stod der og ventet på at jeg kunne betale og gå. Herregud. Jeg har vært borti samme fyren i kassa og, og han er alltid skikkelig nedlatende og skal legge seg opp i ALT. Jeg kjøper bind et annet sted, for å si det sånn.

Anonymkode: 1ddb8...79d

Har jobbet med transport lenge og fått fullt høre det av kunder når ting som retur og feil deklarasjon blir ett problem. Så jeg kan skjønne at man blir litt oppgitt til tider.

Men han her høres jo bare ut som har lyst til å preke litt da.

Anonymkode: 5921f...db7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Mange fine historier her. :) Har ikke opplevd spesielt mye dårlig kundeservice, men det er en klesbutikk i byen jeg holder meg unna. Jeg ble spurt om hjelp, jeg sa: "Nei takk, bare titter litt jeg". Hun fortsetter med "Ja, jeg ser du titter på noen bukser. Hva slags størrelse bruker du da?". Da jeg var i prøverommet sto hun rett utenfor, og før jeg rakk å prøve buksa sa hun: "Passet buksene?". Var snakk om 10 sek etter at jeg gikk inn på prøverommet. Da jeg skulle betale spurte hun om jeg trenger boxere eller sokker, hvor jeg svarte: "Nei takk, har alt jeg trenger jeg". Da spurte hun: "Er du sikker? De er på tilbud altså".

Greit å ville yte service, men noen ganger blir det veldig masete. I hvertfall når jeg i utgangspunktet sa at jeg ikke trengte hjelp, og at jeg bare titter. Ble helt stressa under hele handleturen. Hadde gavekort i denne butikken som jeg måtte bruke, hvis ikke hadde jeg gått i en annen butikk.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøkte en dagligvarebutikk for å kjøpe godteri. Oppdaget at best før-datoen på enkelte varer var overskredet med flere måneder. Valgte meg en av de nyere utgåtte varene og spurte i kassen om jeg kunne få noe rabatt, ettersom det ikke gjorde meg noe å spise gammelt godteri om jeg kunne få det billig. Jeg fikk til svar at selvfølgelig kunne de ikke selge meg gammel mat, og antydet at jeg var dum som i det hele tatt spurte. Gav beskjed om at det var flere utgåtte varer i hylla, noe den ansatte i kassen svarte "ok" til. Synes det var en lite hyggelig måte å bli møtt på. Det er heller ikke første gang jeg har funnet utgåtte varer der, så nå handler jeg heller andre steder, hvor de har rutiner på å sjekke slikt. 

Anonymkode: 8d341...d25

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørklund. Som har klart å snikinnmelde meg i den helvetes kundeklubben to ganger!

Anonymkode: 28d1b...c22

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 11.50, Cyndaquil skrev:

Nettopp. Jeg spurte om å få kjøpe 3 ost, og fikk nermest kjeft for å spørre. Det er luretilbud, fordi det sto ingen steder om Max antall i avisen. Å si Max 2 ost er luretilbud, ofte om det er restriksjoner er det kansje 4 som er Max antall. Ikke bare to.

Mye mer fornøyd med andre kjeder enn Coop extra. Både meny og rema har aldri lagt seg opp hvor mange ost man kjøper eller ikke kjøper, og de er aldri fri heller selvom de har tilbudet. 

Jeg er sikker på at det stod nederst eller på siden av tilbudsavisen at det kan forekomme begrensninger på tilbudene. Lønner seg alltid å lese det med liten skrift.

Anonymkode: f501a...848

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Reglene i skikk og bruk

Anonymkode: fe079...667

bra folk flest ikke lever etter slike regler da, lov å tenke litt selv også. Hvem bestemte disse skikk og bruk-reglene da? 

Anonymkode: 97e61...fc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde når jeg var liten. Jeg så en shorts jeg likte i en klesbutikk i Spania. Han som jobber der var ganske påtrengende og hadde flere shorts han ville at jeg skulle prøve. Jeg gikk inn i bytterommet og da bestemte han seg for å komme inn og hjelpe meg. Det likte jeg ikke spesielt godt og forlot butikken.

En annen historie jeg husker var på en restaurant i Spania. Eierene hadde et barn som lekte rundt og vi begynte å snakke med eieren og deres datter. Så ble eieren opptatt, men jenta satt fortsatt ved vårt bord. Problemet var at vi kunne ikke kommunisere med jenta, og hun oppførte seg ikke spesielt bra. Vi endte opp med å bli restaurantens barnevakt.

Anonymkode: 1adba...5f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to:) 

Første var at jeg skulle hente pakke i butikken på spnn post i butikk på Mortensrud. Jeg fikk melding på telefon om at pakken var klar for å hentes. Fantastisk, siden vi allerede var rett ved. Det var endelig vår tur, og sure dama bak kassa bare glante. 

"Hei, jeg skulle gjerne henta en pakke"

"Har du hentelapp?"

Jeg tar frem telefonen og sier "nei, men fikk melding på t..."

"Du må vente til hentelappen kommer!"

"Åja, men jeg har sånn app med kvittering.."

"Nei, du får ikke henta, du må vente til lappen kommer i posten"

"Men jeg ser jo pakka ligger der, jeg har kode og alt"

Hun sukket da hun fikk koden og gikk for å hente pakka. Drittkjerring. 

 

Neste, rema 1000 i en annen by. Har flyttet dit og siden det er nærmeste butikken jeg kan gå til, gikk jeg ofte dit. Merket en sur blond eldre dame som jobbet der, hun var så hyggelig mot kundene som pleide å stå foran meg i kø, men til meg verken hilste hun, spurte om jeg ville ha pose, hva summen blir eller noe som helst. Ubehagelig. Første gangen jeg skulle betale hos henne, var terminalen litt treg og hun spurte før det var blitt godkjent om jeg ville ha kvittering på en ganske høy og kjeftende måte. Jeg var usikker på om det var penger på kortet (hadde et kort i bakhånd), og jeg sier "et lite øyeblikk vær så snill". "Du må TA UT KORTET!" og etter det har hun bare totalt ignorert meg. Etter det har hun oversett meg og nekter å si noe som helst, jeg har sendt klage (litt mer ordentlig beskrevet enn her)

Jeg bruker hijab og opplever ofte sure ansatte. Jeg snakker jo norsk, er norsk og er hyggelig, skjønner ikke hvorfor folk er så sure... 

Anonymkode: 542a5...fa2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo denne dama bekreftet at nordmenn er slik. Og jeg skrev at alle nordmenn ikke er sånn. Vet ikke om du leste tydelig igjenom innlegget heller? Her misset både du og hun andre poenget mitt. 

Anonymkode: 19d41...ebb

Hvis du mente meg, så mente jeg ikke at alle nordmenn er slik, jeg generaliserte fordi den brukeren generaliserte "kvinner med hijab". Beklager det. 

Anonymkode: 542a5...fa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår helst Netty undertøysbutikker i Bergen. Har ganske store bryster og hver gang jeg har gått inn der for å kjøpe en BH får de meg til å føle meg som en sirkusfreak. De må rote og grave for å kanskje finne størrelsen min. Finner som regel noe bestemorsaktig og kun i sort eller hvitt.

Når jeg da ikke er fornøyd med passformen, stønner og akker de seg. Ei dame kommenterte at det var da fælt hvor vanskelig jeg skulle være. Jeg tar da ikke til takke med hva som helst bare fordi jeg har en vrien størrelse??!!

Netty skal visstnok være BH-spesialist og har blitt kåret til beste servicen i byen. Men det gjelder tydeligvis kun for de med gjennomsnittskropp. Av og til går jeg innom for å høre om de tilfeldigvis har en BH-modell i min størrelse på lager, for så å prøve den og deretter bestille den på nett. Der er utvalget og servicen mye bedre!

Anonymkode: 61cdd...7e6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudspesialisten i Trondheim. Møtte ei sur og lite serviceinnstilt dame full av botox og fillers som svarte kort og ikke så høflig, himlet med øynene og passer rett og slett ikke å jobbe i et servicyrke. Trist da jeg har handlet hos dem tidligere, men ikke nå lenger, ønsker ikke å støtte en butikk som har slike ansatte. 

Anonymkode: 748eb...281

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2014 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Jordbærpikene !

 

Har vært på 2 forskjellige flere ganger og prøvd forskjellig mat. To ganger har jeg fått knallhard bakt potet som ikke var varm engang, og to ganger tok jeg sjansen på ostesmørbrødet deres. Det ser jo godt ut, men den var alt for godt stekt, osten var sprø og skorpa smakte brent.

 


Anonymous poster hash: 37499...d19

 

Helt enig. I min by er den nedlagt, byttet ut med en annenbutikk som kommer snart. Det gikk rett og slett for dårlig med de. Men, de har helt digg frappe da!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...