Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg besøker aldri mer Floriss på Levanger. Har handlet der noen få ganger. For der første så er rosene fryktelig overpriset (170,- for 10 stk!?). Ikke holder de mange dager heller, jeg har bedre erfaringer med butikkroser fra Coop. For det andre, så vises det at snittdekorasjonene deres lages av blomster som er for utspringet til å selge i buketter. Jeg kjøpte en dyr en for ikke så lenge siden i gave, den var død etter to dager, og dette var den dekorasjonen med de ferskeste blomstene jeg fant.

I tillegg er de ikke flinke til å vanne plantene sine, jeg har sett mange tørre planter. Ikke er det god service å få heller, da de som jobber der foretrekker å stå og snakke med hverandre, se på telefonen osv i stedet for å hjelpe kundene sine. Heretter holder jeg meg til Coop sine blomster, evt tar den ekstra lange turen opp til sentrum på blomsterbutikken der.



Anonymous poster hash: 8659f...287
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kid.. Jeg skulle kjøpe masse pynteputer, sengeteppe, sengetøy osv da vi skulle ha visning.

For det første stod dem bare å glodde på meg i sikkert 30min, uten å hverken tilby hjelp eller hilse. Når jeg omsider spør om hjelp til putefyll i rett størrelse til trekket får jeg et surt svar "har du virkelig ikke det hjemme?!" Samtidig som hun ler hånlig. Mersalg var virkelig et ukjent fenomen.. Hun himler bare så med øynene og går bort til en medarbeider for å skravle bak kassa. Ikke mye hjelp å få der!! Kunne ikke engang peke meg i riktig retning. Jeg tok veska mi på armen og handlet et annet sted. Der mistet dem noen tusenlapper.

Anonymous poster hash: 46d28...62c

Hvor var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobile, Oslo. Var innom for å få litt info om Mazda5, fordi vi vurderte en 7-seter som bil nummer to. Selgeren som møter meg forteller at hun ikke kan noe om Mazda, men vil gjerne vise meg hva Opel har. De selges i samme butikk der. Jeg forsøker høflig forklare at jeg ikke er interessert i noe Opel, generelt sett vil jeg ikke ha noe tysk bil. Selgeren gir seg ikke, tvert imot løper hun avgårde og henter en brosjyre som hun vil stappe i hendene på meg. Jeg snudde meg og gikk.
Jeg kontaktet samme forhandler for å spørre om pris på tilsvarende bil som vi allerede har, samtidig som jeg spør om det er kommet noe korreksjon på en fabrikkfeil disse bilene hadde på denne tiden - blant annet vår. Jeg hørte aldri noe ifra dem.

Denne feilen bestod i at alarmen for dekktrykksensor går av i tide og utide ved kuldegrader. En dag gikk denne fullstendig amokk og pep bokstavelig talt hvert femte minutt. Jeg sendte fruen med hele bilen til Mobile Kjeller. De gir henne beskjed om at denne feilen var gjort av de som solgte oss bilen, fordi de hadde montert feil luftventiler på dekkene. Da min kone kommer hjem og forteller meg hva de har sagt, hiver jeg meg på telefonen og ringer dem for å spørre om de er klar over at denne bilen ikke har denne teknologien i luftventilene - det er det kun Opel som har. Etter mye om og men kommer det frem at de har samme problemet på en tilsvarende bil som den vi har, demobilen til Mobile Kjeller.

Man blir noe oppgitt når merkeverkstedet ikke aner hvordan den aktuelle bilen fungerer og hvordan man korrigerer feil.

En kjapp telefon til forhandleren hvor jeg kjøpte bilen, der hadde de midlertidig løsning på problemet og fikset hele greien på 20.000 service uten noe problem. Bare upraktisk at de er i Nord-Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliviers & co unngår jeg å handle hos. Har aldri fått dårlig service der, tvert imot. Servicen er FOR god rett og slett. Det blir alt for mye. Oljene er dyre og det er sjeldent jeg som student har råd til å handle der, men jeg liker jo å ta en titt. Har ikke samvittighet til å takke nei når de som jobber der viser at de har stor engasjement og kunnskap om varene.

 

AnonymBruker skrev (På 18.2.2015 den 18.23):

NameIt triaden.

Var innom der for en time siden og opplevde en utrolig dårlig service. Butikken var rotete, jeg fikk ingen hjelp og den blonde ansatte stod bare å hang ved kassen og tittet på mobilen. Fikk ikke engang et enkelt ''Hei''. Skuffende, da jeg vanligvis får god hjelp ellers av andre ansatte som er en brunette og en blondie. Synd, jeg som pleier å være der ofte .. Nesten slik at jeg må be om timelistene for å time når jeg drar dit :fnise:

Anonymous poster hash: 54fc3...22c

Der jobber søsteren min, fint å høre at hun er en av de hyggelige :fnise:

Anonymous poster hash: 805d3...5f9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Samma faen det! Muslim er muslim!

Anonymous poster hash: 3af00...475

Hva faen? Hvordan i helvette kan du si noe slikt?! Faen så jævla generaliserende...

Fy faen.

Ja, akkurat det samme jeg tenkte...

Hva faen? For en holdning! Jeg er sikker på at de fleste butikker er glade når du slutter å handle der.

Og uten ansatte med utenlandsk bakgrunn hadde ikke Norge hatt den økonomiske utviklingen vi har hatt de siste årene. Mye av vår velferd og gode økonomi kommer nettopp av arbeidsinnvandring.

Og hvilken rolle spiller det hvilken tro den ansatte i butikken har? Tror du maten din blir smittet med noe, smaker annerledes eller blir ødelagt av at den ansatte har en annen tro enn deg?

Om man er kristen, muslim, buddhist, tilber en grein i skogen eller mener vi blir styrt av aliens fra verdensrommet gjør man akkurat samme jobben.

Anonymous poster hash: b9c07...375

Ja, vi vil ikke ha slike onde kunder som han...

Trenger du pose til ett blad..? Skjønner han faktisk litt:P mange posetyver

Anonymous poster hash: dddc3...d39

Man burde få poser gratis

Greit nok det, men du kommer jo ikke med en grunn en gang... Når du poster noe på et forum må du jo forvente at noen kanskje stiller spørsmål til kommentaren din...?

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

Okey, her er hva som skjedde

Jeg skulle kjøpe 3 belgiske vafler som da skal koste 57 siden det er en slik spesial pris når man kjøper 3 stykker på alle varer men da sa han at det bare gjaldt om det var 3 av samme vafler men dem hadde ikke 3 av de vanlige så derfor valgte jeg med sjokolade så sa han det gikk greit. Så gikk jeg videre til donuts og skulle ha 3 og jeg så han tasta inn summen og jeg nevnte at det er for høyt og pekte på tilbudet men han sa at tilbudet ikke var gyldig lenger men jeg forklarte at jeg var der nylig og da gjaldt det. Så gikk jeg videre til muffins, igjen så slo han inn mer enn det det skulle koste og jeg spurte om det ikke var tilbud på det heller og han sa nei...

Da begynte jeg å bli ganske irritert og til slutt når han skulle taste inn produktene pekte jeg ut at det står 75 for alle de 3 belgiske vafflene men han sa at det ikke var TILBUD! Hvorfor i helvette sa han det ikke fra starten av?! Jeg ble bare sint og sa bare glem det og dro rett ut av butikken, fy faen for en irriterendes fyr...

Jeg dro ditt dagen etterpå og han sa at dem har ordna det med tilbudet fordi det var ett eller annet som var gale i går og jeg spurte om han var han fra i går, han sa ja og jeg sa raskt unnskyld for at jeg ble så sint og så gikk jeg :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også dårlige bare dårlige erfaringer på Cubus Sundt. Ikke klesavdeling eller barneavdeling, der er de virkelig skjønne! Men på kosmetikk-delen derimot. Wow sier bare jeg. Handler der ikke mer pga kronisk sure eldre kvinner. Fikk også en kommentar da jeg sa jeg var på utkikk etter noe Sensai-sminke. "Det heter da vitterlig ikke sminke! Det heter make-up". Javel ja? Takket også nei til en solkrem pga parabener (som min sønn skulle ha), ble da regelrett skjelt ut. Ble såpass satt ut at jeg la fra meg alt og gikk - og har aldri gått tilbake.

Endret av HenLu
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus Oslo City. Har ikke mindre enn fire ganger blitt anklaget for å stjele der. Tydeligvis umulig å titte litt uten å bli anklaget for tyveri. Har hørt flere si det samme, tror de ansatte er ekstremt mistenksomme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus Oslo City. Har ikke mindre enn fire ganger blitt anklaget for å stjele der. Tydeligvis umulig å titte litt uten å bli anklaget for tyveri. Har hørt flere si det samme, tror de ansatte er ekstremt mistenksomme.

Det er ikke greit å anklage i hytt og gevær, men Cubus Oslo City sliter ekstremt mye med tyveri!

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å anklage i hytt og gevær, men Cubus Oslo City sliter ekstremt mye med tyveri!

Anonymous poster hash: b3f42...e8f

Selvfølgelig skjønner jeg det, men har aldri blitt anklaget i noen andre butikker på Oslo City, som sikkert sliter like mye med tyveri. En gang, eller kanskje to ganger, hadde vært greit. Men når halvparten av gangene jeg har vært der blir hentet av en Securitasvakt og dratt gjennom halve senteret for å få veska mi tømt, uten å få det minste som en liten beklagelse, syns jeg det blir litt i overkant. Alle kan ta feil, mens et sted går grensa synes jeg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Manillusion! Dette er butikken jeg har forsøkt så alt for mange ganger å gå på, men stort sett vært lei meg når jeg går ut fra, og endelig slo det meg: jeg trenger ikke å gå dit mer. De har en del polyester og tacky klær, og de fine vintageklærne deres, kan jeg finne på nett like billig, eller på en av de andre vintagebutikkene hvor jeg blir behandla som folk.

Hvorfor jeg ikke vil dit? Fordi jeg faktisk føler meg som da jeg ble mobba på ungdomsskolen om jeg møter innehaver der. Hun har åpenbart et problem med folk som meg, som har former, men i petit og langstrakt utgave, og hun er skikkelig utrivelig. Det har jobbet flere der som har vært kjempegreie, spes ei som jeg tror het Maria eller noe, høy, tynn, med sort hår, men innehaver.. jeg orker ikke mer. Man skal ikke gå ut av en butikk og føle seg som verdens styggeste bare fordi man er slank? De er raske til å si ‘heia alle fasonger og størrelser’, men det stikker ikke dypt, altså.



Anonymous poster hash: cabdc...454
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotek 1, Moholt.

Skulle hente ut reseptbelagt medisin som kostet 45 kr der, men viste seg at de måtte bestille den opp. Dama bak disken sa at de måtte bestille en annen enn den på resepten, men at den hadde akkurat samme virkestoffer bare forskjellig navn.

Da jeg kom tilbake for å hente ut resepten viste det seg at medisinen kostet 700 kr, noe hun ikke hadde opplyst om. Ble så betuttet at jeg betalte (trengte virkelig den medisinen), og da jeg ringte for å klage senere så fikk jeg høre at "det var synd, men ingenting vi kan gjøre med det."

Setter aldri mine bein der igjen.



Anonymous poster hash: c1b89...ef9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ser det for meg! Så vittig!

Jeg prøver holde meg unna Bikbok, for ca. hver eneste gang jeg går inn der så står de som jobber der og snakker med hverandre. En gang ble jeg stående der en stund, rett foran de. Ventet på å få betale,mens de bare pratet i evigheter(føltes sånn). Og når jeg sa at jeg ville betale så ba de meg vente litt. Da gikk jeg :)

Gjelder ikke BikBok Kongsberg iallefall. Der er det utmerket service og blide jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jysk på Forus. Makan til udugelige ansatte. Kundeservice er ikke eksisterende, man kan stå i evigheter med kassen å vente på å betale uten at noen kommer. Jeg sto å ventet for morroskyld en gang, 15 min sto jeg med kassen før noen kom. Jeg hadde gått for lenge siden hvis det ikke var for at jeg ville se hvor lang tid det faktisk tok :lol:

Om man trenger hjelp i butikken så sier ofte de ansatte at de skal hente andre som kan mere om den aktuelle varen, men der dukker aldri opp noen.

Anonymous poster hash: dea5a...b68

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliviers & co unngår jeg å handle hos. Har aldri fått dårlig service der, tvert imot. Servicen er FOR god rett og slett. Det blir alt for mye. Oljene er dyre og det er sjeldent jeg som student har råd til å handle der, men jeg liker jo å ta en titt. Har ikke samvittighet til å takke nei når de som jobber der viser at de har stor engasjement og kunnskap om varene.

Anonymous poster hash: 805d3...5f9

Butikken på Strømmen Storsenter?

Anonymous poster hash: 1e40d...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke gå på Accessorize igjen; ekstremt pågående betjening. Hver gang jeg har gått dit for å se litt har det vært mas. En gang jeg ville prøve ei lue som ikke satt fint på hodet mitt, gav de seg nesten ikke. Nesten frekt. Synd, for de har jo så mye lekkert der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg styrer også glatt unna Oliviers. Makan til mas og oljehoreri skal du lete lenge etter. På alle filialen jeg hat vært i.

Standard samtale:

- Hei! Jeg skulle hatt en flaske av mangoeddiken deres?

- *finner frem* Trenger du olje også?

- Neitakk, jeg har.

- Ja, for den er veldig god sammen med sitronoljen vår, altså. Mange som liker den.

- Nei takk, jeg har allerede en olje jeg vet den er god med.

- Denne er også veldig god! Vi selger dem mye sammen.

- NEI.TAKK.

- ...vi har kampanje på [3.type olje] denne uka?

JESUS. NEI. JEG VIL BARE HANDLE I FRED.

Anonymous poster hash: d2887...41b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer også glatt unna Oliviers. Makan til mas og oljehoreri skal du lete lenge etter. På alle filialen jeg hat vært i.

Standard samtale:

- Hei! Jeg skulle hatt en flaske av mangoeddiken deres?

- *finner frem* Trenger du olje også?

- Neitakk, jeg har.

- Ja, for den er veldig god sammen med sitronoljen vår, altså. Mange som liker den.

- Nei takk, jeg har allerede en olje jeg vet den er god med.

- Denne er også veldig god! Vi selger dem mye sammen.

- NEI.TAKK.

- ...vi har kampanje på [3.type olje] denne uka?

JESUS. NEI. JEG VIL BARE HANDLE I FRED.

Anonymous poster hash: d2887...41b

Du glemte smaksprøver, helletut og innpakning! Er faktisk helt enig i at det er et langt vedvarende gnål hver gang jeg er på Oliviers.

Anonymous poster hash: 8c2a5...9d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhlens på Jessheim Storsenter. En ung pen jente i 20årene med brunt hår som virket hyggelig (litt falskt dog) da man skulle betale, men da jeg ba om å få skålene pakket inn med samme farge (2 og 2 sammen) ble tonen annerledes gitt. Hun møtte da ta av papiret på en pakke og det var ikke gavepapir, kun vanlig papir for å beskytte varene altså sa hun "ja men det kunne jo ikke jeg vite da!" ... Eh nei det sa jeg heller ikke at du skulle vite, jeg spurte om du kunne være så snill og pakke de røde sammen og de blå sammen.... Måten hun svarte på var så nebbete og utrivelig. Handler ikke der igjen.

Anonymous poster hash: 00085...6be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhlens på Jessheim Storsenter. En ung pen jente i 20årene med brunt hår som virket hyggelig (litt falskt dog) da man skulle betale, men da jeg ba om å få skålene pakket inn med samme farge (2 og 2 sammen) ble tonen annerledes gitt. Hun møtte da ta av papiret på en pakke og det var ikke gavepapir, kun vanlig papir for å beskytte varene altså sa hun "ja men det kunne jo ikke jeg vite da!" ... Eh nei det sa jeg heller ikke at du skulle vite, jeg spurte om du kunne være så snill og pakke de røde sammen og de blå sammen.... Måten hun svarte på var så nebbete og utrivelig. Handler ikke der igjen.

Anonymous poster hash: 00085...6be

Høres ut som du var litt pirkete, hvorfor var det viktig?

Anonymous poster hash: 3d5cb...c1d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...