AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #301 Del Skrevet 9. november 2014 En H&M jeg var på var håpløs. Kjøpte mange varer, hadde dem i handlenett. Tok ut tingene, og kassadamen kommenterte frekt at jeg ikke skulle ta dem ut selv, men gi hele kurven til henne. Okei, det kunne ikke jeg vite. Kjøpte 10 tilbudsting (like) der alle hadde stor, rød prislapp på med 10 kr. Samtlige slo hun inn til fullpris. Skjønner ikke at det er mulig å overse de gigantiske lappene. Måtte stå i lang kø for å få rettet opp i det etterpå, og fikk ingen beklager. Kom hjem og sjekket ved en tilfeldighet kvitteringen. Den ene kjolen var slått inn 2 ganger!! Gikk tilbake dagen etter, og der stod hun samme i kassa. Tenkte at dette blir en smal sak. Jeg hadde kvittering, og kjolen var en finkjole til fullpris man ikke hamstrer av og den fantes kun i en farge. Sannsynligheten for at noen skulle kjøpe to like av den var lav. Hun begynte å beskylde meg for å lyve. "Jeg kan jo ikke vite om du har kjøpt to like også kommer du bare her og sier at du kjøpte en". Skikkelig ekkel tone. Minnet henne på at hun hadde gjort feil med noe annet og, så kanskje det hadde gått "litt i surr så sent på dagen" (sa det på en høflig måte). Til slutt gav hun seg. Følte meg helt maktesløs, har jo ingen bevis når de i kassa presterer å slå inn en vare to ganger. Ikke gøy når varen kostet flere hundre kroner. Sjekker alltid kvitteringen nøye rett etterpå på HM fra nå av. Anonymous poster hash: 78848...070 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #302 Del Skrevet 9. november 2014 Kom på at jeg har vært på MAC tre ganger faktisk. Har en episode til. Skulle faktisk ha foundation denne gangen også. Visste hva jeg ville ha, siden dette har vært favorittproduktet mitt i laang tid. Jeg: Hei. Skulle gjerne hatt en foundation. Den heter *blabla*, og er nr *blabla*" Hun: Neinei. Jeg anbefaler heller denne her typen. *Viser et annet produkt* Jeg ser at du har litt tørr hud, så da passer denne foundation bedre. Jeg: Ja det kan godt være. Men jeg vil ha den jeg alltid har brukt. Hun: Ja men siden du har tørr hud, så ville jeg heller gått for denne. Jeg: Okei, men jeg vet hvilken jeg vil ha! Hun: Javell da! Men da kan jeg ikke garantere at det vil bli seende bra ut. Jeg: Okei. Anonymous poster hash: d6774...1f6 Ehm... Høres ut som om de forsøkte å gi deg gode råd basert på sin ekspertise. De som jobber på Mac for eks. Er utdannede makeupartister , og vil gjerne gi folk råd, tips og lignende da 95% av Norges befolkning ikke nødvendigvis aner hva som passer til hudtone/hudtype/øyenfarge. Anonymous poster hash: f25a2...5cc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #303 Del Skrevet 10. november 2014 AnonymBruker, on 04 Nov 2014 - 20:34, said: Jeg er snart lege og fler i klassen min jobber i butikk ved siden av studiet. En fyr jobber i klesbutikk, muligens Zara. Broren min studerer IT og jobber på el-butikk. Og en fyr jeg kjenner både jobber i kassa på Netcom og er butikksjef uten VGS engang, ingen ser ned på ham, han er ung og har blitt steinrik og har kjøpt en sykt dyr leilighet. Synes du er litt dømmende og trangsynt. Anonymous poster hash: de0e6...1c5 Men dette er fortsatt ikke noen grunn til å behandle kunder som dritt bare fordi de mener de ikke ser bra nok ut. De aller, aller fleste av dem har ingen utdanning som har noe med å gjøre med det de faktisk jobber med, og de har ingen verdens grunn til å noen gang se ned på en kunde, uansett hvordan de ser ut eller går kledd. Det hjelper utrolig lite å ha en legeutdannelse når du jobber på Høyer liksom. Anonymous poster hash: b7400...072 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #304 Del Skrevet 10. november 2014 Men dette er fortsatt ikke noen grunn til å behandle kunder som dritt bare fordi de mener de ikke ser bra nok ut. De aller, aller fleste av dem har ingen utdanning som har noe med å gjøre med det de faktisk jobber med, og de har ingen verdens grunn til å noen gang se ned på en kunde, uansett hvordan de ser ut eller går kledd. Det hjelper utrolig lite å ha en legeutdannelse når du jobber på Høyer liksom. Anonymous poster hash: b7400...072 Stemmer, men i dette tilfellet kritiserte jeg kunden som ser ned på butikkpersonalet kun fordi de jobber i butikk. Tror ikke du leste innlegget jeg siterte. Hvorfor skal man liksom føle seg bedre enn andre fordi de jobber i butikk? Det gir ikke mening. Anonymous poster hash: de0e6...1c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #305 Del Skrevet 10. november 2014 I sympati med min bestevennine handler jeg ikke på Bohus. Hun og mannen hadde akktuat kjøt nyttt hus, mye større enn det forrige, og skulle møblere en masse, bla et nytt gjesterom, ny komplett spisestue, ny dobbeltseng osv. Jeg tror de hadde regnet med å bruke ca 30-40 000, men hun ble nektet å handle der uten at hun hadde med seg ektemannen! De er begge i 30-årene, men damen "på gulvet" nektet å ta i mot bestilling eller noe uten at ektemannen var med. Enden på visen var at han kom ned til butikken i lunchen sin, de handlet det mest prekære, og shoppet resten i en annen by. De tapte nok ca 25-30 000 på det...Anonymous poster hash: da738...280 Dette er jo så ille at jeg ville gått til media med det. Anonymous poster hash: bf6e6...49a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #306 Del Skrevet 10. november 2014 Dette er jo så ille at jeg ville gått til media med det.Anonymous poster hash: bf6e6...49a Det må ligge noe mer bak enn det som kommer frem i innlegget. Slike tråder er litt farlige. Man hører bare versjonen til den ene parten, og butikken som omtales har ikke mulighet til å forsvare seg. Anonymous poster hash: 4a3ae...90b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. november 2014 #307 Del Skrevet 10. november 2014 Ehm... Høres ut som om de forsøkte å gi deg gode råd basert på sin ekspertise. De som jobber på Mac for eks. Er utdannede makeupartister , og vil gjerne gi folk råd, tips og lignende da 95% av Norges befolkning ikke nødvendigvis aner hva som passer til hudtone/hudtype/øyenfarge.Anonymous poster hash: f25a2...5cc Da spør man etter råd ^^ Så får man heller se ut som en dust i senere tid ^_^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mutz Skrevet 24. november 2014 #308 Del Skrevet 24. november 2014 Karma is a bitch. Dere la merke til at prisen var lavere enn forventet, og trodde derfor at de hadde slått inn feil pris, slik at dere kunne slippe billig unna? Men ingen av dere vurderte å si i fra der og da? Synes dette var til pass for dere. Anonymous poster hash: 4a3ae...90b Vi visste ikke hva modellen kostet, det sto ikke. Dessuten var det jo 20% på hele butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillia Skrevet 24. november 2014 #309 Del Skrevet 24. november 2014 En H&M jeg var på var håpløs. Kjøpte mange varer, hadde dem i handlenett. Tok ut tingene, og kassadamen kommenterte frekt at jeg ikke skulle ta dem ut selv, men gi hele kurven til henne. Okei, det kunne ikke jeg vite. Kjøpte 10 tilbudsting (like) der alle hadde stor, rød prislapp på med 10 kr. Samtlige slo hun inn til fullpris. Skjønner ikke at det er mulig å overse de gigantiske lappene. Måtte stå i lang kø for å få rettet opp i det etterpå, og fikk ingen beklager. Kom hjem og sjekket ved en tilfeldighet kvitteringen. Den ene kjolen var slått inn 2 ganger!! Gikk tilbake dagen etter, og der stod hun samme i kassa. Tenkte at dette blir en smal sak. Jeg hadde kvittering, og kjolen var en finkjole til fullpris man ikke hamstrer av og den fantes kun i en farge. Sannsynligheten for at noen skulle kjøpe to like av den var lav. Hun begynte å beskylde meg for å lyve. "Jeg kan jo ikke vite om du har kjøpt to like også kommer du bare her og sier at du kjøpte en". Skikkelig ekkel tone. Minnet henne på at hun hadde gjort feil med noe annet og, så kanskje det hadde gått "litt i surr så sent på dagen" (sa det på en høflig måte). Til slutt gav hun seg. Følte meg helt maktesløs, har jo ingen bevis når de i kassa presterer å slå inn en vare to ganger. Ikke gøy når varen kostet flere hundre kroner. Sjekker alltid kvitteringen nøye rett etterpå på HM fra nå av. Anonymous poster hash: 78848...070 Grøss.. Lurer på hvordan enkelte arbeidsgivere i servicebransjen rekrutterer sine ansatte. Overskriften på Finn.no må vel være "Er du en pottesur person med null serviceinteresse? Da er dette en perfekt jobb for deg!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #310 Del Skrevet 24. november 2014 Mc Donalds i Grimstad. De som jobber der er ALLTID sure og de klarer aldri å lage maten riktig. Kald mat gir de som regel fra seg også.... Anonymous poster hash: dbe88...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 24. november 2014 #311 Del Skrevet 24. november 2014 Narvesen på Lagunen. Kjøpte et blad der til 100 kroner og glemte å spørre etter pose. Da jeg kom på det etter jeg dro kortet ble mannen dritsur for at jeg ikke hadde en krone kontant, så da "fikk jeg bare ta den pokkers posen da!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #312 Del Skrevet 24. november 2014 Narvesen på Lagunen. Kjøpte et blad der til 100 kroner og glemte å spørre etter pose. Da jeg kom på det etter jeg dro kortet ble mannen dritsur for at jeg ikke hadde en krone kontant, så da "fikk jeg bare ta den pokkers posen da!". Trenger du pose til ett blad..? Skjønner han faktisk litt:P mange posetyverAnonymous poster hash: dddc3...d39 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
According To Skrevet 24. november 2014 #313 Del Skrevet 24. november 2014 Acne i Bergen blant annet, er en ansatt der som er uffatelig innpåsliten og har ingen grense for andre sin komfortsone. Jeg ble bedt om å lukte på henne fordi hun mente at alle syntes hun luktet så godt. Selected i Bergen, de ansatte stirrer deg ned og følger etter deg i en relativt liten butikk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #314 Del Skrevet 24. november 2014 AnonymBruker, on 24 Nov 2014 - 22:26, said: Trenger du pose til ett blad..? Skjønner han faktisk litt:P mange posetyverAnonymous poster hash: dddc3...d39 Skjønner godt at hun ville ha pose. Sykt upraktisk å trakke rundt med et blad i hånden resten av turen fordi man ikke fikk pose med. Anonymous poster hash: b7400...072 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 24. november 2014 #315 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jysk i Kirkenes. Utrolig dårlig sørvis og frekke folk som jobber der. At folkene er frekke kan ha noe å gjøre med stressnivået deres, men sørvisinnstillingen er jevnt over dårlig. Har aldri hørt en bra ting om butikken. Endret 24. november 2014 av Soleklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #316 Del Skrevet 24. november 2014 Skjønner godt at hun ville ha pose. Sykt upraktisk å trakke rundt med et blad i hånden resten av turen fordi man ikke fikk pose med. Anonymous poster hash: b7400...072 Da kunne hun ha tilbudt seg å betale den ene kronen med kort. Er bare å bli vant med det, snart koster posene 2,50 - og da blir INGEN gitt vekk. Anonymous poster hash: 12b94...22d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungoliant Skrevet 24. november 2014 #317 Del Skrevet 24. november 2014 KICKs på Bergen Storsenter. Makan til frekk og nedlatende væremåte har jeg aldri sett. Ekspiditrisen lo til og med høyt og hånlig av meg da jeg spurte om de hadde Mac. Det hadde de kun på KICKs på Kløverhuset må vite... Jeg trodde nesten at det var en vits - en kunde som lot som om hun jobbet der for å tulle eller noe, men neida. Det viste seg at dette var daglig leder i butikken. Hun var faktisk så ille at jeg ringte til kundeservice etterpå og klagde. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #318 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg tror jeg har postet denne i en annen tråd her inne. Jeg var på Mulberry på flyplassen i København en gang. Jeg hadde spart opp til en veske som koster rundt 20.000 kr, og gikk inn for å se om de hadde den jeg skulle ha (tenkte at den kanskje var billigere i Danmark enn i Norge). Ekspiditrisen (en sur, inntørket dame) er opptatt med å vise ett par asiater noen lommebøker som ligger bak et glass. Asiaterene driver og snakker seg i mellom, og damen står bare og glor på dem. Det er tydelig at de ikke trenger henne til å glo på seg, men hun ignorerer glatt at hun har fått en kunde til. Etter å ha gått rundt i butikken i ca 5 minutter sier jeg "unnskyld" for å få damen, som ikke foretar seg noe spesielt uansett, sin oppmerksomhet. "Du må vente, for jeg har kunder". Glefser damen sarkastisk, med trykk på kunder. Fy faen så provosert jeg ble. Selv var jeg også mye penere kledd en hun sure dama selv var. Jeg kan ikke tro at en butikk som Mulberry ansetter sånne megger. Det ble ingen Mulberry-veske, hverken da eller siden. Jeg valgte å legge pengene i et annet merke. Anonymous poster hash: 3b022...63b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 25. november 2014 #319 Del Skrevet 25. november 2014 Trenger du pose til ett blad..? Skjønner han faktisk litt:P mange posetyverAnonymous poster hash: dddc3...d39 Det regnet ute, så ja, eg trengte faktisk den posen. Har sjølv jobba i butikk og då var det min jobb å spørre kunden om dei trengte pose, gløymte eg det, var posen gratis. Så ja, eg veit kor mykje penger ein butikk taper på posesalg, men butikken taper endå meir på å snakke til ein kunde på den måten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #320 Del Skrevet 15. januar 2015 Det regnet ute, så ja, eg trengte faktisk den posen. Har sjølv jobba i butikk og då var det min jobb å spørre kunden om dei trengte pose, gløymte eg det, var posen gratis. Så ja, eg veit kor mykje penger ein butikk taper på posesalg, men butikken taper endå meir på å snakke til ein kunde på den måten. Enig med deg, den som står i kassa bør være rundhånda med dette når kunden ikke har blitt spurt. Ikke lett å huske å be om pose før man betaler. Butikken jeg ikke besøker igjen er Skeidar. Bestilte noen møbler der da jeg flytta i ny leilighet. Leveringstid skulle være fire uker, men jeg tenkte det var verdt å være noen uker uten sofa og spisebord for å få det jeg ville ha. Det tok først 12 uker å få tingene. Da de kom var det feil farge på en av de, og det tok da 6 nye uker før jeg hadde alle møblene mine i hus. Ikke en eneste gang tok butikken kontakt med meg for å fortelle at det var forsinket, og jeg fikk ingen beklagelser. Tredobbel så lang levering som avtalt var visst helt vanlig og noe man måtte regne med fikk jeg inntrykk av. De ansatte var hyggelige da jeg var i butikken for å handle da, men jeg vil uansett ikke handle der igjen.Anonymous poster hash: c13c3...c40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå