Kittykat Skrevet 4. november 2014 #281 Del Skrevet 4. november 2014 Samma faen det! Muslim er muslim! Anonymous poster hash: 3af00...475 Ikke alle muslimer er like. De er like forskjellige som alle oss andre. Bare fordi en person er muslim, så betyr ikke det at akkurat den muslimen er jævlig og ekstrem, som enkelte muslimer er. Pluss at alle mennesker har rett på å bli behandlet med respekt uansett tro. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #282 Del Skrevet 4. november 2014 Nei, men jeg kan bare gå så vanvittig langt som å anta at de fleste ikke er høyere utdannet eller ligger over snittet i lønn med mindre de eier butikken. Jeg er snart lege og fler i klassen min jobber i butikk ved siden av studiet. En fyr jobber i klesbutikk, muligens Zara. Broren min studerer IT og jobber på el-butikk. Og en fyr jeg kjenner både jobber i kassa på Netcom og er butikksjef uten VGS engang, ingen ser ned på ham, han er ung og har blitt steinrik og har kjøpt en sykt dyr leilighet. Synes du er litt dømmende og trangsynt. Anonymous poster hash: de0e6...1c5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #283 Del Skrevet 5. november 2014 Kanskje ikke en butikk, men går aldri dit uansett. Egon resturanten i Tyholttårnet. Har utelukkende dårlige erfaringer med restauranten. Mat som kommer sent, mat som aldri kommer, feil mat, mat som er kald, insekt i salaten, skitne toaletter, dyre priser for lite mat. Eneste grunnen til å dra dit er for utsikten. Anonymous poster hash: d3f27...3d9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 5. november 2014 #284 Del Skrevet 5. november 2014 Carlings. De ansatte er så sykt innpåslitne og alt for opptatte av å selge. Det er slitsomt å gå inn fordi de snakker høl i huet på alle kundene, og man får så vidt stå i prøverommet i fred før de kommer med "et annet alternativ". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. november 2014 #285 Del Skrevet 5. november 2014 Carlings. De ansatte er så sykt innpåslitne og alt for opptatte av å selge. Det er slitsomt å gå inn fordi de snakker høl i huet på alle kundene, og man får så vidt stå i prøverommet i fred før de kommer med "et annet alternativ". Jeg er motsatt av deg, Carlings er det eneste stedet jeg faktisk føler de vil hjelpe. Om det er fake eller ikke gjør meg lite, så lenge jeg får hjelp til å finne det jeg leter etter. Jeg HATER å kjøpe bukser fordi jeg er kort i bena, stor over rumpa og smal i midja, men de er veldig flinke på å finne ting som kan passe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #286 Del Skrevet 5. november 2014 Synes alle butikker med ansatte som kommer og spør om hjelp, er irriterende. Derfor passer H&M og lignende butikker meg bra. Anonymous poster hash: 08946...68c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #287 Del Skrevet 5. november 2014 Kid.. Jeg skulle kjøpe masse pynteputer, sengeteppe, sengetøy osv da vi skulle ha visning. For det første stod dem bare å glodde på meg i sikkert 30min, uten å hverken tilby hjelp eller hilse. Når jeg omsider spør om hjelp til putefyll i rett størrelse til trekket får jeg et surt svar "har du virkelig ikke det hjemme?!" Samtidig som hun ler hånlig. Mersalg var virkelig et ukjent fenomen.. Hun himler bare så med øynene og går bort til en medarbeider for å skravle bak kassa. Ikke mye hjelp å få der!! Kunne ikke engang peke meg i riktig retning. Jeg tok veska mi på armen og handlet et annet sted. Der mistet dem noen tusenlapper. Anonymous poster hash: 46d28...62c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #288 Del Skrevet 5. november 2014 Tehuset, i Grensen Oslo sentrum. Verste "service" jeg har opplevd.Anonymous poster hash: a2d5c...a4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mutz Skrevet 6. november 2014 #289 Del Skrevet 6. november 2014 Elkjøp Gullgruven i Åsane. Kundeservicen er ikke-eksisterende og kunder har de visst ikke tid til. Handlet der senest i helgen, vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet og kjøpte litt kjøkkenmaskiner og tv. Hele butikken var den helgen på 20%. Vi pekte på en av de dyrere kaffemaskinene vi skulle ha etter å ha ventet en evighet på en ansatt, og når vi kom hjem så vi at vi hadde fått feil modell - ikke rart vi ble overrasket over prisen i kassen. Når vi dro tilbake på mandag ble vi møtt av en sur kjerring som tydeligvis var lei av livet, vi kunne få bytte maskinen men ikke snakk om at vi skulle få de 20% i avslag. Helt urimelig da vi EGENTLIG skulle kjøpt maskinen på lørdagen og fått rabatten da, men så skal vi ikke få den pga en feil de selv har gjort? Orket ikke krangle mer, så sa ok og betalte mellomlegget. Etter første kaffekoppen hjemme sa det pang og maskinen tok fyr. Dro tilbake og måtte vente nesten en time for å levere den inn, og når vi skulle få en ny sto vi som noen idioter inne i butikken i 20 minutter mens vi ventet på en ledig ansatt. De hadde visst ikke flere inne av den modellen, så da fikk vi pengene tilbake og dro rett på Expert og kjøpte samme maskinen på 2 min uten et eneste problem. Aldri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 9. november 2014 #290 Del Skrevet 9. november 2014 Elkjøp Gullgruven i Åsane. Kundeservicen er ikke-eksisterende og kunder har de visst ikke tid til. Handlet der senest i helgen, vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet og kjøpte litt kjøkkenmaskiner og tv. Hele butikken var den helgen på 20%. Vi pekte på en av de dyrere kaffemaskinene vi skulle ha etter å ha ventet en evighet på en ansatt, og når vi kom hjem så vi at vi hadde fått feil modell - ikke rart vi ble overrasket over prisen i kassen. Når vi dro tilbake på mandag ble vi møtt av en sur kjerring som tydeligvis var lei av livet, vi kunne få bytte maskinen men ikke snakk om at vi skulle få de 20% i avslag. Helt urimelig da vi EGENTLIG skulle kjøpt maskinen på lørdagen og fått rabatten da, men så skal vi ikke få den pga en feil de selv har gjort? Orket ikke krangle mer, så sa ok og betalte mellomlegget. Etter første kaffekoppen hjemme sa det pang og maskinen tok fyr. Dro tilbake og måtte vente nesten en time for å levere den inn, og når vi skulle få en ny sto vi som noen idioter inne i butikken i 20 minutter mens vi ventet på en ledig ansatt. De hadde visst ikke flere inne av den modellen, så da fikk vi pengene tilbake og dro rett på Expert og kjøpte samme maskinen på 2 min uten et eneste problem. Aldri igjen. wow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 9. november 2014 #291 Del Skrevet 9. november 2014 Var på jakt etter kjole og var innom en liten butikk på Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. Prøvde en kjole ( det var kjoler til jobb, hvis det har noe å si) og gikk ut av prøverommet for å se den i speilet i butikken. Da kommer er av de ansatte bort til meg, og sier : du har trusene alt for langt ned! Hvorpå hun tar tak i trusene mine ( gjennom kjolen) og drar/røsker dem høyere opp 😳. Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe, men i etterkant tenker jeg at det kvalifiserte til lettere hudfletting. Går ikke tilbake dit for å si det slik. (Til info: det var en butikk m merkeklær. Jeg er nærmere 40 år og har råd til å handle der. Det var en hipster g-string, så den skulle sitte lavt. Hadde naturlig nok valgt en annen truse hvis jeg skulle brukt kjolen ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 9. november 2014 #292 Del Skrevet 9. november 2014 Var på jakt etter kjole og var innom en liten butikk på Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. Prøvde en kjole ( det var kjoler til jobb, hvis det har noe å si) og gikk ut av prøverommet for å se den i speilet i butikken. Da kommer er av de ansatte bort til meg, og sier : du har trusene alt for langt ned! Hvorpå hun tar tak i trusene mine ( gjennom kjolen) og drar/røsker dem høyere opp . Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe, men i etterkant tenker jeg at det kvalifiserte til lettere hudfletting. Går ikke tilbake dit for å si det slik. (Til info: det var en butikk m merkeklær. Jeg er nærmere 40 år og har råd til å handle der. Det var en hipster g-string, så den skulle sitte lavt. Hadde naturlig nok valgt en annen truse hvis jeg skulle brukt kjolen ) Å herregud Hadde det skjedd meg er det ikke umulig at den ansatte hadde fått seg en strak høyre.......... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #293 Del Skrevet 9. november 2014 og når vi kom hjem så vi at vi hadde fått feil modell - ikke rart vi ble overrasket over prisen i kassen. Karma is a bitch. Dere la merke til at prisen var lavere enn forventet, og trodde derfor at de hadde slått inn feil pris, slik at dere kunne slippe billig unna? Men ingen av dere vurderte å si i fra der og da? Synes dette var til pass for dere. Anonymous poster hash: 4a3ae...90b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 9. november 2014 #294 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Var på jakt etter kjole og var innom en liten butikk på Sandvika storsenter. Husker ikke hva den heter. Prøvde en kjole ( det var kjoler til jobb, hvis det har noe å si) og gikk ut av prøverommet for å se den i speilet i butikken. Da kommer er av de ansatte bort til meg, og sier : du har trusene alt for langt ned! Hvorpå hun tar tak i trusene mine ( gjennom kjolen) og drar/røsker dem høyere opp . Jeg ble så paff at jeg ikke sa noe, men i etterkant tenker jeg at det kvalifiserte til lettere hudfletting. Går ikke tilbake dit for å si det slik. (Til info: det var en butikk m merkeklær. Jeg er nærmere 40 år og har råd til å handle der. Det var en hipster g-string, så den skulle sitte lavt. Hadde naturlig nok valgt en annen truse hvis jeg skulle brukt kjolen ) Jeg har relativt få intimsperrer, men det der..............................) Jeg liker virkelig ikke å gå på MAC på Oslo City. Jesus for et gnål hver gang jeg går der. Litt samme på Glassmagasinet og, men de er betraktelig mer aksepterende for at man trenger tid til å se gjennom ting selv. Den ene selgeren på Glassmagasinet argumenterte gjentakende for at jeg bare måtte ha grønn øyenskygge som brudesminke.............. Husker godt episoden i jula i forfjor hvor en ikke så smart ansatt på MAC Oslo City absolutt skulle ha meg til å kjøpe et produkt/kort eller noe hvor noe av fortjenesten gikk til en barneby. Når jeg takket nei ble hun oppriktig sur og belærte meg om "krig og fred og sånn" (takk, jeg har bare jobbet i verdens største humanitære organisasjon, vært frivillig i de samme, er giver i X antall organisasjoner, er statsviter(aka jeg er ikke imbesil på politikk) og jobbet da med politikk innen de områdene hun beskrev). Jeg tok kajalen, betalte og gikk derfra Ellers er betjeningen på Oslo Hudpleieklinikk på Majorstuen så ufattelig late og sure at jeg har sluttet handle der. Type "hva er forskjell på denne fra Decleor og denne fra Matis?" / "Vet ikke" / "Eh......nei....hva tror du passer best til veldig tørr hud" / *kikker på kremen, sier noe helt random*. De gir også feilinformasjon, vet ikke om helt vanlige ingredienser(eks bismuth, det hadde de aldri hørt om). På Grunerløkka derimot får man normal service. Det mest irriterende jeg vet er når de henger på deg som en klegg fra du kommer inn, men ikke kan noe som helst om produktene de selger. Endret 9. november 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #295 Del Skrevet 9. november 2014 Den lokale dyrebutikken, der en av de ansatte sa "Hæ, har du virkelig valgt det navnet til hunden din?!", lo og ropte til en kollega på andre siden av butikken at hun måtte komme å se denne hunden med DET navnet. Det var ikke et uvanlig navn, heller.Anonymous poster hash: 4c19d...fc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #296 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg liker virkelig ikke MAC-butikkene. Nå har jeg vært både på Kløverhuset i Bergen, og på Kvadrat i Stavanger. Flere av de ansatte er så innpåslitne og påtrengende. Første gangen: Jeg skulle kjøpe en foundation. For å finne ut hvilken foundation jeg trengte, så ville hun prøvesminke meg først. "Ja denne passer deg perfekt. Nå har jeg brukt en concealer under foundation, sånn at hunden din blir plettfri. Du må kjøpe denne også altså, ellers blir det ikke like pent. Nå som vi er ferdige, så trenger du et mattende pudder, for at sminken skal sitte bedre." Eh javell? Jeg kom inn der for å kjøpe foundation, så ber hun meg kjøpe sminke for over 1000 kroner. Synes ikke det er god service altså, å presse folk til å kjøpe langt mer enn de egentlig skulle. Jeg kom der for en foundation, og ikke 100 andre varer! Jeg prøvde å si ifra underveis, men hun bare pusha på. Andre gangen: Favorittfoundation min hadde gått tom, så da måtte jeg kjøpe meg ny. Jeg: Hei skulle gjerne kjøpt en flaske med pro longwear foundation. Hun: Ja ok. *Finner det frem* Hun: Ja hva mer? Jeg: Nei det var alt. Hun: Ehm okei. *Himler med øynene* Som om det ikke var nok å bare kjøpe en ting. Kom på at jeg har vært på MAC tre ganger faktisk. Har en episode til. Skulle faktisk ha foundation denne gangen også. Visste hva jeg ville ha, siden dette har vært favorittproduktet mitt i lang tid. Jeg: Hei. Skulle gjerne hatt en foundation. Den heter *blabla*, og er nr *blabla*" Hun: Neinei. Jeg anbefaler heller denne her typen. *Viser et annet produkt* Jeg ser at du har litt tørr hud, så da passer denne foundation bedre. Jeg: Ja det kan godt være. Men jeg vil ha den jeg alltid har brukt. Hun: Ja men siden du har tørr hud, så ville jeg heller gått for denne. Jeg: Okei, men jeg vet hvilken jeg vil ha! Hun: Javell da! Men da kan jeg ikke garantere at det vil bli seende bra ut. Jeg: Okei. Anonymous poster hash: d6774...1f6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. november 2014 #297 Del Skrevet 9. november 2014 Den lokale dyrebutikken, der en av de ansatte sa "Hæ, har du virkelig valgt det navnet til hunden din?!", lo og ropte til en kollega på andre siden av butikken at hun måtte komme å se denne hunden med DET navnet. Det var ikke et uvanlig navn, heller.Anonymous poster hash: 4c19d...fc1 Det har jeg opplevd mange ganger, men hunden min HAR et skikkelig rart navn også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noope Skrevet 9. november 2014 #298 Del Skrevet 9. november 2014 Den lokale dyrebutikken, der en av de ansatte sa "Hæ, har du virkelig valgt det navnet til hunden din?!", lo og ropte til en kollega på andre siden av butikken at hun måtte komme å se denne hunden med DET navnet. Det var ikke et uvanlig navn, heller.Anonymous poster hash: 4c19d...fc1 Kanskje kollegaens hund/katt/ektemann ble kalt det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #299 Del Skrevet 9. november 2014 I sympati med min bestevennine handler jeg ikke på Bohus. Hun og mannen hadde akktuat kjøt nyttt hus, mye større enn det forrige, og skulle møblere en masse, bla et nytt gjesterom, ny komplett spisestue, ny dobbeltseng osv. Jeg tror de hadde regnet med å bruke ca 30-40 000, men hun ble nektet å handle der uten at hun hadde med seg ektemannen! De er begge i 30-årene, men damen "på gulvet" nektet å ta i mot bestilling eller noe uten at ektemannen var med. Enden på visen var at han kom ned til butikken i lunchen sin, de handlet det mest prekære, og shoppet resten i en annen by. De tapte nok ca 25-30 000 på det... Anonymous poster hash: da738...280 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #300 Del Skrevet 9. november 2014 I sympati med min bestevennine handler jeg ikke på Bohus. Hun og mannen hadde akktuat kjøt nyttt hus, mye større enn det forrige, og skulle møblere en masse, bla et nytt gjesterom, ny komplett spisestue, ny dobbeltseng osv. Jeg tror de hadde regnet med å bruke ca 30-40 000, men hun ble nektet å handle der uten at hun hadde med seg ektemannen! De er begge i 30-årene, men damen "på gulvet" nektet å ta i mot bestilling eller noe uten at ektemannen var med. Enden på visen var at han kom ned til butikken i lunchen sin, de handlet det mest prekære, og shoppet resten i en annen by. De tapte nok ca 25-30 000 på det... Anonymous poster hash: da738...280 Nei?? Seriøst?? Var det hans kort da eller noe? Men dette burde hun jo klage til Bohus om!! Anonymous poster hash: 7982d...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå