Eneri Skrevet 20. juli 2015 #481 Del Skrevet 20. juli 2015 Disse nektet å gi meg spesifikasjoner på hvordan synet mitt var. Selv etter to kontroller og brillekjøp til flerfoldige tusen kroner. De var ikke interessert i at jeg skulle bruke informasjonen jeg "fikk" der skulle brukes til å kjøpe billigere briller eller linser på nettet. Fikk til slutt vite styrken min (fikk en håndskrevet post it lapp) , men det hjelper lite når man ha skjeive hornhinner på begge øya. Og man trenger jo også kurven og hele pakka der. Samboern min gikk på specsavers og fikk med seg en lapp hvor alt han trengte å vite sto, UTEN Å SPØRRE EN GANG! Anonymous poster hash: 6dade...4f4 Hos den optikeren jeg bruker til linse- og brillekjøp fikk jeg et kort (type bankkort-størrelse) med alle spesifikasjoner på synet mitt, uten å spørre om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #482 Del Skrevet 20. juli 2015 Nikita. Frisørkjeden, altså. Var der for et år siden for å klippe tuppene. Kom inn i salongen og sa at jeg hadde time. Ble hentet av frisøren som bare sa "Kom". Sa ikke hei eller velkommen. Så jeg fulgte etter ham bort til stolen og satte meg ned. Det ENESTE han sa var "Hva vil du" (han var åpenbart fra Øst-Europa et sted). Så forklarte jeg at jeg bare ville klippe en cm ettersom jeg sparer til langt hår. Ellers sa han omtrent bare fem ord i løpet av oppholdet mitt der. Da jeg skulle betale endte det på 770 kroner eller noe sånt. Og jeg var der i kun et kvarter og klipte en cm! Fikk bare ekstremt dårlig service og dyr hårklipp på et low end sted. Har ikke gått tilbake dit siden, heller ikke for å kjøpe sjampo eller annet. Nikita. Frisørkjeden, altså. Var der for et år siden for å klippe tuppene. Kom inn i salongen og sa at jeg hadde time. Ble hentet av frisøren som bare sa "Kom". Sa ikke hei eller velkommen. Så jeg fulgte etter ham bort til stolen og satte meg ned. Det ENESTE han sa var "Hva vil du" (han var åpenbart fra Øst-Europa et sted). Så forklarte jeg at jeg bare ville klippe en cm ettersom jeg sparer til langt hår. Ellers sa han omtrent bare fem ord i løpet av oppholdet mitt der. Da jeg skulle betale endte det på 770 kroner eller noe sånt. Og jeg var der i kun et kvarter og klipte en cm! Fikk bare ekstremt dårlig service og dyr hårklipp på et low end sted. Har ikke gått tilbake dit siden, heller ikke for å kjøpe sjampo eller annet. Måtte betale over 3000 for å farge etterveksten hos Nikita-salong en gang. Aldri mer Nikita. Anonymous poster hash: b7b12...f35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 21. juli 2015 #483 Del Skrevet 21. juli 2015 Artig tråd 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #484 Del Skrevet 21. juli 2015 Det åpner en ny butikk her om ikke så lenge, og den kommer jeg aldri til å støtte fordi hun som skal drive den prøvde å ødelegge forholdet mellom meg og samboeren min. Hvordan går det med den butikken?Anonymous poster hash: c0add...a14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #485 Del Skrevet 3. august 2015 Netty på Kløverhuset. Hjelpes for noen intense damer! Greit at de vil hjelpe men jeg er ikke helt der at jeg syns det er kjempegreit at de drar forhenget til side og begynner å dra i stropper og sånn helt uprovosert begynne å måle deg rundt puppestellet. Da føles det faktisk litt befriende å stikke innom H&M der de fleste gir en faen i melonstørrelsen din. Heldigvis Jeg prøvde meg også der en gang. Jeg har små pupper, og var ute etter en enkel bh med litt polstring slik at brystvortene ikke skulle synes gjennom, samtidig som den var bred nok rundt ryggen. Var ikke ute etter noe støtte (trengs ikke...), og slett ikke ute etter noe push-up (ingenting å pushe på...). Alt dette forklarte jeg til ekspeditøren, hvorpå hun finner frem den ene push-upen etter den andre. Når hun ser at de ikke funker, tilbyr hun meg å kjøpe to silikoninnlegg til bare 1100,- per stk, og insisterer på at jeg må ha sånne for å se bra ut. Da takket jeg for meg. Det ble med den ene gangen. Vil gjerne fortsatt se ut som meg selv, med små pupper og det hele... Anonymous poster hash: 72eec...216 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #486 Del Skrevet 3. august 2015 Måtte betale over 3000 for å farge etterveksten hos Nikita-salong en gang. Aldri mer Nikita.Anonymous poster hash: b7b12...f35 Ahh, Nikita, ja. Gode gamle minner.... Var der for å stusse håret litt en tid tilbake, og hun som skulle stå for spetakkelet sa ikke hei eller noe, bare pekte på stolen jeg skulle sitte i. Deretter begynte hun å gre håret mit, men så gadd hun ikke mer, så hun sa jeg kunne gjøre det selv. Så hun satt i frisørstolen ved siden av meg og drakk kaffe og leste magasiner mens jeg børstet håret mitt. Helt komisk! Vasking gadd hun heller ikke, så hun sprayet litt vann på hodet mitt med en sprayflaske. På toppen av hodet. Jeg skulle jo stusse tuppene (???). Så gjorde jeg kardinalfeilen det er å be om litt oppklipp foran, så håret skulle falle litt mykere mot ansiktet. Tsjupp!, sa det, så hadde hun klippet en god og stor rett vinkel inn mot håret. Altså, det så jo ikke helt friskt ut. På dette tidspunktet kom endelig en annen frisør løpende mens hun lo nervøst, og påpekte at dette tross alt var en stilig frisyre, men kanskje litt mer dramatisk (og sprø) enn jeg hadde bedt om. Men hva kunne hun gjøre? Skaden hadde jo allerede skjedd. Så da var det bare å føne topplokket og sende meg hjem. Heller ikke dette uten diverse komplikasjoner. For frisøren holdt føneren på samme sted over så lang tid at jeg plutselig brølte ut i smerte, og øret mitt var illrødt og verkende. Jeg hadde fader meg fått en mindre heteskade på øret! Og så... Så skulle de søren meg ha over tusen kroner for galskapen!! Jeg holdt på eksplodere i vinkler bortover lokalet. Jeg kom ingen vei med å prøve å nekte dem penger, og til sist tenkte jeg at tusen kroner i grunn var verdt det for å komme meg vekk og slippe å se de fjolsene noe mer. Holder meg laaaaangt unna Nikita. OG Adam & Eva Anonymous poster hash: 11c32...c47 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 3. august 2015 #487 Del Skrevet 3. august 2015 Bunnpris i munkegata Trondheim. En "sivil" vakt sprang etter meg i butikken for han trodde jeg stjal. Hva om å skjule seg litt slik at jeg ikke oppdaget han? Sendte klage for det der var det mest uvehagelige jeg har opplevd. Fikk aldri svar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 3. august 2015 #488 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har også en Nikitahistorie! Jeg klipper meg faktisk fast på Nikita fordi min faste frisør der er UTROLIG dyktig, men dagen jeg hadde time på var hun syk så jeg fikk telefon tilbud om at en annen frisør kunne klippe meg i stedet. Dette var en torsdag og jeg skulle i bryllup på lørdagen og MÅTTE klippe fuglereiret, så jeg takket ja. Nikitaen jeg går til er på et kjøpesenter og har lite lokale uten venteområde av noe slag. Timen min var kl 17, og jeg var der 1658. "Frisøren din er ikke helt ferdig med kunden ennå, kom tilbake om 10 minutter". 1610: "Frisøren din er ikke ferdig ennå... kom tilbake om 5 minutter" 1620: "Hun er ikke helt klar ennå, kom tilbake om åtte minutter". Dere forstår tegninga... klokken 1800, en time etter den opprinnelige avtalen var frisøren min klar til å ta i mot meg. Da hadde jeg gått frem og tilbake med ti minutters intervaller fra 1658 til 1800. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #489 Del Skrevet 4. august 2015 Cubus- Bogstadveien. ALLE er sure...har truffet på samtlige av de ansatte i kassen. Gått innom for å handle småtteri til/fra jobb, ALLTID like sure. Anonymous poster hash: 4dd0a...d1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #490 Del Skrevet 5. august 2015 Carlings Sørlandssenteret.. De spiller så EKSTREMT høy musikk at man faktisk må rope!!Anonymous poster hash: 73deb...64d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #491 Del Skrevet 5. august 2015 Har noen frisør-historier selv - Jeg skulle klippe håret litt nederst, og ringte inn og fortalte at jeg ville stusse litt. "Herreguuud så mye hår!" sukker frisøren når jeg setter meg i stolen. Etter å ha klippet meg en time, sukker hun igjen. "Nå skulle jeg egentlig være ferdig med deg, men siden du har såååå mye hår må jeg bruke ekstra tid". Jeg sa jeg ikke hadde opplevd kommentarerer som dette før (har jo hatt tjukt hår hele livet), og sa "hvorfor i himmelens navn sa du ikke at du hadde mye hår da du bestilte time? Har du ikke respekt for vår tid?" Haha. Jeg måtte smile litt, og sa det aldri har vært noe problem tidligere.. Hun sa ikke mer resten av klippen. Pinlig stillhet. Husker ikke helt hvor dette var, men var på et senter. - En annen gang skulle en dame føne og rette håret mitt. Hun hadde fønet en stund, og til slutt sa hun "Nå er det vel nesten tørt?". Begynte å rette håret med varm tang i håret, so fortsatt hadde våte områder. Spraket og røk fra jernet, og håret ble slitt, og det lukta ikke særlig godt.. Evneveike folk ass.. - Også en annen histore (ikke frisør). Jeg var vel 15-16 og ønsket meg en spesifikk CD, gikk inn på platekompaniet, og så at de solgte den for 79,- der. Jeg skrapte sammen nøykatig 79,- og dro av sted til Platekompaniet på Majorstua. Fant CD-en i hylla med prislapp hvor det stod 79,- på. Tok den med til kassa, og samtalen gikk sånn hun: Da blir det 89,- Jeg: Det står 79,- på CD-en hun: Det er feil, den koster 89,- Jeg: Hvorfor står det 79,- på den da? Hvis dere har gjort feil, skal jo ikke det gå utover meg..? hun: Det driter jeg i.. Den koster 89,- Jeg: På platekompaniet.no koster den også 79,- hun: Jammen det er andre priser da!! Det skjønner du vel!! Den koster 89,-!! jeg: Men da MÅ dere SKRIVE 89,- på prislappen!? Hun: Du får den ikke til 79,-... Jeg: Hvorfor ikke?? Det står 79,- på den? hun: JAVEL SÅ FÅR DU DEN TIL 79,- DA!! :frustrert: Jeg: Fint! Det var det jeg ville :helen: Hun: (slenger cd-en på meg uten pose en gang) jeg: Ha en fin dag videre!! Hun: :frustrert: :frustrert: Jeg er ikke veldig kranglete egentlig, men hadde venta lenge på denne CD-en, hadde dratt ens ærend med banen ned til majorstua for å kjøpe den, og hadde faktisk ikke de 10,- ekstra. Hadde flexikort og 79,-. Hadde det stått 89,- på CD-en hadde det vært ok, men det stod 79,-. Jobbet i butikk selv senere, og hvis det er annen pris på hylla enn på kassa etter den blir slått inn, får de varen til prisen på hylla. Skikkelig kranglete megge, men tviler på at hun jobber der mer... Anonymous poster hash: 2bf19...779 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #492 Del Skrevet 9. august 2015 Cubus på det nye kjøpesenteret på hamar. Guttene som jobber der er greie, men kvinnfolka er sure. Flere ganger har JEG måttet si hei til den ansatte i kassa. Og de blir rett og slett sure om du ikke vil benytte deg av 3-for2-tilbudet. Anonymous poster hash: cc89c...f2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 9. august 2015 #493 Del Skrevet 9. august 2015 Cubus- Bogstadveien. ALLE er sure...har truffet på samtlige av de ansatte i kassen. Gått innom for å handle småtteri til/fra jobb, ALLTID like sure.Anonymous poster hash: 4dd0a...d1f Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 9. august 2015 #494 Del Skrevet 9. august 2015 Har noen frisør-historier selv - Jeg skulle klippe håret litt nederst, og ringte inn og fortalte at jeg ville stusse litt. "Herreguuud så mye hår!" sukker frisøren når jeg setter meg i stolen. Etter å ha klippet meg en time, sukker hun igjen. "Nå skulle jeg egentlig være ferdig med deg, men siden du har såååå mye hår må jeg bruke ekstra tid". Jeg sa jeg ikke hadde opplevd kommentarerer som dette før (har jo hatt tjukt hår hele livet), og sa "hvorfor i himmelens navn sa du ikke at du hadde mye hår da du bestilte time? Har du ikke respekt for vår tid?" Haha. Jeg måtte smile litt, og sa det aldri har vært noe problem tidligere.. Hun sa ikke mer resten av klippen. Pinlig stillhet. Husker ikke helt hvor dette var, men var på et senter. - En annen gang skulle en dame føne og rette håret mitt. Hun hadde fønet en stund, og til slutt sa hun "Nå er det vel nesten tørt?". Begynte å rette håret med varm tang i håret, so fortsatt hadde våte områder. Spraket og røk fra jernet, og håret ble slitt, og det lukta ikke særlig godt.. Evneveike folk ass.. - Også en annen histore (ikke frisør). Jeg var vel 15-16 og ønsket meg en spesifikk CD, gikk inn på platekompaniet, og så at de solgte den for 79,- der. Jeg skrapte sammen nøykatig 79,- og dro av sted til Platekompaniet på Majorstua. Fant CD-en i hylla med prislapp hvor det stod 79,- på. Tok den med til kassa, og samtalen gikk sånn hun: Da blir det 89,- Jeg: Det står 79,- på CD-en hun: Det er feil, den koster 89,- Jeg: Hvorfor står det 79,- på den da? Hvis dere har gjort feil, skal jo ikke det gå utover meg..? hun: Det driter jeg i.. Den koster 89,- Jeg: På platekompaniet.no koster den også 79,- hun: Jammen det er andre priser da!! Det skjønner du vel!! Den koster 89,-!! jeg: Men da MÅ dere SKRIVE 89,- på prislappen!? Hun: Du får den ikke til 79,-... Jeg: Hvorfor ikke?? Det står 79,- på den? hun: JAVEL SÅ FÅR DU DEN TIL 79,- DA!! :frustrert: Jeg: Fint! Det var det jeg ville :helen: Hun: (slenger cd-en på meg uten pose en gang) jeg: Ha en fin dag videre!! Hun: :frustrert: :frustrert: Jeg er ikke veldig kranglete egentlig, men hadde venta lenge på denne CD-en, hadde dratt ens ærend med banen ned til majorstua for å kjøpe den, og hadde faktisk ikke de 10,- ekstra. Hadde flexikort og 79,-. Hadde det stått 89,- på CD-en hadde det vært ok, men det stod 79,-. Jobbet i butikk selv senere, og hvis det er annen pris på hylla enn på kassa etter den blir slått inn, får de varen til prisen på hylla. Skikkelig kranglete megge, men tviler på at hun jobber der mer... Anonymous poster hash: 2bf19...779 Haha ja, kunden skal få varen til prisen som står på den. Bra du ikke ga deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #495 Del Skrevet 9. august 2015 Carlings Sørlandssenteret.. De spiller så EKSTREMT høy musikk at man faktisk må rope!!Anonymous poster hash: 73deb...64d Samme med alle Bikbok og HM butikker. Spiller så høy musikk der inne, at jeg nesten blir litt bekymret på de ansattes vegne.. vil ikke høy musikk 8 timer hver dag i ukevis føre til hørelsskader? Anonymous poster hash: 58d54...48b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 9. august 2015 #496 Del Skrevet 9. august 2015 Egon byporten. Ikke kan de service, ikke kan de lage mat, og med de prisene... Fatter ikke at det alltid er folk der, akkurat som om det ikke finnes alternativer i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #497 Del Skrevet 9. august 2015 Egon byporten. Ikke kan de service, ikke kan de lage mat, og med de prisene... Fatter ikke at det alltid er folk der, akkurat som om det ikke finnes alternativer i Oslo. Tipper det stort sett er folk utenbysfra. Anonymous poster hash: 69268...298 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 9. august 2015 #498 Del Skrevet 9. august 2015 Haha ja, kunden skal få varen til prisen som står på den. Bra du ikke ga deg! Kunden har faktisk ikke krav på å få den prisen. Men forbrukerrådet anbefaler butikker å gi den som en service. Priser endrer seg både opp og ned. Men jeg hadde slått den inn til 79kr uten å krangle på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 9. august 2015 #499 Del Skrevet 9. august 2015 Kunden har faktisk ikke krav på å få den prisen. Men forbrukerrådet anbefaler butikker å gi den som en service. Priser endrer seg både opp og ned. Men jeg hadde slått den inn til 79kr uten å krangle på det Ah, greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #500 Del Skrevet 9. august 2015 Carlings. De har riktignok endel kult der, men jeg synes det er latterlig at klærne henger langt opp etter veggen så kunden/ansatte må bruke en "stokk" for å få ned klær. (Hvertfall her jeg bor, vet ikke om det er slik på andre carlingsbutikker...) Men ikke nok med det, når det henger såpass høyt opp, så hadde det kanskje vært greit at det stod tydelige prislapper der de henger høyt og er utenfor kundens rekkevidde, istedet for at kunden skal stresse med å få plagget ned bare for å få vite prisen på plagget.... Var forøvrig en gang jeg jeg fant ett plagg jeg hadde lyst på der, men den ansatte var opptatt så da fikk jeg jo selvfølgelig ikke sett på plagget, da plagget hang høyt oppe. Får da være grenser på hvor avhengig en skal være av ansatte for å få ned ett plagg eller finne ut pris, så nei takk, jeg dropper carlings. Anonymous poster hash: aa462...584 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå