mimimosa Skrevet 13. februar 2015 #341 Del Skrevet 13. februar 2015 Vinmonopolet på Steen og Strøm. Det begynner å bli en stund siden nå, men jeg var der med lillesøsteren min og vi var begge i 20-årene. Det var bare jeg som handlet, viste leg og betalte i kassa. Skulle så til å legge vinflaska i vår felles koffert som søsteren tilfeldigvis hadde trillet på inne i butikken. Da reiser mannen i kassa seg og tordner så hele polet hører det: "Det er straffbart å kjøpe alkohol til mindreårige, langing er ulovlig!" Jeg skvetter som et helvete, men sier: "Jeg har handlet til meg selv, vi deler koffert og jenta er over 20 år." "Det kan vel ikke jeg vite," svarer han surt tilbake og forlanger å se leg - NEI det kan han ikke vite, men hva med å høflig be om legitimasjon før du beskylder meg for å begå et lovbrudd??? Det er helt vanlig praksis på andre pol jeg har vært på å sjekke leg på alle i et følge selv om bare en betaler. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #342 Del Skrevet 13. februar 2015 Big Bite Oasen. Fy faen for en drittsur fyr som jobber der. Brøler deg inn i ansiktet om du ikke fikk med deg hva han sier(snakker jævlig utydelig) De jentene som jobber der er hyggelige men det er nesten bare han der. Typisk.Anonymous poster hash: ab159...2c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. februar 2015 #343 Del Skrevet 13. februar 2015 Var på Løplabbet i går og tok en test og kjøpte nye sko. Jeg er forsåvidt fornøyd med servicen, men syns det var noget spesielt at han som hjalp meg klødde seg i skrittet støtt og stadig Ikke sååå keen på å gå tilbake..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #344 Del Skrevet 13. februar 2015 Verso på Åsane senter. Her-re-gud. Hun ene ansatte forfulgte meg. Jobber selv i klesbutikk, så er alltid hyggelig og imøtekommende når jeg er kunde selv, og det beit hun tydeligvis på. Uansett hvilke retning jeg snudde meg i, begynte hun å fortelle om plagg. Da en annen ansatt sa et ord til henne, og hun snudde seg, LØP jeg ut av butikken Anonymous poster hash: 8fb8e...e7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #345 Del Skrevet 14. februar 2015 Vikinghotellet i Bjerkvik, rettere sagt restauranten. Herrejesus... Jeg og min mor kjøpte oss hamburgertallerken der på gjennomfart, vi var de eneste i restaurenten. Varte og det rakk før maten kom, og burgeren til min mor var frossen i midten, så hun gikk til kassen med den. Servitøren river bare tallerkenen fra henne, peker mot bordet der jeg fremdeles sitter og ber henne om å gå å sette seg. Han kommer tilbake og klasker akkurat den samme frosne burgeren på bordet og sier han hadde snakket med kokken og den var ikke kald. I mellomtiden hadde jeg funnet et langt, svart hår i min burger, så jeg sa i fra til servitøren. Og da ble jeg utskjelt og han mente det var mitt hår(ja, jeg som er blond, helt klart!). På dette punktet forlangte vi å få pengene tilbake for å gå, og da trampet han ut på kjøkkenet, kokken kommer, og er enda mer rasende enn servitøren! Trodde et øyeblikk jeg skulle ende i slosskamp med kokken, så sint var han. Knuffer han vekk og tar med meg min mor uten burger, uten penger. Skrev mail til hotellet og varslet mattilsynet men fikk aldri noe svar fra noen av dem. Makan. Anonymous poster hash: 1779f...be1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #346 Del Skrevet 14. februar 2015 Jafs på Gol! Er ikke en butikk men nevner det likevel. Makan til frekk kjerring som jobber der. Søsteren min skulle bestille noe mat og var litt usikker på hva hun skulle ha. Kvinnemennesket bak kassa sa: bli ferdig a.. Ble litt satt ut jeg. I tillegg var det noen folk som klagde på at kafen deres var kald, og sjarmtrollet bak kassen svarte "det er den faen ikke". Koselig sted! Men sist gang jeg var innom var det en blid mann som jobbet der så vet ikke om hu fikk sparken eller hva. Anonymous poster hash: daa8c...13b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanne__ Skrevet 15. februar 2015 #347 Del Skrevet 15. februar 2015 Unngår så langt jeg kan å handle i lokalbutikker, drar heller til nabobyen og storhandler der, for jeg liker atmosfæren der bedre og jeg slipper fordomsfulle blikk fra sladrekjerringene rundt her som jeg aldri kommer til å slippe innpå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #348 Del Skrevet 15. februar 2015 Lindex på galleriet i Bergen. Venninnen min skulle kjøpe en tights, spurte ekspeditrisen om hvor hun fant tightsene. "Du passer ikke inn i tightsene her uansett, så ingen vits å prøve" sa hun til venninnen min. For det første ante jo ikke denne damen om tightsen var til meg (som er slankere enn venninnen min) eller om den var til noen andre. Hun er en L/XL og disse størrelsene har de vel der slik som alle andre steder. Vi fant en tights og skulle betale, da sier ekspeditrisen mens hun drar oppi livet på tightsen: "jaja, det er vel i hvert fall mindre sjanse for at denne ryker så fort enn tightsen du har på deg". Stod der med hakeslepp, sa til venninnen min at vi går der i fra uten å kjøpe noe. Cubus på Sundt - parfymeavd. Makan til sure mennesker skal man lete lenge etter. Har flere ganger tatt meg selv i å tenke på hvorfor jeg går tilbake der, men boikottet stedet for 2,5 år siden da jeg spurte om hjelp til å finne riktig farge på foundation, fikk til svar at: "du ser vel at jeg holder på å ta på plass varer? Du må vente til jeg er ferdig!" Gikk derifra sporenstreks. Anonymous poster hash: df498...811 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #349 Del Skrevet 16. februar 2015 Cubus på Sundt - parfymeavd. Makan til sure mennesker skal man lete lenge etter. Har flere ganger tatt meg selv i å tenke på hvorfor jeg går tilbake der, men boikottet stedet for 2,5 år siden da jeg spurte om hjelp til å finne riktig farge på foundation, fikk til svar at: "du ser vel at jeg holder på å ta på plass varer? Du må vente til jeg er ferdig!" Gikk derifra sporenstreks. Anonymous poster hash: df498...811 Jeg liker heller ikke Cubus på Sundt!! Føler meg forfulgt hver gang jeg går inn der, som for å si det mildt ikke er ofte lenger... Anonymous poster hash: 12b94...22d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #350 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg liker heller ikke Cubus på Sundt!! Føler meg forfulgt hver gang jeg går inn der, som for å si det mildt ikke er ofte lenger...Anonymous poster hash: 12b94...22d Jeg har også dårlige erfaringer derfra.. Men ikke klesbutikken, kun parfymeriet! Anonymous poster hash: 8fb8e...e7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 16. februar 2015 #351 Del Skrevet 16. februar 2015 Den butikken jeg aldri besøker igjen er en Kiwi. Jeg var der for 3 år siden, skulle kjøpe sopp, de i butikken var dårlige, så jeg spurte en ansatt om de kunne se om de hadde noen andre på lager. Den ansatte klikket på meg, "hva faen er galt med disse? " jeg svarer " de er delvis råtne" og den ansatte : " det er de faen ikke". Det endte med at jeg ble utskjelte og forlot butikken, har aldri handlet der igjen, noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #352 Del Skrevet 17. februar 2015 Min bestefar gikk inn på byens hotteste motebutikk og spurte om de hadde herrebenklær. Jentene bak disken bare sto og flirte av han. Utrolig dårlig gjort mot et eldre menneske synes jeg.Anonymous poster hash: fb3ab...0c2 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 18. februar 2015 #353 Del Skrevet 18. februar 2015 Living. Skulle kjøpe seng, var innom en ukedag i sekstiden. Det var veeeeldig lite kunder i butikken, etter å ha gått gjennom 80% av hele overetasjen hadde vi sett 2 andre kunder, og kanskje 4 ansatte. Da vi kom bort til avdelingen med sengene, var det en kunde som fikk hjelp. Vi tenkte å vente på tur og ga ansatte tegn til at vi trengte hjelp. Hun så på oss og nikket. Da satte vi oss ned på en seng rett ved infodisken. Den ansatte forsvant med kunden for å hjelpe med noe annet, og kom ikke tilbake. Jeg tok meg en runde i øverste etasje, og fant ikke en ENESTE ansatt. Gikk tilbake til samboeren min som heletiden hadde ventet ved infodisken ved sengene. Vi ble enig om å vente 5 min til før vi ikke gadd mer. Etter en stund kom en ansatt og stilte seg i disken og skrev noe greier på pcen, uten å se på oss en gang. Da jeg gikk helt bort og stilte meg fremfor henne, og sa "unnskyld?" for å prøve å få kontakt. Helt uten å se på meg en gang, tok hun opp en hånd (som i "talk to the hand"), mens hun sa: "et øyeblikk". Etter 3-5 minutter uten at hun hadde sett opp fra pcen. Snudde jeg meg til samboeren min som tydelig kokte, og da HØYT: "Vi går på en annen butikk og kjøper seng, her vil de tydeligvis ikke ha kunder" Siste gang jeg var på Living Lagunen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 18. februar 2015 #354 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg har også dårlige erfaringer derfra.. Men ikke klesbutikken, kun parfymeriet! Anonymous poster hash: 8fb8e...e7c Jeg fikk en leksjon av en sur dame på Cubus Sundt da jeg skulle kjøpe concealer til å ha under øynene som 16-åring. Hadde en del urenheter. Da jeg kom frem i disken utbrøt damen "DU VET DU IKKE KAN BRUKE DENNE PÅ KVISER SANT?????" Jeg svarte rolig at ja, jeg skulle bruke den under øynene. Da presterte hun å si det en gang til i en nedlatende tone, bare sånn for sikkerhets skyld. Samt og komme med gode tips om hvordan jeg ikke burde legge meg med sminke Husker jeg syns det var forferdelig flaut, og hun ga bare gass videre. Var sjeleglad da jeg endelig kom meg unna, og har aldri handlet der igjen. Endret 18. februar 2015 av Skogkløver 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #355 Del Skrevet 18. februar 2015 NameIt triaden. Var innom der for en time siden og opplevde en utrolig dårlig service. Butikken var rotete, jeg fikk ingen hjelp og den blonde ansatte stod bare å hang ved kassen og tittet på mobilen. Fikk ikke engang et enkelt ''Hei''. Skuffende, da jeg vanligvis får god hjelp ellers av andre ansatte som er en brunette og en blondie. Synd, jeg som pleier å være der ofte .. Nesten slik at jeg må be om timelistene for å time når jeg drar dit Anonymous poster hash: 54fc3...22c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guacamole Skrevet 18. februar 2015 #356 Del Skrevet 18. februar 2015 Høyer i Trondheim. Jeg spyr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #357 Del Skrevet 18. februar 2015 Elixia Ullevaal Stadion Anonymous poster hash: db84b...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 18. februar 2015 #358 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg tror du bare har vært uheldig. Jeg har alltid fått god service der. Selv unngår jeg The Body Shop. Nei. Jeg synes også at enkelte som jobber på Sentrum zoo er litt snerpete Men går heller på Midtun zoo eller den på bystasjonen Endret 18. februar 2015 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minted Skrevet 19. februar 2015 #359 Del Skrevet 19. februar 2015 Tja, var borte i en ganske udugelig PT på Elixia Lade, kommer nok til å bruke senteret igjen, men håper virkelig jeg ikke treffer på vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 19. februar 2015 #360 Del Skrevet 19. februar 2015 Jafs på Gol! Er ikke en butikk men nevner det likevel. Makan til frekk kjerring som jobber der. Søsteren min skulle bestille noe mat og var litt usikker på hva hun skulle ha. Kvinnemennesket bak kassa sa: bli ferdig a.. Ble litt satt ut jeg. I tillegg var det noen folk som klagde på at kafen deres var kald, og sjarmtrollet bak kassen svarte "det er den faen ikke". Koselig sted! Men sist gang jeg var innom var det en blid mann som jobbet der så vet ikke om hu fikk sparken eller hva. Anonymous poster hash: daa8c...13b Skriver under på denne. Samme opplevelse der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå