Gå til innhold

Alovera's dagbok

Anbefalte innlegg

Gjest Otilie
Skrevet

Hei :vinke:

Signerer for sniklesing :wink:

Ønsker deg en fin kveld!

Skrevet

Mat er nam, alovera! :hoppe:

Skrevet

Så hyggelig du tok turen innom da Otilie :-) Velkommen skal du være!!!

Aniola- Fisken :klem:

Nå skal jeg sykkle meg en treningsrunde... gleder meg!

Skrevet

Frisk og rask etter trening :hoppe:

Herlig!

Gjest gjest1
Skrevet

Flink du er til å trene Alovera! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei igjen!

Det er deilig å gå tur og være i aktivitet, sant? Da kan man jo også unne seg litt ekstra god mat, kan man ikke? :wink:

Jeg er så glad i vafler jeg da, så det har jeg unna meg i dag! :)

Ha en fortsatt fin helg!

:klem:

K

Skrevet

Heisann! Du har jo fått kjempelang dagbok allerede, jo, så gøy! Var ute og gikk lang tur i går opp på et fjell (ihvertfall syns jeg det er et fjell.. er vel egentlig en ås eller noe sånt). Skikkelig deilig - spesielt på vei ned igjen, hihi :-)

Håper det er like fint vær hos deg som det er her hos meg. Deilig sol :-) Skal du ha ferie i sommer? Tror ikke det blir ferie på oss før ut på høsten pga den nye jobben. Kanskje du har noen gode tips?

Klem fra Nana

Skrevet

Veslo: :vinke: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller??

Kverula: VAFLER :sikle: Det er godis det!! Spiser det nesten bare om sommeren.. men det fikk jeg skikkelig lyst til å lage til helgen!! mmm...

Aniola-Fisken: :kose: Hyggelig å se deg her inne.

Nana: Ja denne dagboken vokser jo i kjempe fart.. jeg har jo fått så mange hilsner her inne :-D Jeg har satt meg opp på noen uker ferie senere i sommer, men har enda ikke kommet på hva jeg skal gjøre. Kunne trenge noen tips selv. Tror faktisk jeg kunne tenke meg å være i skandinavia i sommer... det er jo så deilig her om sommeren. Det eneste som er viktig for meg er å være i nærheten av sjøen i ferien.

Men nå skal jeg ta meg en runde på KG før jeg slenger meg på sofaen med en bok :)

Skrevet

Hvilken bok da?

Er så herlig å lese :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trives utrolig godt i på ferie i Sverige, så det anbefaler jeg på det sterkeste! :)

Gleder meg til jeg skal dra - i juli!

Ha en fin kveld!

K

Skrevet

Hei på deg,

Her har jeg ikke vært før :-)

Velkommen som dagboknabo i a-gblokka!

Blir spennende å følge med videre i boken din!

Ha en flott kveld!

Klem fra lilja

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag, venne :)

Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Denne dagboken vokser raskt :-)

Er det ikke hyggelig å få en slik mottakelse??

Ville i grunn bare si god helg! Håper du koser deg! :klem:

Skrevet

Å så søte dere er ... som kommer innom å legger igjen hilsner til meg :) sender over en klem til alle!

:klem: Aniola-Fisken: Leser Maria Gripe nå.. skyggen på steinbenken..søt bok.. helt annerledes fra ting jeg har lest tidligere.

:klem: Kverula: Hvor i Sverige annbefaler du da?

:klem: Fredslilja: Velkommen til min dagbok, stikk gjerne innom igjen. Ha en god kveld

:klem: Mylian: Takk for det... god helg til deg.. håper du får en fin helg!!!

:klem: Otilie : :blomst:

:klem: Naken: God helg til deg også! Har du noen planer i helgen da? Jeg skal bare kose meg hjemme i helgen..Gleder meg!

:klem: Ine2: Hyggelig å se deg her.. ja denne dagboken vokser jammen fort.. det er jo såå hyggelig! Du får kose deg i helgen du også!

Skrevet

Er bare innom en snartur nå i kveld.. har vært på besøk, og kom akkurat hjem.

Skriver mer i morgen :-) Da skal jeg ta meg en dagbokrunde også :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Veslo: :vinke: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller??

Eg trenar så lenge ryggen tillet det. Var aktiv friidretts-utøvar til inntil to år sidan, då ein prolaps i ryggen satte ein stoppar for satsinga... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...