Gjest Otilie Skrevet 16. juni 2004 #41 Skrevet 16. juni 2004 Hei Signerer for sniklesing Ønsker deg en fin kveld!
Alovera Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #43 Skrevet 16. juni 2004 Så hyggelig du tok turen innom da Otilie :-) Velkommen skal du være!!! Aniola- Fisken Nå skal jeg sykkle meg en treningsrunde... gleder meg!
Alovera Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #44 Skrevet 16. juni 2004 Frisk og rask etter trening Herlig!
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2004 #46 Skrevet 16. juni 2004 Hei igjen! Det er deilig å gå tur og være i aktivitet, sant? Da kan man jo også unne seg litt ekstra god mat, kan man ikke? Jeg er så glad i vafler jeg da, så det har jeg unna meg i dag! Ha en fortsatt fin helg! K
Nana Skrevet 17. juni 2004 #48 Skrevet 17. juni 2004 Heisann! Du har jo fått kjempelang dagbok allerede, jo, så gøy! Var ute og gikk lang tur i går opp på et fjell (ihvertfall syns jeg det er et fjell.. er vel egentlig en ås eller noe sånt). Skikkelig deilig - spesielt på vei ned igjen, hihi :-) Håper det er like fint vær hos deg som det er her hos meg. Deilig sol :-) Skal du ha ferie i sommer? Tror ikke det blir ferie på oss før ut på høsten pga den nye jobben. Kanskje du har noen gode tips? Klem fra Nana
Alovera Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #49 Skrevet 17. juni 2004 Veslo: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller?? Kverula: VAFLER Det er godis det!! Spiser det nesten bare om sommeren.. men det fikk jeg skikkelig lyst til å lage til helgen!! mmm... Aniola-Fisken: Hyggelig å se deg her inne. Nana: Ja denne dagboken vokser jo i kjempe fart.. jeg har jo fått så mange hilsner her inne :-D Jeg har satt meg opp på noen uker ferie senere i sommer, men har enda ikke kommet på hva jeg skal gjøre. Kunne trenge noen tips selv. Tror faktisk jeg kunne tenke meg å være i skandinavia i sommer... det er jo så deilig her om sommeren. Det eneste som er viktig for meg er å være i nærheten av sjøen i ferien. Men nå skal jeg ta meg en runde på KG før jeg slenger meg på sofaen med en bok
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2004 #51 Skrevet 17. juni 2004 Jeg trives utrolig godt i på ferie i Sverige, så det anbefaler jeg på det sterkeste! Gleder meg til jeg skal dra - i juli! Ha en fin kveld! K
Fredslilja Skrevet 17. juni 2004 #52 Skrevet 17. juni 2004 Hei på deg, Her har jeg ikke vært før :-) Velkommen som dagboknabo i a-gblokka! Blir spennende å følge med videre i boken din! Ha en flott kveld! Klem fra lilja
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2004 #57 Skrevet 18. juni 2004 Denne dagboken vokser raskt :-) Er det ikke hyggelig å få en slik mottakelse?? Ville i grunn bare si god helg! Håper du koser deg!
Alovera Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #58 Skrevet 18. juni 2004 Å så søte dere er ... som kommer innom å legger igjen hilsner til meg sender over en klem til alle! Aniola-Fisken: Leser Maria Gripe nå.. skyggen på steinbenken..søt bok.. helt annerledes fra ting jeg har lest tidligere. Kverula: Hvor i Sverige annbefaler du da? Fredslilja: Velkommen til min dagbok, stikk gjerne innom igjen. Ha en god kveld Mylian: Takk for det... god helg til deg.. håper du får en fin helg!!! Otilie : Naken: God helg til deg også! Har du noen planer i helgen da? Jeg skal bare kose meg hjemme i helgen..Gleder meg! Ine2: Hyggelig å se deg her.. ja denne dagboken vokser jammen fort.. det er jo såå hyggelig! Du får kose deg i helgen du også!
Alovera Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #59 Skrevet 18. juni 2004 Er bare innom en snartur nå i kveld.. har vært på besøk, og kom akkurat hjem. Skriver mer i morgen :-) Da skal jeg ta meg en dagbokrunde også
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2004 #60 Skrevet 18. juni 2004 Veslo: det er deilig å trene ja..merker jeg får overskudd av det. Nå er det jo spesielt godt, siden det er så fint å trene ute. Trener du eller?? Eg trenar så lenge ryggen tillet det. Var aktiv friidretts-utøvar til inntil to år sidan, då ein prolaps i ryggen satte ein stoppar for satsinga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå