Alovera Skrevet 12. juni 2004 #1 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja.ja...så var det Aloveras tur til å ha en dagbok... spennende :-) Jeg har enda ikke bestemt meg for hvordan denne dagboken skal bli, men det finner jeg vel ut av etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #2 Del Skrevet 12. juni 2004 K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2004 Min første gjest i dagboken ... såå hyggelig.. takk for det Kverula God natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 #4 Del Skrevet 12. juni 2004 Tittei der Velkommen til kg og velkommen som dagbokskriver. Håper du får en fin søndag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 12. juni 2004 #5 Del Skrevet 12. juni 2004 Har vel tid å springe innom med en velkomstklem til en ny nabo :-) VELKOMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juni 2004 Skulle akkurat til å logge ut for å legge meg, men så så jeg at Fisk og Chanela hadde lagt igjen en hilsen til meg... Det bar hyggelig... god natt til dere begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #7 Del Skrevet 13. juni 2004 En natthilsen til deg. Velkommen som dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #8 Del Skrevet 13. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juni 2004 :-) Takk for hilsner Balenciaga og veslo. For en nydelig dag...solen skinner og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke er på stranden akkurat nå.. hmm...jo det er nok det jeg skal... stikker innom her i kveld i steden Ha en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #10 Del Skrevet 13. juni 2004 Heisann Alovera :-) Tusen takk for hilsen i dagboken min, håper du har en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 13. juni 2004 #11 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei og velkommen som dagbok-skriver! Klem fra Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2004 #12 Del Skrevet 13. juni 2004 velkommen som dagbokskriver! Håper du trives her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #13 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei Alovera! Velkommen til KG og gratulerer med dagbok! :-) :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #14 Del Skrevet 13. juni 2004 Gratulerer med dagbok og velkommen til Kg Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. juni 2004 #15 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei Gratulerer med dagboken! :dagensrose: Skal bli spennende å følge med! Håper du har en kjempe fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 13. juni 2004 Å så hyggelig.. ja her må jeg si at jeg føler meg velkommen Takk for hilsner alle sammen. Har hatt en fantastisk dag ved sjøen i dag... bare slappet av med en god bok og jordbær...herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #17 Del Skrevet 13. juni 2004 Så deilig det må ha vært ved sjøen i dag, og med en god bok og en kurv med jordbær kan man ikke ha det bedre! Håper du har brukt solkremen din mer flittig enn meg i dag! Ønsker deg ei fin uke! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 13. juni 2004 Kverula Ja det var en perfekt dag Husket heldigvis solkremen Håper du blir bedre snart da! God Kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #19 Del Skrevet 13. juni 2004 Har hatt en fantastisk dag ved sjøen i dag... bare slappet av med en god bok og jordbær...herlig! Det høres helt herlig avslappende ut, akkurat slik en fin sommerdag skal tilbringes. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #20 Del Skrevet 13. juni 2004 Høres ut som om du har hatt en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå