Gå til innhold

Oppkjøring i morgen og ødelagt..


snoker

Anbefalte innlegg

Gjest Timber

Lykke til. Pust med magen, prat om alt mulig rart med sensor og ta det med ro.

Og verden går ikke under dersom man ikke lykkes første gang. Da får man bare en ny sjanse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! Jeg hadde oppkjøring på mandag og var full av angst selv. Ristet og skalv gjennom hele oppkjøringen.. Men jeg sto! Dette greier du skal du se!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo på at sensor også har sovet godt ;) er god og mett og blid og fornøyd siden det snart er helg :P

Hvis jeg bare er flink nok til å øke farten der det er god sikt, sakke ned der det er vikeplikt i boligfelt osv, sjekke blindsone ut av motorvei, se ofte i speiler, gire jevnt, ikke vente for å vike for den bilen som kommer langt før rundkjøringen for å være snill ;) og slike ting så vil dette gå bra..

Enn så lenge er hvertfall nervene i kontroll, jeg håper bare det fortsetter slik når jeg setter meg i bilen..

Det kommer til å gå knall. Tips. kle på deg noe lekkert i dag så sensor får noe pent å se på. Feks dyp utringning og tights.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå knall. Tips. kle på deg noe lekkert i dag så sensor får noe pent å se på. Feks dyp utringning og tights.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Haha prøve å forføre han med andre ord ;) kan jo distrahere han med sjarmen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte selvfølgelig å stryke :(

Prøvetimen rett før gikk som en drøm, jeg kjørte kjempe bra og trodde faktisk det skulle gå.

Men så kom sensor og presenterte seg med navn og at - jeg blir ofte kalt strykegjernet men ikke tenkt på det du..

Da var det gjort for min del kan du si..

Knotet med masse feil jeg ikke gjør til vanlig så stryken var riktig i den forstand..

Men da er det bare å prøve igjen den 13. juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var dumt. Kjør så mye du har muligheten til i mellomtiden!

Håper du ikke er overtroisk angående neste oppkjørings dato :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe nei fredag den 13. får vi se på som en lykkedag ;) Da SKAL jeg klare det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Det var kjipt. Hva tror du skal gjøre neste gang som gjør at du ikke stryker? Fulgte du rådet mitt om å kle deg sexy. Du kunne kanskje doblet dosen med sobril?



Anonymous poster hash: 03ef3...0e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Hmm. Det var kjipt. Hva tror du skal gjøre neste gang som gjør at du ikke stryker? Fulgte du rådet mitt om å kle deg sexy. Du kunne kanskje doblet dosen med sobril?

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Nå finnes det kvinnilge sensorer også da. Jeg hadde en dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en halv sobril en stund før kjøretimen med kjørelærer, det gikk kjempe bra, men jeg kjente at virkningen gikk ut på en måte før oppkjøringen så neste gang tenker jeg å ta en kvart før kjøretimen og en kvart før oppkjøringen..

jeg kledde meg sexy med fin topp og bukse ;) sminket meg nok til at det ikke var "naturlig" og prøvde å prate lett med sensoren, men han var rett og slett negativ og vanskelig å prate med...

Frem til neste gang skal jeg kjøre med flere forskjellige i familien, bla svigerfar, onkelen til samboer, mamma, tanter osv for å bli roligere med "fremmede" i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Trist med disse sensorene som er negative og vanskelige. Hva er vitsen liksom? Jeg hadde blitt deprimert om jeg på jobb skulle hatt slike holdninger. De må jo være sure i privatlivet også.

Du får bare stå på. Fortsett å kle deg sexy og fortsett å være den glajenta du er.



Anonymous poster hash: 03ef3...0e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er bra du strøk. Å ta Sobril og lignende før man skal kjøre bil er IKKE bra. 15 mg sobril tilsvarer 1 i promille!

Anonymous poster hash: 24f06...982

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det er bra du strøk. Å ta Sobril og lignende før man skal kjøre bil er IKKE bra. 15 mg sobril tilsvarer 1 i promille!

Anonymous poster hash: 24f06...982

Nå synes jeg du er hard. Hun har et problem med angst, og dette er medisinen hennes. I en slik presset situasjon kjører hun mye bedre med sobril.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er hard. Hun har et problem med angst, og dette er medisinen hennes. I en slik presset situasjon kjører hun mye bedre med sobril.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Hadde du sagt det samme til en alkoholiker? Bare ta deg en liten øl, så roer du nervene.

Anonymous poster hash: 24f06...982

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå har du vært gjennom det. Jeg strøk også på første oppkjøring, jeg følte meg heller ikke sikker på kjøreskolebilen og følte meg egentlig ikke klar. På andre oppkjøring var SUPERforsiktig, og besto med glans, men med kommentar om at jeg var litt for forsiktig. Forskjellen fra første til andre time var at sensoren andre gang var så utrolig mye mer hyggelig! Krysser fingre for at det går bedre neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du sagt det samme til en alkoholiker? Bare ta deg en liten øl, så roer du nervene.

Anonymous poster hash: 24f06...982

Hun er ikke rusmisbruker. En vesentlig forskjell. Hun tar kun angstdempende medisin når hun av og til skal noe spesielt.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unødvendig å presentere seg som strykejernet. Jeg fikk også oppkjøring med en dame som var kjent som det, men det var det ikke før etter oppkjøringen at kjørelæreren min fortalte meg. Hadde jeg visst det på forhånd ville jeg også ha strøket.

Masse lykke til på neste oppkjøring. Nå er du én erfaring rikere. Neste gang sitter den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke rusmisbruker. En vesentlig forskjell. Hun tar kun angstdempende medisin når hun av og til skal noe spesielt.

Anonymous poster hash: 03ef3...0e4

Å ta B-preparater før bilkjøring er bare ikke en holdbar løsning.

Anonymous poster hash: 24f06...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en halv sobril en stund før kjøretimen med kjørelærer, det gikk kjempe bra, men jeg kjente at virkningen gikk ut på en måte før oppkjøringen så neste gang tenker jeg å ta en kvart før kjøretimen og en kvart før oppkjøringen..

jeg kledde meg sexy med fin topp og bukse ;) sminket meg nok til at det ikke var "naturlig" og prøvde å prate lett med sensoren, men han var rett og slett negativ og vanskelig å prate med...

Frem til neste gang skal jeg kjøre med flere forskjellige i familien, bla svigerfar, onkelen til samboer, mamma, tanter osv for å bli roligere med "fremmede" i bilen :)

Er du helt lam i hodet?

MAN KJØRER IKKE NÅR MAN TAR SOBRIL. HALLO!

Anonymous poster hash: e9548...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...