Gå til innhold

Mange sykepleiere som klager over lønna.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel... Jeg jobber selv kveld, natt og helg/helligdager, har til tider mye stress på jobben, og jeg tjener ganske mye mindre enn en sykepleier. Hører noen meg klage? Ehnei...

Du må nesten oppgi hvilken utdannelse du har og hvilket yrke det er snakk om for at dette skal være relevant.

Anonymous poster hash: f0d31...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vernepleier, nyutdannet i fjor vår. Men siden jeg har unger og arbeidserfaring fra annen type jobb har jeg full lønnsansiennitet (10 år). Jeg har en fast 100% stilling og jobber 2-delt turnus. Grunnlønnen min er 420.700,- med tillegg blir det et sted mellom 480.000,- og 500.000,- Dette er samme lønn som sykepleiere har, jeg synes det er en helt grei lønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vernepleier, nyutdannet i fjor vår. Men siden jeg har unger og arbeidserfaring fra annen type jobb har jeg full lønnsansiennitet (10 år). Jeg har en fast 100% stilling og jobber 2-delt turnus. Grunnlønnen min er 420.700,- med tillegg blir det et sted mellom 480.000,- og 500.000,- Dette er samme lønn som sykepleiere har, jeg synes det er en helt grei lønn :)

Nei, det er 15.000 mer. Vi har 405.000 med full ansiennitet. Men jeg var også fornøyd med den lønnen som nyutdannet. Jeg forstår derimot at sykepleierne som har jobbet i 30 år og har samme lønn som meg ikke er det.

Anonymous poster hash: 2a843...5c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er 15.000 mer. Vi har 405.000 med full ansiennitet. Men jeg var også fornøyd med den lønnen som nyutdannet. Jeg forstår derimot at sykepleierne som har jobbet i 30 år og har samme lønn som meg ikke er det.

Anonymous poster hash: 2a843...5c9

Ikke i den kommunen jeg jobber i, der lønna 420.700,- ved full ansiennitet både for sykepleiere og vernepleiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...