Gå til innhold

Kjæreste spandere kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar alle sammen :) Jeg må nok spørre om å låne penger ja, eller se om det er noen på finn som kanskje selger en kjole. Er ikke det at jeg også skal se "velstående" ut, men jeg vil jo føle meg komfortabel. Hadde jeg vært han hadde jeg betalt for det, og jeg har ofte kjøpt klær til han om jeg har sett noe fint, enda jeg ikke har så god råd. Men det har jeg gjort fordi jeg vil glede han, selvom klærne aldri har falt i smak og kun ligger innerst i klesskapet hans, hehe. Dere får si ifra om dere kjenner noen i Buskerud området som skal selge en kjole som er pent brukt og som passer til bryllup :)

TS.



Anonymous poster hash: 1d876...acd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt seriøst, dere har vært sammen i 5 år og du tørr ikke spørre han om hva du skal gjøre når du ikke har råd til kjole til 1000 kr?

Hvis han tjener dobbelt så mye som deg, så kan det ikke være helt ukjent at han har spandert noe på deg innimellom. (På lik linje som om det var du som tjente dobbelt så mye)

Anonymous poster hash: 56437...8b0

Han har jo såklart spandert mat og sånt, men aldri noe klær o.l. Han er ganske gnien, om jeg kan si det sånn. Fler som har lagt merke til det, venner og familien min. Om vi har vært på besøk hos søstern min og skal kjøpe noe mat, så ber jeg han alltid ta med kortet mitt, litt for å teste han også. Og han tar alltid imot kortet mitt, og betaler med det for ting jeg skal ha. Sier ikke at det er en selvfølge at han skal betale mine ting, men innimellom hadde det jo vært fint. Jeg hadde/har gjort det samme for han mange ganger, enda jeg har hatt veldig lite igjen av lønningen, selvom han har en del på konto.

Anonymous poster hash: 1d876...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo såklart spandert mat og sånt, men aldri noe klær o.l. Han er ganske gnien, om jeg kan si det sånn. Fler som har lagt merke til det, venner og familien min. Om vi har vært på besøk hos søstern min og skal kjøpe noe mat, så ber jeg han alltid ta med kortet mitt, litt for å teste han også. Og han tar alltid imot kortet mitt, og betaler med det for ting jeg skal ha. Sier ikke at det er en selvfølge at han skal betale mine ting, men innimellom hadde det jo vært fint. Jeg hadde/har gjort det samme for han mange ganger, enda jeg har hatt veldig lite igjen av lønningen, selvom han har en del på konto.

Anonymous poster hash: 1d876...acd

Himmel, er så glad for at de færreste er slik. Det hadde irritert meg så ille... at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Og 1000 kr er ikke mye for en kjole. Hva er det de andre mener du skal gå i, noe slutty sarv fra superkul.no til 199,-?

Ja, banner sikkert i kirka så det jomer her nå, men det kunne ikke bry meg mindre...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genic

Han har jo såklart spandert mat og sånt, men aldri noe klær o.l. Han er ganske gnien, om jeg kan si det sånn. Fler som har lagt merke til det, venner og familien min. Om vi har vært på besøk hos søstern min og skal kjøpe noe mat, så ber jeg han alltid ta med kortet mitt, litt for å teste han også. Og han tar alltid imot kortet mitt, og betaler med det for ting jeg skal ha. Sier ikke at det er en selvfølge at han skal betale mine ting, men innimellom hadde det jo vært fint. Jeg hadde/har gjort det samme for han mange ganger, enda jeg har hatt veldig lite igjen av lønningen, selvom han har en del på konto.

Anonymous poster hash: 1d876...acd

Da synes jeg du skal respektere at han er sparsommelig og kjøpe deg kjole selv, evt låne kjole av en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal respektere at han er sparsommelig og kjøpe deg kjole selv, evt låne kjole av en venninne.

"Sparsommelig"? Gjerrig heter det!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville funnet en kjole som er mye billigere, ville aldri prøvd å få kjæresten til å kjøpe en kjole til meg.

Men du kan jo finne en kjole og vise den til kjæresten og spørre hva han tenker. Om han vil at du skal ha en "fin og dyr" kjole, så kan det jo tenkes at han tilbyr å spandere en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de ikke kjoler med rygg på Nelly? Alle de der var for tacky til å bruke i bryllup. Syns jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i fem år. Familien hans er veldig velstående, og jeg føler at jeg må ha en kjole som "sklir" inn i dem sitt miljø, og kjole man kan bruke i bryllup er som regel dyrt. Han har dobbelt så stor lønn som meg.

Anonymous poster hash: 1d876...acd

Synes godt du kan la han hjelpe deg med utgiftene til kjole. :)

Han gjør det nok mere enn gjerne.

Og folkens: 1000; kr for en anstendig kjole til bryllup er ikke dyrt.

Folk som vil komme i noe til 229; fra HM må gjerne det.

Men jeg ser en som skal på grillfest, når man snakker på sånne billige klær. Ikke en som skal i et bryllup der det kommer velstående gjester.

Hun vil sikkert føle seg like fin som dem, noe hun ikke kommer til å gjøre i en kjole fra Cubus

TS:Jeg ville snakket med kjæresten. Jeg er sikker på at han vil glede deg med en fin kjole du kan ha den dagen. Det ville jeg ha gjort.

Nelly har mange fine kjoler til en mye bedre pris :) Men du kan jo ta det opp med han at du ikke har noe passende og at du virkelig ønsker deg en ny, fin kjole til bryllupet, så kanskje han tar hintet selv og tilbyr seg å betale. Håper det ordner seg :blomst:

Eeh.Man kjøper ikke en horekjole fra Nelly, kaller den fin og stiller i et bryllup.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, er så glad for at de færreste er slik. Det hadde irritert meg så ille... at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.

Og 1000 kr er ikke mye for en kjole. Hva er det de andre mener du skal gå i, noe slutty sarv fra superkul.no til 199,-?

Ja, banner sikkert i kirka så det jomer her nå, men det kunne ikke bry meg mindre...

Nei,det gjør du ikke.

Jeg ser formeg at hun kommer til å få noen merkelige blikk i det bryllupet, fra de andre gjestene om hun kommer i en rimelig ut-på-byen-kjole.

Og jeg tror det vil få skravla til å gå,

Noe brudens foreldre neppe vil like..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i bryllup med en kjole jeg kjøpte for 99 kr på bikbok. Fikk masse skryt for den. Drit i om de er velstående, hvis ikke du er det så er det heller ikke vits i å late som. Syns ikke det er typen din sitt ansvar å betale, hvis han ikke har tilbudt seg av seg selv syns jeg ikke det er så hyggelig å spørre. Evt. si at du sliter med å finne en til rimelig pris og se om han tilbyr seg da.

Trøst, kaller jeg det.

"Vi sier den er fin. Stakkars jenta.."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes godt du kan la han hjelpe deg med utgiftene til kjole. :)

Han gjør det nok mere enn gjerne.

Og folkens: 1000; kr for en anstendig kjole til bryllup er ikke dyrt.

Folk som vil komme i noe til 229; fra HM må gjerne det.

Men jeg ser en som skal på grillfest, når man snakker på sånne billige klær. Ikke en som skal i et bryllup der det kommer velstående gjester.

Hun vil sikkert føle seg like fin som dem, noe hun ikke kommer til å gjøre i en kjole fra Cubus

TS:Jeg ville snakket med kjæresten. Jeg er sikker på at han vil glede deg med en fin kjole du kan ha den dagen. Det ville jeg ha gjort.

Eeh.Man kjøper ikke en horekjole fra Nelly, kaller den fin og stiller i et bryllup.

Hah, når ble kjoler fra Nelly horete? De har ett bredt utvalg i kjoler, ikke bare slike horekjoler som du så pent definerer det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, når ble kjoler fra Nelly horete? De har ett bredt utvalg i kjoler, ikke bare slike horekjoler som du så pent definerer det :)

Kjoler fra Nelly har vært horete lenge...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, når ble kjoler fra Nelly horete? De har ett bredt utvalg i kjoler, ikke bare slike horekjoler som du så pent definerer det :)

Tittet gjennom de 9 første sidene, og så én som etter mitt syn kunne brukes. Den kostet 2300 på salg og forutsetter at den som skal bruke den er både lang og smal. Ellers er det meste der så kort at det ikke passer i bryllup. Så jo, de fleste er det...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit å spørre, du kan jo spørre han om hva du vil. Men jeg synes ikke at det bare skulle mangle at han skal betale en kjole for deg, bare fordi det er søsterens bryllup. Hadde heller spurt om å låne penger, som mange her har foreslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjoler fra Nelly har vært horete lenge...

Tittet gjennom de 9 første sidene, og så én som etter mitt syn kunne brukes. Den kostet 2300 på salg og forutsetter at den som skal bruke den er både lang og smal. Ellers er det meste der så kort at det ikke passer i bryllup. Så jo, de fleste er det...

Nelly har to kategorier med kjoler, en for festkjoler og en for litt mer hverdagslige kjoler, så det er null problem å finne en såkalt ikke-horete kjole der. De har ett bredt utvalg i lange også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst, kaller jeg det.

"Vi sier den er fin. Stakkars jenta.."

Ja, du vet vel alt om hva de tenkte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly har to kategorier med kjoler, en for festkjoler og en for litt mer hverdagslige kjoler, så det er null problem å finne en såkalt ikke-horete kjole der. De har ett bredt utvalg i lange også.

Alle kjolene der har utfordrende utringning der puppene er det første som slår deg i ansiktet.

De andre er kort-korte hverdagskjoler.

Ingenting er for brylluper.

De såkalte "festkjolene" deres er fyllefest-kjoler og ut billige på-byen-kjoler.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...