Gå til innhold

Mulig å få en mann som ikke er forelsket i meg til å bli forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts ser du forsatt etter en løsning så pm meg. Jeg vet av noe som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts ser du forsatt etter en løsning så pm meg. Jeg vet av noe som funker.

Hva funker? :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann sier det som det er. Han er ikke forelsket! Det er så skummelt det du holder på med nå; å tekke han på alle måter for å få han forelsket. Du kommer til å miste deg selv, din selvfølelse kommer til å dale.

Jeg har vært der selv. Var snill, tilgjengelig, stilte opp for en mann i to år som sa han ikke hadde de rette følelsene for meg (og det så jeg og). Så etter denne lange tiden sa han at han elsket meg, men det var for sent..jeg hadde en knust selvfølelse.

Jeg forlot han 1 år etterpå og har nå funnet en mann som "straks" ble forelsket i meg (og jeg i han) og gud så bra det føles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann sier det som det er. Han er ikke forelsket! Det er så skummelt det du holder på med nå; å tekke han på alle måter for å få han forelsket. Du kommer til å miste deg selv, din selvfølelse kommer til å dale.

Jeg har vært der selv. Var snill, tilgjengelig, stilte opp for en mann i to år som sa han ikke hadde de rette følelsene for meg (og det så jeg og). Så etter denne lange tiden sa han at han elsket meg, men det var for sent..jeg hadde en knust selvfølelse.

Jeg forlot han 1 år etterpå og har nå funnet en mann som "straks" ble forelsket i meg (og jeg i han) og gud så bra det føles!!

Men nå har jeg lest her på forumet, flere ganger, at noen bruker lenger tid på å bli forelsket. Måneder, til og med år. Jeg mener ikke at man skal sitte å vente i evigheter og det er ikke sikkert h*n du liker blir forelsket, men det KAN skje. Det må jo være lov med litt håp? Endret av Purple Diamond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...