Gå til innhold

Mulig å få en mann som ikke er forelsket i meg til å bli forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest doktor

Helt klart. Dersom du er interessert, forelsket, det er snakket om og den andre trekker på det, vet ikke helt - så ta et steg tilbake. Kanskje til og med gi signaler om at du kanskje ser etter andre etc. Veldig viktig. Du når sjelden gjennom ved å alltid være der. Det er ikke strategi - det er selvivaretakelse. Og, du gjør deg mye mer synlig ved å bli litt borte en stund.

Er ikke ts. Men synes du man skal å unngå å ta kontakt i det hele tatt? Altså ikke ta initiativ til en samtale engang? Eller være med han/henne som med alle andre? :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror både gutter og jenter kan lukte desperasjon og det er ikke attraktivt.

Slutt å fly etter han og tilfredsstille hans behov, kommer han ikke tilbake da, så har du heller ikke tapt noe, men vunnet en del verdighet og respekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Dersom du er interessert, forelsket, det er snakket om og den andre trekker på det, vet ikke helt - så ta et steg tilbake. Kanskje til og med gi signaler om at du kanskje ser etter andre etc. Veldig viktig. Du når sjelden gjennom ved å alltid være der. Det er ikke strategi - det er selvivaretakelse. Og, du gjør deg mye mer synlig ved å bli litt borte en stund.

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

Nei. Men er man der hele tiden så får man ikke mulighet til f.eks å savne den andre. Lett å bli tatt for gitt. Og husk å si nei og ikke alltid være tilgjengelig. Er også attraktivt med ei som kan ta vare på seg selv.

Noen menn har en merkelig greie med å bli interessert i kvinner som ikke er interesserte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men er man der hele tiden så får man ikke mulighet til f.eks å savne den andre. Lett å bli tatt for gitt. Og husk å si nei og ikke alltid være tilgjengelig. Er også attraktivt med ei som kan ta vare på seg selv.

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente med ditt svar. Men jeg har opplevd at når jeg ikke er interessert i menn i det hele tatt, da kommer det alltid noen som er interessert fordi de fikk vite at jeg ikke var interessert. Det var akkurat som om jeg ble verdt å jakte på fordi jeg ikke viste interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest doktor

Hm. Kan det hende du har skikkelig draget men prøver litt for hardt når du er interessert? At du kommer bedre til din rett når du slapper litt av?

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente med ditt svar. Men jeg har opplevd at når jeg ikke er interessert i menn i det hele tatt, da kommer det alltid noen som er interessert fordi de fikk vite at jeg ikke var interessert. Det var akkurat som om jeg ble verdt å jakte på fordi jeg ikke viste interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Det er ikke noe man gjør for å få folk forelsket i seg. Man er seg selv og ser om den andre personen forelsker seg i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kan det hende du har skikkelig draget men prøver litt for hardt når du er interessert? At du kommer bedre til din rett når du slapper litt av?

Nei tidligere når jeg var veldig interessert (les: håpløst forelsket) i en fyr så var han aldri interessert (forelsket) i meg. Derfor er jeg nå mer interessert i å bli skikkelig kjent med en fyr istedenfor, og kjenne etter om de riktige følelsene dukker opp underveis. Jeg har lært at det er bedre for meg å være uinteressert, og bli godt kjent med personen, og så se hva som skjer.

Men jeg sier aldri ja til å være med en jeg ikke har følelser for.

Endret av Tris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

synes det høres lurt ut.

å ikke være intenst opptatt av den andre i begynnelsen er forøvrig en variant av det å holde (emosjonell) avstand. Ikke alltid dumt

Nei tidligere når jeg var veldig interessert (les: håpløst forelsket) i en fyr så var han aldri interessert (forelsket) i meg. Derfor er jeg nå mer interessert i å bli skikkelig kjent med en fyr istedenfor, og kjenne etter om de riktige følelsene dukker opp underveis. Jeg har lært at det er bedre for meg å være uinteressert, og bli godt kjent med personen, og så se hva som skjer.

Men jeg sier aldri ja til å være med en jeg ikke har følelser for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det høres lurt ut.

å ikke være intenst opptatt av den andre i begynnelsen er forøvrig en variant av det å holde (emosjonell) avstand. Ikke alltid dumt

Bedre å bli kjent først enn å rote til alt med masse følelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You don't know what you have until it's gone." Trekk deg litt unna Ts. Så får han litt rom for tenke seg om, som mange andre også sier. Du må ikke alltid være tilgjengelig for ham, da tror jeg han går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dere sier om å holde avstand, gi han tid og rom, høres greit ut. Men hva om man da virker kald og ikke mottagelig for noe, og så gjør det at han i hvert fall ikke får interesse? Eller skal man ikke tenke sånn?

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Beste måten er jo å være utilgjengelig. Han vil jo begynne å spørre hvorfor du plutselig er utilgjengelig. Har du mistet interessen? Har han deg ikke lenger? Har du funnet en ny mann? Gjør dette uten å være spydig. Og uten å gi ham forklaring på hvorfor du er det. Det er eneste måten å vekke interessen på.

Dette mener jeg, er egentlig bare tull, og man lurer seg selv. Fordi da blir mannen mest sannsynlig kun "interessert" igjen fordi han vil ha henne på kroken igjen. Dette er sikkert den mest utprøvde metoden noensinne, og fåtallet "funker" det for, men de det "funker" for; jeg tviler på at den andre har blitt forelsket for det (man kan ikke plutselig bli forelsket i en person fordi den er utilgjengelig...) og at det heller var en desperat handling fordi man ikke ville miste den oppmerksomheten man først fikk. Så å være likegyldig er kun for å lure en selv. Mener jeg.

Veldig typisk kvinner å bruke denne metoden, funker kanskje i noen uker men tilslutt ender man opp såra fordi mannen ikke var forelska likevel, - igjen.

Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er mulig! Men ikke gjør det!!!!!!

Vær så snill å ikke gjør det, du kommer til å bli såret! Gjort det, vært der, og dette holdt ikke. Det hele ende med at jeg ble veldig såret.

Anonymous poster hash: b9a27...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener jeg, er egentlig bare tull, og man lurer seg selv. Fordi da blir mannen mest sannsynlig kun "interessert" igjen fordi han vil ha henne på kroken igjen. Dette er sikkert den mest utprøvde metoden noensinne, og fåtallet "funker" det for, men de det "funker" for; jeg tviler på at den andre har blitt forelsket for det (man kan ikke plutselig bli forelsket i en person fordi den er utilgjengelig...) og at det heller var en desperat handling fordi man ikke ville miste den oppmerksomheten man først fikk. Så å være likegyldig er kun for å lure en selv. Mener jeg.

Veldig typisk kvinner å bruke denne metoden, funker kanskje i noen uker men tilslutt ender man opp såra fordi mannen ikke var forelska likevel, - igjen.

Jeg har aldri sagt at dette er en sikker metode. Noen ganger vil det slå gjennom, andre ganger ikke. Men det er også eneste muligheten man har, selv om den ikke er 100% sikker. For å alltid være der for mannen er 99% av tilfellene usikkert.

Jeg tenker at hvis en mann som er usikker på sine følelser kanskje ikke helt kjenner den jenta, og dermed ikke er forelsket. Men når man da ikke viser interesse, så jakter han, og da bruker han tid på deg, og kanskje han oppdager sider ved deg som han faktisk faller for fordi han tok seg tid til å kjenne deg?

Jeg sier ikke at slike hjernespill er så gøy, eller riktig, eller noe som helst. Jeg sier heller ikke at det fungerer. Men det kan fungere, og det kan også hende at han bare blir interessert i å jakte og når han endelig har fått deg igjen, så trekker han seg unna. Men det er jo bare å prøve seg litt fram og finne det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Vel, du kan jo prøve med å slutte å gi ham karamellen og se hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig hun er! Men sa han at han ikke var forelsket i henne til å begynne med? Hvor lenge måtte hun vente, og skjedde det noe spesielt, gjorde hun noe annet enn å være snill, hjelpsom og tålmodig?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Heldig?

Jeg vil heller si det er patetisk og trist.

Anonymous poster hash: a2bb2...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...