Gå til innhold

Mulig å få en mann som ikke er forelsket i meg til å bli forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig! Er sånn en av mine ekser fikk meg. Når han sluttet å være tilgjengelig, begynte jeg å være nysjgerrig. Jo mer han ''dreit'' i meg, jo mer ville jeg ha han. Er ikke rart de sier man alltid har lyst til å få det man ikke kan få ..

Endte opp med at jeg virkelig ble forelsket i han. Mot slutten av forholdet så var jeg fortsatt den som satt igjen med følelser, og han uten.

Hvor lang tid tok det før du "skiftet mening"? Og hva gjorde du da? :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veien til en manns hjerte går gjennom magen ;)

Anonymous poster hash: 00333...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at han uansett ikke blir forelsket?

Anonymous poster hash: 45ef6...f77

Hvorfor er det så viktig for deg at han er forelsket i deg? Det er jo et større kompliment og et mer selvstendig valg at han faktisk vil være sammen med deg tross mangel på forelskelse enn at han kun ser seg blind i en forelskelse som aldri er evigvarende uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerte for meg. Først var vi ikke sammen, så var vi sammen i ca en uke, før han sa at det ikke kunne bli noe allikevel, fungerte ikke for ham. Jeg viste ham at jeg var det han ville ha, og jobbet litt med meg selv for å fremstå som jeg hadde mer selvtillit, og det fikk jeg også etter hvert. Og jeg var ute på byen med venninner, når han ringte og ville finne på noe hadde jeg ofte noe fore samme kveld. Han måtte avtale på forhånd. Det var vanskelig å si nei til ham, men fungerte på sikt. Vi er fortsatt sammen etter 7 år.



Anonymous poster hash: 1d2d1...89e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerte for meg. Først var vi ikke sammen, så var vi sammen i ca en uke, før han sa at det ikke kunne bli noe allikevel, fungerte ikke for ham. Jeg viste ham at jeg var det han ville ha, og jobbet litt med meg selv for å fremstå som jeg hadde mer selvtillit, og det fikk jeg også etter hvert. Og jeg var ute på byen med venninner, når han ringte og ville finne på noe hadde jeg ofte noe fore samme kveld. Han måtte avtale på forhånd. Det var vanskelig å si nei til ham, men fungerte på sikt. Vi er fortsatt sammen etter 7 år.

Anonymous poster hash: 1d2d1...89e

Imponerende, du er heldig. :) Hvordan klarte du å vise deg at det var deg han ville ha (bortsett fra det med å gjøre deg selv mer utilgjengelig for å vekke interessen litt mer) ?

Anonymous poster hash: df078...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg at han er forelsket i deg? Det er jo et større kompliment og et mer selvstendig valg at han faktisk vil være sammen med deg tross mangel på forelskelse enn at han kun ser seg blind i en forelskelse som aldri er evigvarende uansett.

Fordi om han blir forelsket i meg, så kan vi ha en fremtid sammen, bli et par. Jeg elsker denne mannen, han er alt jeg har drømt om. Han får meg til å ville bli et bedre menneske, klisjeaktig sagt. For ham så må forelskelse til for å ha et kjæresteforhold, det er tydeligvis ikke nok at vi er seksuelt tiltrukket av hverandre og har sex. Skulle ønske han tenkte annerledes, at seksuell tiltrekning, humor, felles verdier og mål, at alt dette betydde noe, men tydeligvis ikke.

Mitt eneste håp er at han blir forelsket i meg, derfor er det viktig.

Anonymous poster hash: df078...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet du overser alle innlegg som ikke sier det du ønsker å høre, men han blir jo ikke forelsket i deg, TS. Han ble ikke forelsket i deg etter den første tråden du skrev, han ble ikke forelsket i deg etter den andre tråden du skrev og han kommer nok ikke til å bli forelsket i deg etter denne tråden heller. Og det tror jeg faktisk du vet innerst inne, ellers hadde du ikke startet så mange tråder, desperat etter håp.

Han har gjort det helt klart at dere kun har sex, og ikke noe mer. Du kaster bort tiden din, og jo raskere du løsriver deg fra fantasien din, jo raskere kan du finne noen du faktisk kan ha et ordentlig forhold til.

Anonymous poster hash: b2467...959

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du overser alle innlegg som ikke sier det du ønsker å høre, men han blir jo ikke forelsket i deg, TS. Han ble ikke forelsket i deg etter den første tråden du skrev, han ble ikke forelsket i deg etter den andre tråden du skrev og han kommer nok ikke til å bli forelsket i deg etter denne tråden heller. Og det tror jeg faktisk du vet innerst inne, ellers hadde du ikke startet så mange tråder, desperat etter håp.

Han har gjort det helt klart at dere kun har sex, og ikke noe mer. Du kaster bort tiden din, og jo raskere du løsriver deg fra fantasien din, jo raskere kan du finne noen du faktisk kan ha et ordentlig forhold til.

Anonymous poster hash: b2467...959

Hvem er du og hvorfor er du så deprimerende bitter? Hvordan kan du vite at han ikke blir forelsket i meg? Ingen kunne ant at Russland ville annektere Krim om du hadde spurt for noen måneder siden, ingen kunne ant at 22.juli ville hende, ingen kunne ant at Haakon Magnus ville gifte seg med en alenemor....

Ja, sikkert dårlige eksempler, men poenget er jo at ingen vet hva som skjer i morgen, om en måned om et år, ti år.

Jeg overser ingen svar, hvorfor i alle dager synser du om det? Jeg er interessert i å høre om det er noen tips og triks der ute, noe jeg kan gjøre eller si for å øke sjansene for at det usannsynlige vil skje.

Blir oppgitt over slike som deg som ser alt i svart-hvitt og liker å tråkke på andre. Slutt med det.

Anonymous poster hash: df078...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du og hvorfor er du så deprimerende bitter? Hvordan kan du vite at han ikke blir forelsket i meg? Ingen kunne ant at Russland ville annektere Krim om du hadde spurt for noen måneder siden, ingen kunne ant at 22.juli ville hende, ingen kunne ant at Haakon Magnus ville gifte seg med en alenemor....

Ja, sikkert dårlige eksempler, men poenget er jo at ingen vet hva som skjer i morgen, om en måned om et år, ti år.

Jeg overser ingen svar, hvorfor i alle dager synser du om det? Jeg er interessert i å høre om det er noen tips og triks der ute, noe jeg kan gjøre eller si for å øke sjansene for at det usannsynlige vil skje.

Blir oppgitt over slike som deg som ser alt i svart-hvitt og liker å tråkke på andre. Slutt med det.

Anonymous poster hash: df078...f54

Jeg beklager at du ser det sånn, det er nemlig godt ment i den forstand at alt i denne situasjonen tilsier at du på sikt vil få det bedre ved å kutte ut denne fyren. Ting skjer jo ikke i et vakuum, og det er faktisk relativt sjelden at ting skjer fullstendig uten forvarsel eller tegn som peker i en spesiell retning. Krim var for eksempel ikke særlig overraskende for folk med kunnskap om russisk samfunn og historie. Og du poster tråd etter tråd om akkurat det samme, og det eneste som endrer seg fra gang til gang er at du selv sitter dypere i gjørma. Fyren din har jo ikke flyttet seg en milimeter, har han vel? Han står akkurat der han gjorde for noen måneder siden, han liker deg godt, men er ikke interessert på den måten. Dine kort er personlighet, kjemi, sex og "det lille udefinerbare ekstra" og du har spilt alle ut uten resultat. Jeg skulle virkelig ønske at det var noe i det du fortalte som man i det minste kunne tolke positivt, men det er virkelig ingenting av det som tyder på en mann som vil endre mening. Det vet du nok innerst inne selv også, for hadde du virkelig følt at det var mulig at han kunne skifte mening, hadde du ikke hatt behov for disse trådene. Og det gjør innmari vondt å høre, men det er ikke i nærheten så vondt som du kommer til å ha det et stykke ned i løypa hvis han avslutter deres relasjon fordi han har møtt noen han gjerne vil ha et forhold til, og du sitter igjen uten noen rett til å føle deg lurt, fordi han har vært ærlig om premissene hele tiden.

Men selvfølgelig, du har rett i at alt er mulig, og at det er minst 1% sjanse for at han snur på et eller annet tidspunkt. Mitt beste råd er at du spiller litt skittent. Du har prøvd å være alt han vil ha, du har gitt og gitt, og du vet at det ikke funker. Han får alt av deg nå - ta det fra ham. Slutt å være tilgjengelig for ham, kanskje savner han deg og oppdager at han føler mer for deg enn han trodde. Spill på konkurranseinstinktet hans og gi ham en rival, noen han må kjempe mot. Noen menn reagerer på det. Gi ham inntrykk av at han langt fra er den mest interessante i din tilværelse og at han faktisk må gi deg noe ekstra for å få deg. Kanskje funker det?

Anonymous poster hash: b2467...959

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at du ser det sånn, det er nemlig godt ment i den forstand at alt i denne situasjonen tilsier at du på sikt vil få det bedre ved å kutte ut denne fyren. Ting skjer jo ikke i et vakuum, og det er faktisk relativt sjelden at ting skjer fullstendig uten forvarsel eller tegn som peker i en spesiell retning. Krim var for eksempel ikke særlig overraskende for folk med kunnskap om russisk samfunn og historie. Og du poster tråd etter tråd om akkurat det samme, og det eneste som endrer seg fra gang til gang er at du selv sitter dypere i gjørma. Fyren din har jo ikke flyttet seg en milimeter, har han vel? Han står akkurat der han gjorde for noen måneder siden, han liker deg godt, men er ikke interessert på den måten. Dine kort er personlighet, kjemi, sex og "det lille udefinerbare ekstra" og du har spilt alle ut uten resultat. Jeg skulle virkelig ønske at det var noe i det du fortalte som man i det minste kunne tolke positivt, men det er virkelig ingenting av det som tyder på en mann som vil endre mening. Det vet du nok innerst inne selv også, for hadde du virkelig følt at det var mulig at han kunne skifte mening, hadde du ikke hatt behov for disse trådene. Og det gjør innmari vondt å høre, men det er ikke i nærheten så vondt som du kommer til å ha det et stykke ned i løypa hvis han avslutter deres relasjon fordi han har møtt noen han gjerne vil ha et forhold til, og du sitter igjen uten noen rett til å føle deg lurt, fordi han har vært ærlig om premissene hele tiden.

Men selvfølgelig, du har rett i at alt er mulig, og at det er minst 1% sjanse for at han snur på et eller annet tidspunkt. Mitt beste råd er at du spiller litt skittent. Du har prøvd å være alt han vil ha, du har gitt og gitt, og du vet at det ikke funker. Han får alt av deg nå - ta det fra ham. Slutt å være tilgjengelig for ham, kanskje savner han deg og oppdager at han føler mer for deg enn han trodde. Spill på konkurranseinstinktet hans og gi ham en rival, noen han må kjempe mot. Noen menn reagerer på det. Gi ham inntrykk av at han langt fra er den mest interessante i din tilværelse og at han faktisk må gi deg noe ekstra for å få deg. Kanskje funker det?

Anonymous poster hash: b2467...959

Jeg synes det er slemt å prøve og ta fra noen håpet, spesielt når du ikke kjenner hverken han eller meg.

Han er barnløs i slutten av 30-årene, og har fortalt meg at han iblant er redd for å ende opp alene. Jeg har så lyst til å si at jeg alltid vil ha ham, aldri ville ha forlatt ham om han velger meg... Og mye mer.

Han er en veldig moralsk mann, i betydningen av at han er monogam og var veldig klar fra første stund på at han kun møter en kvinne av gangen, og forventer det samme av meg -at jeg kun møter ham. Jeg har tidligere hatt forhold til et par gifte menn, og pga. det alene var nære på at han droppet å møte meg i utgangspunktet. Måtte forklare meg, forsikre meg selv og ham om det var en oppførsel som var umoralsk og som jeg ikke må gjenta. Han er veldig streng her, som jo er en positiv ting.

Derfor er jeg redd for at å gi ham en "rival" vil føre til at han kutter meg ut helt og holdent. Når det er sagt, så kan jeg kanskje fortelle ham at jeg har et par kamerater(og de er kun det, platoniske venner), og kanskje si at det ikke passer å møtes den og den dagen, fordi jeg skal spise sammen med en kamerat f.eks. Kanskje. Vet ikke om jeg tør.

Anonymous poster hash: df078...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på exen min i flere år. Vi ler og har det morro sammen og puler som kaniner når vi av og til treffes, men han er ikke lengre forelsket og derfor blir det aldri noe mer. Jeg vet at han er redd for å ende opp alene, og han var mer forelsket enn jeg var i begynnelsen av forholdet.

Jeg ser ikke noe happy ending for TS eller meg selv.

Anonymous poster hash: 56682...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å gjøre ham "sjalu" i form av å fortelle om planer med Knut og Jens!

Trekk deg bare unna. Han vet jo hva du vil med ham. Han holder deg på gress til noe bedre dukker opp. Kutter du ham ut, kan han kanskje ombestemme seg dersom alt stemmer ellers. Kanskje. Ikke hold pusten mens du venter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser heller ikke hvordan dette skal kunne gå din vei, ts.... - Håper du slutter å ha sex m han hvis det ikke blir noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at han ikke er forelsket i deg og ikke ser for seg en felles fremtid, kudos for det. Flott med en ærlig mann som spiller med åpne kort, han bruker deg for sex og er ærlig om det i motsetning til mange andre menn (og kvinner). Og likevel så fortsetter du å treffe ham og vikler deg selv dypere og dypere inn følelsesmessig, du virker jo omtrent besatt. Du kommer til å bli veldig såret, og du kommer ikke til å ha noen andre å klandre enn deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeta

Kutt all kontakt en periode. Ikke sex. Null niks nothing. Ikke sitt som en liten dukke og vent på han, blinkende med øyevippene " jeg kan være alt det du vil jeg skal være"! Dette appellerer overhodet ikke til menn.

Så lenge du har sex med han, "lures" du av hormoner og kjemi. Vi mennesker er i aller høyeste grad som dyr, vi tiltrekkes av feromoner. Noen gang lurt på " hvorfor i all verden liker jeg han der?". Duft er svaret. Så lenge du har sex med han, vil du ikke komme over han.

Vær utilgjengelig. Ikke vær ei dørmatte. Han har sagt at han ikke er forelsket og ikke vil ha ett forhold. Jeg sier ikke at du skal gi opp, bare være litt mer realistisk. Godt mulig du syns at dere passer perfekt, han kanskje synes noe helt annet. See? Du kan ikke påtvinge en annen person dine følelser. Han må få føle selv.

Ikke ta dette som kritikk, men som ett godt råd. Jeg har selv vært der du er. I over ett år kastet jeg bort tid på akkurat samme situasjon som deg. Jeg elsker han fortsatt. Men han vil ikke. Så enkelt og så vondt. Men alt går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lang tid tok det før du "skiftet mening"? Og hva gjorde du da? :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Det tok en måned for meg å oppdage mine følelser. Og det oppdaget jeg kun fordi han ga rom til det. Jeg sier ikke at når du ignorerer noen, så blir de ville etter deg, men hvis de HAR noe der, som er vanskelig å vise, så vil det komme frem/de vil innse det når du gir rom til de (altså at du ikke er tilgjengelig lenger, og lar han savne deg). Så det er ingen garanti, men det er den eneste måten. Så hvis ikke det fungerer heller, må du bare komme deg videre. Ikke stå fast ved ham. Flørt med andre, og bare lev som om du er en fri fugl, og hvis det skjer så skjer det, hvis ikke er det ikke såå tungt.

Litt redd jeg virker kald, men det er den måten som fungerer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok en måned for meg å oppdage mine følelser. Og det oppdaget jeg kun fordi han ga rom til det. Jeg sier ikke at når du ignorerer noen, så blir de ville etter deg, men hvis de HAR noe der, som er vanskelig å vise, så vil det komme frem/de vil innse det når du gir rom til de (altså at du ikke er tilgjengelig lenger, og lar han savne deg). Så det er ingen garanti, men det er den eneste måten. Så hvis ikke det fungerer heller, må du bare komme deg videre. Ikke stå fast ved ham. Flørt med andre, og bare lev som om du er en fri fugl, og hvis det skjer så skjer det, hvis ikke er det ikke såå tungt.

Litt redd jeg virker kald, men det er den måten som fungerer for meg.

Takk for svar og råd! :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest doktor

Det er mulig. Beste måten er å holde litt avstand. Han finner ikke ut hva han føler for deg før det oppstår litt luft. Du må rett og slett skape litt "mangel"-følelse i ham. Hvis han fint kan leve uten det, så ok. Hvis ikke så skal du se ting skjer.

Er det noen dette har funket for, og hva gjorde dere, hva hendte?

Har møtt drømmemannen, og vi liker hverandres utseende, har samme seksuelle preferanser, deler verdier og ønsker for fremtiden. Alt ligger egentlig til rette for et fantastisk forhold og en lykkelig fremtid....

Men, han er ikke forelsket.

Hva kan jeg gjøre for at han skal bli det, eventuelt endre mening og i det minste prøve å være kjærester før han gir meg opp helt?



Anonymous poster hash: 45ef6...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig. Beste måten er å holde litt avstand. Han finner ikke ut hva han føler for deg før det oppstår litt luft. Du må rett og slett skape litt "mangel"-følelse i ham. Hvis han fint kan leve uten det, så ok. Hvis ikke så skal du se ting skjer.

Er ikke ts. Men synes du man skal å unngå å ta kontakt i det hele tatt? Altså ikke ta initiativ til en samtale engang? Eller være med han/henne som med alle andre? :)

Anonymous poster hash: e72e9...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...