Gå til innhold

Vi kjøper nye kroppsdeler for å bli hot. Innrøm det !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hot før jeg kjøpte pupper. Føler meg ikke mer hot selv om jeg har større pupper. Føler meg imidlertid mer kvinnelig og selvsikker.

Anonymous poster hash: f4877...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de færreste jenter (både av de med og uten silikon) ønsker et så vilt sexliv som det du beskriver der, så det "argumentet" gjelder nok ikke for så mange.

Anonymous poster hash: 00086...967

Syns ikke sexlivet mitt er så vilt....... kanskje sofistikert/komplisert ? Det er jo ikke sånn at jeg puler hele tiden. Jeg har en særdeles krevende jobb, det blir lite tid til kjærlighet.... Så den tiden som blir igjen til sånne aktiviteter blir viktig for meg når det først skjer. Da er det lov å velge fra øverste hylle.

TS.

Anonymous poster hash: 3e7a1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tør du innrømme det?

De fleste av mine venninner som har skaffet seg silikonimplantat, gjort et kosmetisk inngrep, tatt Botox eller noe annet innrømmer i et ærlig øyeblikk at de stort sett har gjort det for å bli mer sexy. I venninnegjengen min er har de aller fleste fått gjort et eller annet.

Det har jeg selv også gjort. Jeg ville bli deiligere og fikk plantater for et år siden. Og ja, jeg innrømmer det gjerne! Og ja, det gir mye mer sex med deilige jenter og kjekke gutter enn jeg hadde før. Har aldri pult så mye som jeg gjør nå etter at puppene er på plass. Jeg så bra ut før, men ville bli enda mer hot.

Når jeg leser her inne om alle "unnskyldningene" mange av dere har for å kjøpe nye pupper så er jeg sikker på at det bare er halvsannheter. Det er ikke noe gale med å være forfengelig, opptatt av kropp, klær og mote når man får så mye igjen for det i sengen og det sosiale livet ellers. Det krever ganske mye av en person å se så bra ut som for eksempel meg.

Jenter, vær nå ærlig, vi gjør det kun for å bli deiligere ikke sant ? Sier du noe annet lyver du :jolie:

Hilsen jente 30

Anonymous poster hash: 3e7a1...564

hvilke andre grunner skulle det være??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...