Gå til innhold

Vi kjøper nye kroppsdeler for å bli hot. Innrøm det !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat

Jeg svarte dette fordi du kommenterte at disse jentene sikkert hadde blitt enda hottere med silikon, og da lurer jeg på hva som er vitsen med å bli "enda hottere" når man allerede er hot? Det/du høres veldig overfladisk ut for meg.

Anonymous poster hash: 00086...967

Det er to forskjellige ting, jenter kan bli hottere med silikon uten at jeg ber dem om å ta silikon. På samme måte som en mann med med kjendisstatus ofte har høyere attraktivitet enn en uten. Det betyr ikke at jeg presser menn til å få seg kjendisstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Nei jeg har heller aldri møtt en jentes som får selvfølelsen sin påvirket av hva menn mener om hennes attraktivitet…. Eller?

Ikke når de har blitt trygge nok på seg selv nei....

Men før den tilstanden inntrer så er de fleste jenter veldig opptatt av hvordan de skal få draget på de guttene de finner attraktive, og i den prosessen er det ikke mange ordene som skal til for å bygge opp eller bygge ned en jentes selvfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hottere så mener jeg selvsagt alt annet likt. Man kan ikke sammenligne to jenter med og uten silikon og rekke konklusjon

Du bestemmer vel ikke om min mening er relevant eller ikke! Det er jo kvinnene som faktisk tar silikon.

Jeg ville bestemt om din mening var relevant eller ikke om du var en person i mitt liv og jeg vurderte silikon eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter blir ikke hottere av silikon, botox eller whatever. Det er ikke disse tingene som avgjør om en jente er hot. Jeg syns det er så patetisk av menn å vurdere en jente som hot kun basert på kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Jeg ville bestemt om din mening var relevant eller ikke om du var en person i mitt liv og jeg vurderte silikon eller ikke.

Ja, men du kunne bare bestemt for DEG. Du kan ikke snakker for andre kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du kunne bare bestemt for DEG. Du kan ikke snakker for andre kvinner!

Generelt kan jeg si at det jeg sier for meg gjelder mange andre kvinner også. Spesielt de som stoler på det de har mellom ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hooty McOwlface

Det er vel ikke akkurat en revolusjonerende innsikt at folk tar silikon eller Botox eller hva det nå skal være for å se hottere ut. De jeg kjenner som har fikset noe har vært helt klare på at det er derfor, ikke bare "turt" å innrømme det i et "ærlig øyeblikk". Hva ellers skal de f.eks. ha restylane i leppene for, å kunne plystre bedre eller?

At du får mye mer sex nå enn før har forøvrig ingenting med at du gikk fra B til C-cup å gjøre, og alt med bedre selvtillit å gjøre. Det burde være unødvendig å si, men B-cup er så absolutt ingen hindring - med mindre du gjør det til det selv ;)

Men whatever floats your boat. Jeg har ikke noe imot plastisk kirurgi. Som en som har gått naturlig fra B til C-cup i livet så ville jeg bare si at du kunne fått pult nøyaktig like mye før du kjøpte de puppene ;) Den eneste forskjellen nå er at du nå føler deg mer sexy selv.

Det har også mange av de jeg kjenner som har tatt silikon vært klare på. At de gjorde det for å føle seg bedre selv, og egentlig innser at å gå opp den lille cupen eller suge ut det lille fettet ikke vil bli lagt merke til engang av resten av verden, ikke spille en trille for kjæresten engang. Det resten av verden vil se er bare den bedre selvfølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to forskjellige ting, jenter kan bli hottere med silikon uten at jeg ber dem om å ta silikon. På samme måte som en mann med med kjendisstatus ofte har høyere attraktivitet enn en uten. Det betyr ikke at jeg presser menn til å få seg kjendisstatus.

Tror du misforsto meg. Jeg synes bare det høres veldig overfladisk å si at ei hot jente blir enda hottere (i følge deg) med silikon, fordi jeg ikke ser noe grunn til å bli "enda hottere" når man allerede er hot.

Anonymous poster hash: 00086...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat en revolusjonerende innsikt at folk tar silikon eller Botox eller hva det nå skal være for å se hottere ut. De jeg kjenner som har fikset noe har vært helt klare på at det er derfor, ikke bare "turt" å innrømme det i et "ærlig øyeblikk". Hva ellers skal de f.eks. ha restylane i leppene for, å kunne plystre bedre eller?

At du får mye mer sex nå enn før har forøvrig ingenting med at du gikk fra B til C-cup å gjøre, og alt med bedre selvtillit å gjøre. Det burde være unødvendig å si, men B-cup er så absolutt ingen hindring - med mindre du gjør det til det selv ;)

Men whatever floats your boat. Jeg har ikke noe imot plastisk kirurgi. Som en som har gått naturlig fra B til C-cup i livet så ville jeg bare si at du kunne fått pult nøyaktig like mye før du kjøpte de puppene ;) Den eneste forskjellen nå er at du nå føler deg mer sexy selv.

Det har også mange av de jeg kjenner som har tatt silikon vært klare på. At de gjorde det for å føle seg bedre selv, og egentlig innser at å gå opp den lille cupen eller suge ut det lille fettet ikke vil bli lagt merke til engang av resten av verden, ikke spille en trille for kjæresten engang. Det resten av verden vil se er bare den bedre selvfølelsen.

Er enig i dette!

Når det kommer til det med sex på jeg le litt. Høres ut på Ts som at det er så fint og flott at hun får mer sex etter at hun tok silikon, som om hennes store mål i livet er å ha flest mulig sexpartnere. Dessverre på jeg si at Ts sitt innlegg styrket synet mitt på at de som tar silikon er overfladiske og over gjennomsnittet opptatte av utseende (er selvfølgelig klar over at mange som tar silikon er oppegående og intelligente også, men dette innlegget var ikke akkurat positivt for disse jentene). Er heller ikke noe problem å få sex med en b-cup, så det handler helt sikkert om selvtillit.

Anonymous poster hash: 00086...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig, latterlig med de som sier de tar plastisk operasjon for "sin egen del". :ler:

Med mindre du hadde en pupp 2 størrelser større enn den andre, gjelder ikke det argumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Jeg har inntrykk av at det ofte er jenter som TS, som prøver å gi inntrykk av at alt ordner seg på alle områder i livet dersom man bare opererer puppene, som fører til økt press.

Man blir ikke nødvendigvis verken penere eller får mer sex appeal.

Jeg startet denne tråden for å oppfordre alle til å være ærlig med seg selv og andre. Jeg er i hvert fall det. Og ja, etter at jeg fikset på puppene mine og litt andre ting, så ordnet ting seg veldig. Jeg fikset ikke på ting fordi ting ellers i livet skulle "ordne seg", men bivirkningene av det har jeg registrert som fantastisk. Jeg gjorde det kun fordi jeg selv ville bli mer kåt på selv og kroppen min. Og såpass ærlig er jeg. Det er ikke noe gale å syns en selv er deilig. Men igjen, jeg byttet jobb og gikk opp 85 000 i året i et annet firma, selv om det jeg gjør er ganske likt. Jeg ble heller ikke ansatt av en mann som skulle sikle, men en kvinne. Er man ganske deilig så får man ganske mange fordeler ellers i livet. Det gjelder overalt. Men det er ikke det som er diskusjonen her. Diskusjonen er at vi må være såpass ærlig å tørre å innrømme at vi faktisk digger oss selv såpass at vi kun gjør det for å være deilig. Helt greit at det er overfladisk, osv, men det er hva det er. Syns det er helt greit å si det høyt. Det håper jeg andre gjør også, i stedet for alle de kjipe "grunnene" til å forandre på seg selv. Det er kun for å bli sett på som deilig og ikke minst, føle seg deilig selv.

Hva skal man med større sex appeal når man allerede har det MED små bryster? ;) Jeg kjenner mange nydelige jenter som mange gutter hadde elsket å hatt i senga og som har små pupper.

Tror som New_girl at det handler om dette: "Det er nok selvtilliten du får etterpå og måten du kler og ter deg på" :)

Anonymous poster hash: 00086...967

Hvem har sagt at jeg for eksempel ikke har redusert og / eller formet puppene mine ? Det kan være at mine pupper går under betegnelsen "små"... de passer perfekt til kroppen min. Det er ikke bare sånn at det er størrelsen det kommer an på. Jeg har alltid hatt selvtillit og fått annerkjennelse for den jeg er og det jeg har prestert. Selvtillit handler det ikke om, den har jeg i massevis.

Hilsen TS :)

Anonymous poster hash: 3e7a1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i dette!

Når det kommer til det med sex på jeg le litt. Høres ut på Ts som at det er så fint og flott at hun får mer sex etter at hun tok silikon, som om hennes store mål i livet er å ha flest mulig sexpartnere. Dessverre på jeg si at Ts sitt innlegg styrket synet mitt på at de som tar silikon er overfladiske og over gjennomsnittet opptatte av utseende (er selvfølgelig klar over at mange som tar silikon er oppegående og intelligente også, men dette innlegget var ikke akkurat positivt for disse jentene). Er heller ikke noe problem å få sex med en b-cup, så det handler helt sikkert om selvtillit.

Anonymous poster hash: 00086...967

TS her. Jo deiligere man er, jo mer forandret sexlivet mitt seg. Jeg får de partnere jeg selv ønsker, både menn og kvinner /gutter og jenter. Det er ikke et mål å ha mange partnere men jeg kan velge å vrake i veldig mange. Jeg har til og med fått tilbud fra ektepar. Det er lettere å være kresen og ha spennende sex med akkurat hvem man vil når man blir ansett som sexy og attraktiv. Det er noe mennesker tiltrekkes av. Høres kanskje hovent ut men ser man bra ut og tenner på seg selv blir det automatisk til at andre mennesker også tenner på meg. Det begjæret jeg opplever hos andre som vil ha akkurat meg er veldig tennende. Og hemmeligheten er at jeg ser utrolig naturlig ut, tross mine justeringer. Kanskje de er forskjellen på mange andre kvinner som har to halve fotballer til pupper.

Anonymous poster hash: 3e7a1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... tro om jeg ville blitt deiligere med en ekstra arm? :klo:



Anonymous poster hash: a5e34...219
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Jeg innrømmer det: jeg kjøpte meg et par pupper fordi de fra naturens side ikke var hot nok. Om andre ikke liker de er deres problem, jeg elsker de, og kunne ikke vært mer fornøyd!

Edit: ansiktet kunne jeg aldri ha rørt!

Endret av Kvinneline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Generelt kan jeg si at det jeg sier for meg gjelder mange andre kvinner også. Spesielt de som stoler på det de har mellom ørene.

Fin måte å stemple de som mener noe annet enn deg selv.

Tror du misforsto meg. Jeg synes bare det høres veldig overfladisk å si at ei hot jente blir enda hottere (i følge deg) med silikon, fordi jeg ikke ser noe grunn til å bli "enda hottere" når man allerede er hot.

Anonymous poster hash: 00086...967

Og jeg synes det høres overflatisk å snakke om hotte mennesker, og det gjør vi jo begge to!

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De bra mennene velger ikke plastikk damer som kun har fokus på sitt eget utseende... nå tenker jeg ikke hvem de puler, men hvem de gifter seg med...det er en forskjell ;)

sier ikke det for å være teit altså, men det er sannheten. De bra mennene velger naturlig vakre og smarte damer.

Nei, du sier det nok ikke for å være teit, men det ER veldig teit sagt. Og veldig usant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ts, du er beklageligvis, utrolig overfladisk. Haha Du tar jammen kaka! :laugh:

Deilig, liksom.

Sant. Nesten så det ble underholdende :laugh: (Og nesten så jeg begynner å lure på om ts er et troll)...

Anonymous poster hash: 00086...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jo deiligere man er, jo mer forandret sexlivet mitt seg. Jeg får de partnere jeg selv ønsker, både menn og kvinner /gutter og jenter. Det er ikke et mål å ha mange partnere men jeg kan velge å vrake i veldig mange. Jeg har til og med fått tilbud fra ektepar. Det er lettere å være kresen og ha spennende sex med akkurat hvem man vil når man blir ansett som sexy og attraktiv. Det er noe mennesker tiltrekkes av. Høres kanskje hovent ut men ser man bra ut og tenner på seg selv blir det automatisk til at andre mennesker også tenner på meg. Det begjæret jeg opplever hos andre som vil ha akkurat meg er veldig tennende. Og hemmeligheten er at jeg ser utrolig naturlig ut, tross mine justeringer. Kanskje de er forskjellen på mange andre kvinner som har to halve fotballer til pupper.

Anonymous poster hash: 3e7a1...564

Tror de færreste jenter (både av de med og uten silikon) ønsker et så vilt sexliv som det du beskriver der, så det "argumentet" gjelder nok ikke for så mange.

Anonymous poster hash: 00086...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...